CS:GO søger IGL & Entry
26. februar 2018 kl. 19:30
Tuff
Vi søger IGL & Entry til seriøst hold.
2000+ timer i cs
Udover alt det logiske og standard skal du kunne:
Træne:
Mandag, Tirsdag & Torsdag kl. 19:30-22:00
Søndag kl. 12:00-17:00
Skal kunne tage kritik og meninger om din spillestil.
Skal kunne spille som en holdspiller – og have en holdånd.
Have humor og have det sjovt under turringeringer og kampe.
Alder 17+

Hvad vi søger:
Vi søger en rigtig stærk og god IGL, Krav:
Tidligere erfaring som IGL – Kunne få ord indført.
Du SKAL være IGL
Kunne tage til lans overalt i DK.

Udover IGL, søger vi også en Entry fragger, som jo selvfølgelig også skal møde ovenstående krav udover de IGL specifikke krav.

Hvad vi tilbyder:
Manager
Coach
Pracc server
Teamspeak 3 server
3 seriøse spillere, der er passionerede og dedikerede.
Lineup:
*Jens “Christoffersen” Christoffersen - Lurker - faceit lvl 4
*Jonas “Storm” Larsen - Support - faceit lvl 6
*Oscar “Tuff” Tuff – Awp - faceit lvl 5

Ansøgning formular:
Ingame navn:
Rank:
Role:
Hvorfor i skal vælge mig:
Erfaring:
#1(Med 0 svar)
26. februar 2018 kl. 19:32
Fightpwn
+rep
#2(Med 4 svar)
26. februar 2018 kl. 22:21
Kristja
Hvorfor søge en med specifikt "2000+ timer i cs" ? Hvad nu hvis der sidder en med 1.000 som er bedre end jer alle sammen, kunne bedre forstå hvis vi var "bedre" spillere at i satte sådanne krav, men garentere jer for at der sidder nogle med under 2000 som er over jeres niveau :)
- No hate
#3(Med 3 svar)
27. februar 2018 kl. 09:00
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Selvfølgelig er der næsten altid en der er bedre end end selv med mindre timer, men når man plejer at skrive "øh ja du skal minimum have 5000 timer"(bare et eksempel) med de antal timer forventes der også en mængde af erfaring.
#4(Med 2 svar)
27. februar 2018 kl. 12:40
Kristja
Og du kan ikke have rigelig med erfaring til at spille på hold med nogle der er forholdvis lvl 4-6-5 på faceit ved at have 1000+ timer? eller hvis du har henholdvis mange timer i 1.6 eller css.
#5(Med 1 svar)
27. februar 2018 kl. 12:49
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
JoJo sagtens da, det var heller ikke sådan ment :)
#6(Med 0 svar)
27. februar 2018 kl. 12:50
Kristja
Okay så, men forstår godt hvor du vil hen med det :)
#7(Med 4 svar)
27. februar 2018 kl. 13:02
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg synes personligt der rigtigt mange seriøse søgende hold i Danmark som tilfælles har de altid søger en igl. for mig er det dog et tegn på holdet er rimelig useriøst, jeg opfatter det som et tegn ingen vil tage ansvar og kun vil det sjove i spillet.

men held og lykke alligevel !
#9(Med 3 svar)
5. marts 2018 kl. 16:56
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tænker det ikke nødvendigvis behøver at være fordi folk ikke vil være IGL. Måske evner man det simpelthen bare ikke? Det er nævnt før, at det er ret krævende at agere caller, og det er bestemt ikke alle der har flair for det. Personligt ville jeg ønske jeg besad den kompetence, men det gør jeg ikke, og derfor må jeg tilslutte mig de mange andre der tager de andre roller :)
#10(Med 2 svar)
5. marts 2018 kl. 17:25
WeiZ
Jeg er lidt det samme. Synes selv jeg godt kunne fungere som caller på nogle punkter, som i form af ideer, setups, planer du ved. Men der er også et par STORE minusser der ødelægger det hele, for både mig selv, og mine hold kammerater :p
#11(Med 1 svar)
5. marts 2018 kl. 17:27
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Præcis, og bare fordi man erkender man ikke kan udfylde rollen, behøver man jo ikke være mindre seriøs omkring sit spil :D!

Men jeg er i samme båd som dig :D Især det med Midround-calls kan jeg slet ikke overskue xD
#12(Med 0 svar)
5. marts 2018 kl. 17:40
WeiZ
Præcis, mine mid round calls bliver af og til noget forhastet noget som ender galt, samtidig med, bliver jeg tøsesur, hvis der ikke bliver lyttet like. En overhøre taktikken, puha. Så er min hjerne tabt :D - og det ganske enkelt, naturligt at en overhøre noget, men sådan er jeg bare xD det er de to gode grunde til at jeg ikke er igl xD
#8(Med 0 svar)
5. marts 2018 kl. 15:06
funa
Jeg er enig med ratzB. Nu har jeg også selv en smule erfaring med rollen, men det er simpelthen utroligt at så mange lader til at tro at det er lige til højrebenet at styre et hold i CS.

Men held og lykke med det!
#13(Med 0 svar)
11. marts 2018 kl. 21:00
Tuff
#14(Med 0 svar)
12. marts 2018 kl. 19:29
Ozweego
Har skrevet til dig på steam Tuff
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.