Søger én mand til 2 * practices pr. uge, små tournaments, scrims, ca. LE mm-rank
11. marts 2018 kl. 17:48
Kirluu
Hejsa! :)


**PRAKTISK ASAP-NOTE**:
--> Vi har TRYOUTS i aften, søndag d. 11. marts mellem kl. 19 og kl. 22, hvis man er interesseret - så vil vi forsøge at tage games med de første som kontakter os, hvor man vil få lov at spille med os alle 4, så vi kan se om du og vi alle er interesseret i at fortsætte sammen :)

Vi er 4 mand i aldrene 23, 23, 23 og 33, hvoraf den femte for nylig er ophørt med at være en del af vores hold, hvorfor vi nu leder efter en ny til at tage hans plads :) Han blev kicket pga. underlig opførsel og generelt forøgende tiltning og raging uden gode grunde.

Vi leder efter en spiller omkring LE niveau, dvs. DMG er også fint, men derunder frabedes i denne omgang.

Hvad vi forventer af dig:
- Vi frabeder venligst ragers, griefers, easy-tilters og lignende. Destruktivt adfærd ses meget skidt på. Udbrud af overraskelse er fint, men vi fokuserer på, at man får leveret den relevante information til teammates så hurtigt som muligt, hvadenten man dør eller var lige ved det.
- Som udgangspunkt: Lad nu være med at tænke at ham der fra det andet hold er godt nok "fishy". At synes det, og at dele den tanke med dine medspillere forværre kun både morale og fokus på kampen. Vi gider sådan set ikke høre på sådan nogle fjollede tanker --> Alle kan have et godt game, såvel som de kan have et skidt game - sådan er det :)
- Stærk kommunikation

Vi kan tilbyde:
- 2 dages CS:GO team-practice ugentligt med fast mødetid og koncentreret gaming, med fokus på at gøre hinanden bedre via konstruktiv kritik og NT's i chatten/voice.
- Ubegrænset adgang til en practice-server, hvor man kan gå ind i tilføje smokes, flashes, etc.
- Deltagelse i danske online-turneringer, når vi engang er spillet godt sammen på mindst et par maps
- Deltagelse i scrims mod andre hold, når vi har fået sat nogle sweet executes op på vores primære maps
- Eventuel mulighed for LAN meetups et godt stykke i fremtiden, hvis tingene kører derudaf :D

**NOTE** Pga. travle hverdage, samt at vores ambitionsniveau ikke just nødvendigvis er at blive det nye Astralis eller North, så vil den planlagte tid brugt på træning hver uge formentligt ikke overstige 2 dage pr. uge i fremtiden. Dermed skal man være indstillet på at det er så ofte / ikke ofte vi mødes. Det kan sagtens være at enkelte fra holdet er friske på spil andre dage end de to, selvfølgelig :)

______________

Hvis du er interesseret ud fra ovenstående, så tilføj mig på Steam under navnet "Hassle" (blå pingvin med pistol som avatar)

Vi håber på det bedste,
Venlig hilsen,
Hassle/Kirluu
#1(Med 0 svar)
11. marts 2018 kl. 18:57
victori0uZ
+rep rolige gutter
men ligefrem at skrive at jeg blev kicket er dog over grænsen, da jeg selv valgte at trække mig...?
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.