3 Globals søger sidste 2 til csgo hold, med målsætningen om at prac og spille turneringer/lans
14. marts 2018 kl. 00:03
Specific
* Hvem er vi?
Oliver 'Specific': 20 år gammel, hybrid (awp/rifle), 1932 timer i csgo, jeg har en smule holderfaring fra tidligere og har spillet flere online- og lan turneringer, fra Silkeborg

Mads 'Slambert': 25 år, hybrid (awp/rifle), 1822 timer i csgo, fra Silkeborg

Lau 'CypiC': 28 år, rifler (entry/support), 1995 timer i csgo, fra Aalborg

* Hvad kan du forvente af os?
Vi er 3 gutter med massere af gåpåmod, der gerne vil spille counter strike på et lidt mere seriøst niveau, med et fast hold. Vi kommunikerer godt med hinanden, har spillet sammen i længere tid, og vi ønsker alle at blive bedre individuelt og holdmæssigt! Holdnavn osv. er ikke på plads endnu, men jeg (Oliver) står gerne for den praktiske del af holdet, der kommer i fremtiden. Eftersom vi har en lidt 'flydende' arbejdsuge, så er planen at vi fx hver søndag snakker sammen om hvornår vi kan spille og træne den næste uge. Pga. travle hverdage, samt at vores ambitionsniveau ikke just nødvendigvis at blive det nye Astralis eller North, regner vi ikke med at spille mere end 2 dage om ugen. Dog kan det sagtens være at enkelte fra holdet er friske på at spille flere dage end de aftalte. Vi snakker over discord når vi spiller.

* Hvad forventer vi af dig?
- Stærk kommunikation
- Højt humør
- At du mindst er 19 år
- Er supreme-global i mm eller lvl. 6-7 på faceit
- Enten spiller en rolle som rifler eller ønsker at være ingame-leader
- At du brænder for at blive bedre individuelt og som hold
- At du har lysten til at lære mindre strats og smokes på forskellige maps
- At du er fra det midt/nord-jyske, og har mulighed for at komme til fremtidige lans/bootcamps
- At du har mulighed for at købe faceit
- Vi frabeder venligst ragers, griefers, easy-tilters og lignende. Destruktivt adfærd ses meget skidt på. Udbrud af overraskelse er fint, men vi fokuserer på, at man får leveret den relevante information til teammates så hurtigt som muligt, hvadenten man dør eller var lige ved det.

* Har du spørgmål eller lyst til at spille et game med os, så kan du tilføje mig på steam :) steamcommunity.com/id/Specific1st
#1(Med 2 svar)
14. marts 2018 kl. 01:24
WeiZ
Meget lang titel :D - Held og lykke med det!
#3(Med 1 svar)
14. marts 2018 kl. 12:33
Specific
Det kan jeg godt se hahahaha, har ikke slået noget op herinde før :D Tak!
#4(Med 0 svar)
14. marts 2018 kl. 13:41
WeiZ
Np! :D
#2(Med 1 svar)
14. marts 2018 kl. 02:48
d0kz
Guld Sæsonkort Sæson 15
"Vi er 3 gutter med massere af gåpåmod, der gerne vil spille counter strike på et lidt mere seriøst niveau"
-----
"At du har lysten til at lære mindre strats og smokes på forskellige maps"
-----
?????????????????????
#5(Med 0 svar)
14. marts 2018 kl. 22:22
Specific
Beklager, men forstår den sgu ik heeeelt haha
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.