Har du en indre coach i dig?
1. februar 2018 kl. 10:24
ClaiNy
Hej Dust2!

Har du lysten til, at være med i en organisation hvor der er 5 spillere som kan spille spillet. De har både lysten og motivationen til at spille - og vil nå langt!
Vi ønsker i Cervos, at finde en ny, eller erfaren coach som er friske på at være en del af Cervos.
Der bliver skrevet kontrakt med vedkommende. Dog ulønnet.
Du skal brænde for det, og du skal være frisk på at ligge en masse timer i det. Ligesom drengene gør.
Vi har lokation i Herlev. Der står 5 stk. gaming pc'er med alt man skal bruge.
Der er faste træningstider, mandag, onsdag og torsdag fra 20-23.
Weekenderne bliver brugt på turneringer og almindelig kampe.

Kunne du være interesseret i at være vores nye coach, så hører jeg meget gerne fra dig.
Mail: [email protected]

Manager for Cervos
ClaiNy
#1(Med 3 svar)
1. februar 2018 kl. 10:46
xone
Massere af timer.

ulønnet.

Der er simpelthen noget, der ikke hænger sammen synes jeg.
#3(Med 2 svar)
1. februar 2018 kl. 11:20
ClaiNy
Det er jo der man vælger om det er noget man brænder for, og vil gøre frivilligt, for at hjælpe til og selv udvikle sig. Jeg har desværre bemærket, at i den her verden der er der ingen som gider lave frivilligt arbejde. Det er utroligt ærgerligt, da det er sådan man starter en organisation op.
Ligesom i en lokal forening. De starter op ulønnet, også hvis der er overskud bliver det delt ud mellem trænerne. Og når de så bliver større jamen så får man et lille beløb.
Der er ingen som vil smide penge efter noget uden, at man kan se noget resultat i det.
På den længere bane kan det være, at der kommer penge ind i det. Men som sagt, så gør man det af lysten og ikke af pengene. ;)
#8(Med 1 svar)
1. februar 2018 kl. 12:01
M0dEx
Jeg var da coach i AaB ulønnet.. xD Der er massere af folk derude som gerne vil gøre noget for esport. Men tror det skræmmer lidt med “mange” timer. Definere hvad du mener så folk 100% ved hvad de går ind til. “Vi forventer du er med 2 gange om ugen, samt laver noget analytisk arbejde også”. :)
#10(Med 0 svar)
1. februar 2018 kl. 12:24
ClaiNy
Det vil jeg ændre så det ikke bare lyder som overdrevet meget. Tak for feedback ! :-)
#2(Med 4 svar)
1. februar 2018 kl. 11:00
atephon
Hvad er ideen i en kontrakt, såfremt ingen penge er involveret? Bliver der kompenseret i tilfælde af en brudt kontrakt?
#4(Med 3 svar)
1. februar 2018 kl. 11:22
ClaiNy
Idéen i en kontrakt er, at der bliver sat rammer om hvordan tingene skal køre, hvordan diverse ting skal administreres, osv.
#5(Med 0 svar)
1. februar 2018 kl. 11:27
zikkan
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det er vel også begrænset hvor mange der gider skrive under på en kontrakt, hvor de bliver bundet uden nogen form for penge involveret.
#6(Med 1 svar)
1. februar 2018 kl. 11:34
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
du kan sagtens have retningslinjer for hvordan ting skal gøres uden en kontrakt.

En kontrakt skal ses som når man får en ydelse for en ydelse, og er til for at skabe sikkerhed for begge parter omkring de vilkår ydelserne påkræver.
Det bedste du kan gøre for dine frivillige er at give dem "frihed" og goder, hvis du derimod investere penge på dem, i form af undervisninger og andet, der styrker deres position. Så synes jeg godt ud kan begynde at kigge på om en kontrakt er rimelig, men så er de bare ikke frivillige længere.
#7(Med 0 svar)
1. februar 2018 kl. 11:46
ClaiNy
Jeg kan godt se din pointe i det.
I mine øjne har de stadig en kæmpe frihed. Årsagen til jeg skriver en kontrakt er fordi så er det skrevet ned tingene og begge parter godkender det. Så er der uenigheder eller tvivl omkring hvordan noget skal gøres. Så kan man hive den frem.
Så kan vi nemlig også som du selv skriver, tilbyde kurser til coachen.
Kontrakten bliver lavet så det ikke bare er mund til mund aftaler, fordi min erfaring viser mig, at det ikke bliver overholdt.
Jeg gør det også for, at vise en hvis form for seriøsitet og engagement i det her. Jeg kan selvfølgelig også gøre det uden en kontrakt. Hvilket jeg også gør, hvis vedkommende ønsker dette.
#9(Med 4 svar)
1. februar 2018 kl. 12:23
Divi
Bare feedback til en anden gang: Det ku være godt at vide hvem det er man kommer til at arbejde med. Er det bare 5 spillere i jeres elite hold eller er det overalt på diverse i husere?

Efter at have lavet noget informations søgning har det heller ikke rigtigt været muligt at finde hoved eller hale i hvem der egentlig er på de forskellige lineups, da folk enten har under 5 timer på 2 uger og/eller grupper mangler medlemmer idet hele taget til at være fuldt lineup.
#11(Med 3 svar)
1. februar 2018 kl. 12:25
ClaiNy
Det er selvfølgelig rigtigt.
Man kommer til at arbejde med Academy, eller Eliten. Det er noget jeg aftaler med den person.
Jeg skal bruge en coach til hvert hold, men starter ud med at finde en, så jeg har et samarbejde med en til at starte med.
#12(Med 2 svar)
1. februar 2018 kl. 14:30
Divi
Fair fair. :D Det ku jo også være der var noget du nemlig ville tage med den eventuelle person. Point var Bare, at ligesom med normale job beskrivelser, så nu noget info omkring med og hvad man skal have med st hære, bliver beskrevet gerne dybdegående. Du har styr på hvad man skal lave i opslaget, men ikke hvem. ^^

Anyway, GLHF med det.
#13(Med 0 svar)
1. februar 2018 kl. 15:53
Weacy
¨¨
#14(Med 0 svar)
2. februar 2018 kl. 07:20
ClaiNy
Det skal jeg nok huske, jeg takker Divi! :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.