Cervos Elite søger Support/2nd rifler
18. december 2017 kl. 22:59
ClaiNy
Hej derude!
Vi i Cervos søger nu her 1 spiller til vores hold.
Lidt omkring Cervos:
Cervos er et team som er startet op af en gymnastik forening. Vi har et par forskellige hold:
Cervos Kids = dette er primært til de unge gymnaster, eller børn som gerne vil spille computer enten før deres træning, eller børn som gerne vil kunne spille sammen, og bare hygge med computeren.
Cervos Rusty = Det er de ældre herre som har fundet deres gamle mus og computer frem. De skal bare side og hygge sig, og grine af hinanden!
Cervos Academy = Det er et hold som er tiltænkt, at skulle være under vores Elite sektion. Det hold er til en masse unge mennesker som ønsker, at blive endnu bedre til deres gamesens, få bedre aim og meget mere. Dette skal være HER vi udvikler talenter.
Cervos Elite = Vores topspillere, skal så være på det her hold. Det er her vi ønsker, at få skabt et godt, stærkt og målfast hold. Vores mål med holdet er helt klart at vi skal deltage i turneringer, bootcamps, sociale arrangementer osv osv. Dette er her vi mangler DIG!
Vi søger support/2nd rifler.
Nu har du så hørt lidt om selve Cervos, men hvad kan vi egentligt tilbyde dig?
- Et helt nyt klublokale, med 5 stk. gaming pc'er. (lokation Herlev)
- Et stærkt sammenhold
- Bootcamps
- Turneringer
- Sociale arrangementer
- Faste træningstider
- Imødekommende mennesker
- Et godt socialt netværk
- CW server
- Teamspeak server
Men hvad regner vi så med at du kan tilbyde os?
- Du er ansvarsbevidst
- Du kan samarbejde
- Du er i stand til at møde op til fysiske møder (team building, bopotcamps osv.
- Du kan modtage konstruktiv kritik, og komme med konstruktiv kritik til dine holdkammeratter
- Du kan være selvstændig
- Du kan træne udover vores tider
Lyder det her spændende? Så hører jeg meget gerne fra dig!!
Smid en mail på [email protected]
// ClaiNy
#1(Med 1 svar)
18. december 2017 kl. 23:39
bobbeR
God ide - nævn jeres nuværende spillere :D
#2(Med 0 svar)
19. december 2017 kl. 15:43
SEBM1337
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Rigtig god ide*
#3(Med 0 svar)
19. december 2017 kl. 22:19
ClaiNy
Min fejl.. sort :-)

IGL:wegrethe
Awp: Elmskov
Entry: yabba
Lurker:znk
#4(Med 3 svar)
21. december 2017 kl. 19:41
Felente
-rep overholder ikke aftaler, man kan sidder og vente på en mail som aldrig kommer og ignorer bare en når man skriver til ham.
#5(Med 2 svar)
22. december 2017 kl. 16:23
Sjaune
Er din verden gået under nu?
#6(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 16:46
thiezen
Jeg gætter på at han bare gør folk opmærksomme på det? Altså jeg havde da også sendt en mail til dem, og jeg fik heller ikke svar.
#7(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 17:39
Felente
Nej, det er bare så folk ved det og så han bliver opmærksom på at det er okay bare at skrive til folk at det ikke bliver dem, så man ikke venter på svar i flere dage, det ikke så svært at skrive at folk ikke får en chance på try, det er uprofessionelt bare at ignorer folk.
#8(Med 0 svar)
28. december 2017 kl. 15:36
ClaiNy
Hej Drenge.

Jeg beklager, at I ikke har fået en mail retur. Der må være sket en fejl. Jeg har lige tjekket op på det, og jeg har svaret alle som har sendt en mail.. Beklager hvis I ikke er blevet svaret.
Skriv en mail til mig, så jeg ved hvem I er. Fordi det skal ikke være sådan, at I føler jer uretfærdigt behandlet.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.