Søger Klan banan!
31. maj 2018 kl. 17:47
Twin
Jeg søger et stabilt hold med ambitioner, målsætninger, og har lyst til at komme langt som hold og individuelle person.

Mig selv:
Jeg hedder Anders "Twin" Maxen. Jeg er 17, Jeg er lokaliseret i Horsens Midtjylland, jeg går derud på HHX på Vejle Campus.
Jeg har deltaget til både G4A, CPH, Midtjysk og lokale.
Har 5.1 k timer i GO, også små 3 k fordelt ud på Source og 1.6.
(Til dem der går op i pug. Lvl 10 faceit, A+ ESEA)

Ingame:
Jeg har spillet mange roller, og kan spille alle (Lurk har jo dog mest spillede) derudover er en meget hybrid spiller.
Jeg er ikke bange for at være den første til at gå ind eller tage fights.
Har altid den mentalitet at jeg er bedre end de andre og er derfor ikke bange for at tage nogle fights.
Jeg er en holdspiller og vil gøre alt for at holdet klarer sig bedst, om det så betyder at jeg ikke er stjernespilleren er mig fuldstændig ligemeget.
+Er god til kritik, tager kritik til mig og ændre det med det samme så det ikke sker igen!(Det går også den anden vej, med jeg giver “kritik”)

HVAD FORVENTER JEG AF JER!
-Gerne "ongoing" team (Dog ikke det højeste krav)
-Jeg forventer at I er omkring samme niveau (ESEA, FACEIT)
-Jeg forventer at I er i mødekommende. Og selvom vi praccer kan man godt have det lidt sjovt.
-Jeg forventer at I ikke giver op, pga. en dårlig periode eller dårlige lans/online tur.

Kontakt mig på steam:
steamcommunity.com/profiles/765611981166537..
#1(Med 1 svar)
31. maj 2018 kl. 21:30
jensN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Fejl i steam link :)
#2(Med 0 svar)
31. maj 2018 kl. 22:29
Twin
Tak:))))
#3(Med 0 svar)
31. maj 2018 kl. 22:29
Twin
#4(Med 1 svar)
31. maj 2018 kl. 23:39
Hannibalx
Helt syg supp/igl spiller, kan give jer alt fra smokes til flashes. gl Twin!
#5(Med 0 svar)
1. juni 2018 kl. 07:51
Twin
Ty ty hanni! <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.