Hold søger entry fragger og IGL
19. marts 2018 kl. 19:16
DeMaZe
Hej dust2.dk.

(Vær venlig at læse hele opslaget før du add'er)

Vi er 3 gutter som søger to ambitiøse og motiverede spillere til et hold, henholdsvis en entry fragger og IGL.

Vi vil primært spille faceit og faceit turneringer til at starte med (måske også dust2 opens).
Senere hen tænker vi, at vi kunne tage til diverse lan turneringer.
Vi bor alle på sjælland, men det ikke et krav at du gøre det samme, bare så længe
du kan komme til lan turneringer på sjælland når vi kommer så langt.

Lidt om os:

Ahmad aka "DeMaZe"
Rolle - Rifler/Lurker
Alder - 18
Timer - 1500
Faceit level 7

Jeg startede med at spille cs:go sidste år i juli efter jeg så nogle pro turneringer.
Det har været min motivation at blive pro lige siden jeg installerede cs:go for
allerførste gang. Jeg har sidenhen nærmest hver dag haft fokus på at træne mit aim, at lære nye smokes/flashes/mollies, callouts og at se demos af forskellige pro spillere og forstå hvorfor de gør som de gør. På trods af at jeg kun har 1,5 k timer, føler jeg, at jeg har stor potentiale og ved at jeg vil nå langt i cs med tid og erfaring.

Ellers er jeg meget calm som person men kan godt lide at have noget at skulle have sagt på holdet, så kan godt komme med idéer til strats som en slags secondary IGL.

Mads aka "ret"
Rolle - AWP/2nd entry
Alder - 18
Timer - 4000
Faceit level 7

William aka "EmPtyKUN"
Rolle - Support
Alder - 22
Timer - 4000
Faceit level 7

William er en person som joker meget og har god humor, men tager det også seriøst når det gælder.

Generelle krav til dig:
- Level 7-10 faceit
- Mellem 16-28 år
- At du er villig og har muligheden for at ligge tid og energi i det.
Det vi også mener her er, at Mads og jeg ALDRIG er ude og feste om weekenden og vi forventer at du ligger lidt hen af samme bold gade på det punkt, at vi prioriterer træne cs over fest og ballade. William tager ud men meget sjældent, men har lovet at han vil prioriterer cs hvis vi praccer som hold/spiller turneringer og tager til lans.
- At du ikke er opgivende og er calm som person i kampene.
Det vil sige at det er noget med at give den info der skal gives og ikke noget med lige når du dør "ej fuck hvor er han heldig", vi kan godt undvære den sætning, men ikke den vigtige informationen som skal viderebringes.

Specifikke krav til din rolle:

IGL:
- At du er fleksibel med dine strats, at du har nogen forskellige idéer på hvert map både i pistol, eco/force og gun rounds.
- At du kan dine ting i forhold til en del forskellige smokes, flashes, mollies osv. på alle maps.
- At du har en god spilforståelse og at du kan tilpasse dig til hvordan det andet hold spiller.
- At du ikke mister selvtilliden midt i kampen hvis ingen af dine strats virker, men bliver ved med at calle og prøve forskellige ting af.

Entry fragger:
- At du bruger en tiden på at holde dit eget individuelle niveau stabilt hver dag.
- At du ikke er ekstremt fokuseret på din egen score in game, men gør hvad der er bedst for holdet.
- At du virkelig har styr på de specifikke callouts, det nytter ikke noget at sige at han er site på mirage, da det simpelthen er for bredt, vi har brug for specifikke callouts som triple stack/box, firebox, dangerbox og information skal viderebringes så snart at du dør hvis du har den.

Opfylder du alle disse krav og ser du dig selv som vores næste teammate?
Jamen så add mig da på steam, så tager vi en snak og ser på det:
steamcommunity.com/id/TheRealDeMaZe/
#1(Med 0 svar)
19. marts 2018 kl. 19:24
DeMaZe
Du skal lige kommentere på min profil at du har addet mig fra Dust2.dk btw, da jeg har +50 venneanmodninger :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.