''Viking søger hold''
31. oktober 2017 kl. 20:53
VikingDK
VikingDK
VikingDK
Hej jeg er en dreng på 12 år der søger hold
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
rank: mge
rolle: entry / awp
Timer: 2000+(2 accounts)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg søger et seriøst team der spiller vær dag og træner 3-7 gange om ugen og gerne vil udvikle sig vi
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

i skal: have +1000 timer i cs være mindst mg2 tage spillet 110% seriøst komme til
træninger støtte hindeanden ikke rage og så videre

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

i kan adde mig her steamcommunity.com/id/vikingboost/ eller skrive en komment for mere info

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#1(Med 3 svar)
31. oktober 2017 kl. 21:58
RomanEmpire
Det er ikke nødvendigt at lave en ny tråd hver gang. Du kan bare skrive en kommentar i din første tråd, så den kommer på toppen :o)
#2(Med 2 svar)
31. oktober 2017 kl. 22:23
Maximovic
Det er det mest brugbare indlæg, du nogensinde har lavet. Fortsæt gerne den gode stil.
#3(Med 1 svar)
31. oktober 2017 kl. 22:24
RomanEmpire
Ville ønske jeg kunne sige ligeover mate ;o)
#4(Med 0 svar)
31. oktober 2017 kl. 23:01
Maximovic
Præcis. For i ny og næ leverer jeg faktisk en kommentar, som indeholder værdi for mine medbrugere.
#5(Med 1 svar)
1. november 2017 kl. 08:38
n0rup
Fuck du stinker :D
#6(Med 0 svar)
1. november 2017 kl. 12:24
thiezen
Hey!? :D Er det svært at holde for sig selv? :)
#7(Med 0 svar)
3. november 2017 kl. 12:50
VikingDK
: ) tak roman empire, det vidste jeg godt nok ik.
#8(Med 0 svar)
6. november 2017 kl. 18:36
VikingDK
.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.