31 årig gut søger spilmates/hold (pt MGE med ambitioner om at nå en del højere)
14. maj 2018 kl. 11:08
JnS
Hej med jer

Jeg er for ca. 5 måneder siden begyndt at spille csgo efter en længere pause da jeg blev lokket af nogle kollegaer, nu er jeg dog blevet bidt af det og ønsker at forbedre mig, og eftersom mine kollegaer ikke spiller så ofte længere søger jeg nogen at spille med.

Lidt om mig:
Jeg har spillet i mange år efterhånden, startede helt tilbage i 1.2 (mener jeg det var, det var dengang man kunne installere det på bibliotekets pc'er på skolen :D) men jeg har holdt mange lange pauser og kun spillet små online turneringer tilbage i 1.6 for små 15 år siden. Siden da har det været meget casual.

I CSGO har jeg lidt over 1000 timer på min main account og ligger pt i rank MGE, dog er min rank holdt lidt kunstigt nede da jeg primært har spillet med kollegaer der alle ligger på omkring/under 200 timer i spillet :-)

Jeg søger derfor efter nogen at spille med der er 20-25+ (da vi så nok har mere tilfælles end 10 - 18 årige) der meget gerne ligger omkring MGE eller højere, og meget gerne nogle der er bedre end jeg selv som har lyst til at lære fra sig. For mig er det ikke vigtigt om det blot er spilmates eller et hold, men hvis det er et hold skal i vide at jeg primært kan spille om aftenen 2 - 4 gange om ugen (nogle gange lidt mere i weekenderne).

Jeg prioritere primært familie, arbejde og studie højere end at game, så er du i lignende situation eller bare synes det lyder spændende så add mig:
steamcommunity.com/id/weiskvist/

Mvh
Jonas (JnS)
#1(Med 0 svar)
14. maj 2018 kl. 12:10
dirtyherbst
Hvis der er flere der melder sig, så kunne jeg godt være interesseret.
#2(Med 2 svar)
14. maj 2018 kl. 14:19
Jerry
Har anmodet dig på steam - måske flere vil spille lidt løbende fremfor at skulle trækkes med en masse randoms i matchmaking solo qoue :)
#3(Med 1 svar)
14. maj 2018 kl. 14:51
JnS
Har accepteret :-) jep det har du ret i, tænker jeg laver en “old boys” gruppe når jeg kommer hjem og inviterer dem der har anmodet mig så vi alle har lidt flere at queue med :-)
#6(Med 0 svar)
15. maj 2018 kl. 07:13
sunco
Har også kastet en invite i din retning ;)
#4(Med 1 svar)
14. maj 2018 kl. 19:01
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Jeg kunne nok godt lokkes til en mm i ny og næ. :)
#5(Med 0 svar)
14. maj 2018 kl. 19:35
JnS
Du skal være velkommen :-)
#7(Med 3 svar)
18. maj 2018 kl. 15:40
dude
Ja, old boys gruppe er jeg også klar på. Jeg er begyndt igen, også med nogle kolleger. I MM er jeg Supreme pt. Faceit var jeg, dengang jeg spillede, lvl 7-8. Har addet dig!
#8(Med 2 svar)
18. maj 2018 kl. 16:12
JnS
Du er tilføjet og jeg har fået lavet gruppen. Du skulle gerne have en invite liggende :-)

Hvis andre ønsker at joine uden at tilføje mig først er i velkommen til at finde OldBoysDenmark (abr: OldBoysDen) på steam hvor alle vil være at finde :-)
#9(Med 1 svar)
18. maj 2018 kl. 16:19
Panther
Evt. smid dit steam link JNS, det gør det en del nemmere for ham at finde det :D
#10(Med 0 svar)
18. maj 2018 kl. 16:39
JnS
Det står nederst i det oprindelige opslag :-) han er tilføjet ;-)
#11(Med 0 svar)
21. maj 2018 kl. 16:39
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg har addet, har godt nok kun spillet CS GO 1 uge, ellers ikke siden 1,6 . Niveauet skal nok komme, bare lige have købt en ny PC hehe
#12(Med 0 svar)
21. maj 2018 kl. 17:24
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
steamcommunity.com/id/xiondk/ i må meget gerne add mig :P
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.