Spændende projekt, søger sidste 2 spillere.
14. november 2017 kl. 08:00
MAAAARTEN
Hej brugere på dust2.dk

Jeg har fået det spændende projekt i hænderne, at jeg skal samle et team af dygtige spillere, som sammen skal danne rammerne for et nyt hold.

Jeg vil kort skrive hvad projektet kan tilbyde og hvad vi søger. Jeg vil ikke gå i dybden med nogle ting, da projektet stadig er i opstarts fasen, og brænder man nok for det, så får man mere info over en samtale.

Hvad vi søger
* Bopæl (Jylland, Fyn). Skyldes at vores bootcamp Lokation ligger i Jylland, og da vi gerne vil holde bootcamp op til lan, samt en gang hver 1-2 måned.
* Alder (18+)
* Høj modenhed.
* Niveau (Level 10 faceit, ESEA A, GE i mm). Generalt bare have vist du har et højt individuelt niveau. Selvfølgelig ikke et krav du har det højeste niveau i alle platforme.
* Højt kommunikations niveau. Nu kommer en af de spændende. Vil som udgangspunkt have folk som har været igl, eller som har været igl før. Ikke fordi du kommer til at være igl her. Men fordi at kommunikation, initiativ, samt forberedelse vil være en stor dem af vores måde at spille på.
* Ingame Leader
* AWP Spiller
* Pracc 3-4 gange om ugen (19.00-23.00).

Hvad vi tilbyder.
* En coach til at holde styr på de basale ting, samt være med til at udvikle jer ingame.
* De "standard" ting for at have et hold. TS server/discord , game server osv.
* Trøjer til lans.
* % betaling af billetter til lan, alt efter niveau. (Det er klart at holdet fra start skal vise hvad de kan. Jo bedre resultater, jo flere penge vil der blive skudt efter billetter.
* Betaling af online turneringer, ligaer osv.

VIGTIGT: Vi kommer som udgangspunkt ikke til at spille danske cups/ligaer. Det skyldes at organisationen bagved ikke er dansk. Kan selvfølgelig ændres med tiden.

Har du spørgsmål eller vil i kontakt med mig, skriv en privat besked her på dust2.dk, vil som udgangspunkt ikke besvare spørgsmål herinde.
#1(Med 1 svar)
14. november 2017 kl. 08:52
Superfrede
" Vil som udgangspunkt have folk som har været igl, eller som har været igl før." - Hvad? :D

Ellers gl med det!
#2(Med 0 svar)
14. november 2017 kl. 08:53
MAAAARTEN
Haha..
" Vil som udgangspunkt have folk som har været igl før, eller som på nuværende tidspunkt ER" ;)
#3(Med 0 svar)
15. november 2017 kl. 09:07
LGK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Add lige min steam her steamcommunity.com/id/royal_lgk
#4(Med 4 svar)
21. november 2017 kl. 11:09
MAAAARTEN
Mangler stadig en enkelt riffel spiller.
#5(Med 0 svar)
21. november 2017 kl. 12:21
mattb0Y
Jeg mangler også hold :) jeg har ansøgt
#6(Med 0 svar)
21. november 2017 kl. 12:43
Rezz12
steamcommunity.com/profiles/76561198170437958/ Kan du adde mig? Er lige pt i skole, men er ret interresseret i holdet.
#7(Med 0 svar)
21. november 2017 kl. 12:47
smh
#9(Med 0 svar)
21. november 2017 kl. 17:21
mattb0Y
#8(Med 0 svar)
21. november 2017 kl. 14:50
SnuZ
steamcommunity.com/id/SnuZ-/
Smid gerne et ADD. Kunne godt være klar :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.