BjerreCS søger arbejde i Dansk esport
2. september 2017 kl. 21:45
Bjerre
Hej Læsere af Dust2.dk

Som titlen siger, søger jeg arbejde inde for den danske eSport scene.
Det stykke arbejde jeg og mit firma søger er "Livestream Produktion"

Vi har udstyret klar til at tage et godt event og bringe det online med en
tv like produktion og setup, som bliver designet til hvert enkelt event vi tager til.

Lidt om mig som CEO/ Head Producer:

Mit navn er Simon Bjerre, og jeg studere dagligt på Mercantec Viborg som Datatekniker med speciale i infrastrutur, som giver mig en god viden i alt det
udstyr der skal benyttes til at lave en produktion der kan konkurere med det helt store som ESL, Dreamhack og andre store events.

Jeg har også en stilling hos ESL Nordic som Cup Admin hvor jeg dagligt arbejder med at administrere turneringer.

Jeg har cirka. 3års erfaring med at administrere turneringer og producere live tv til nettet. Jeg har arbejdet med mange gennem tiden som: eSport.dk, TPNG, CPHGames, NPH, NPF, og mange andre lokale events.

"Men det er jo mega dyrt at få en livesteam lavet af nogen andre en os selv?"

Nej! Dette vil vi gerne konkurere, vi kan levere en meget fin produktion til næsten alle størelser og typer.

Andre tager op mod 20.000 kr for en produktion, med eller uden carsters.

Vi kan levere dette til en meget mere beder pris.
(Carsters ikke inkluderede)

Hvis du eller et event du kender der mangler en god produktion? eller andre media opgaver så dm mig på Twittter "@bjerrecs" eller på mail bjerrecs at staff.eslgaming.com
#1(Med 2 svar)
2. september 2017 kl. 21:49
TheAndrew
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+rep vildmand <3
#2(Med 1 svar)
2. september 2017 kl. 21:52
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Formoder, at de ikke står bag streamen til NPH?
#3(Med 0 svar)
2. september 2017 kl. 22:12
Bjerre
Nej, jeg er ikke ansvarlig for noget af det jeg har nævnt, men hjælper dog der hvor jeg kan.
Ang. NPH Hjælper jeg med at administere scenen
#4(Med 0 svar)
2. september 2017 kl. 23:08
AlexBorg
+rep Tak for hjælpen til NPH! <3
#5(Med 0 svar)
3. september 2017 kl. 12:43
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
+rep. Dejlig dreng med krudt i røven
#6(Med 1 svar)
4. september 2017 kl. 20:36
DMGZ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
+rep.

Denne unge herre har styr på sine ting og det viste han tydeligt til NPH da vi virkelig stod med nogle problemer op til halsen og man må sige med omhu + samt god kommunikation fra hans side er han en MEGET omhyggelig og en problem solving gut som enhver arrangør ville have gavn af til et hvert event i Danmark.

Han har virkelig styr på sine ting på produktions-delen samt at han virkelig har meget styr på sine ting med CS:GO og er virkelig god til at guide spillerne, hvis der er et problem eller lign. Simon er en super behagelig fyr at arbejde sammen med og jeg håber at jeg engang i fremtiden kan få denne samme ære igen.

All around en person som jeg vil virkelig anbefale til events som har behov for en erfaren ung herre med kun en alder af 17år har så meget styr på tingene. Håber du finder hvad du søger efter, Simon!

Kæmpe rep herfra og jeg håber vi snart ses igen!

- Jesper
#7(Med 0 svar)
4. september 2017 kl. 20:40
Bjerre
❤❤❤❤
#8(Med 0 svar)
4. september 2017 kl. 20:52
rezex
Vinder af Dust2 Masters
Vinder af Kongen af Danmark
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Super fin fyr, som lavede et godt stykke arbejde til NPH :)
#9(Med 0 svar)
4. september 2017 kl. 21:07
Winspai
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
+REP Seriøst en utrolig dygtig fyr med et kæmpe talent for producering. Glæder mig til at se mere fra ham. :)
#10(Med 0 svar)
5. september 2017 kl. 10:04
Krank
+rep

Simon er dedikeret, talentfuld og har et vildt energi niveau. Det var en fornøjelse at arbejde med Simon under vores første TPNG, Simon har en stor fremtid foran sig med sine nuværende egenskaber inden for streaming og produktion.

Mvh eSport Service & TPNG
#11(Med 0 svar)
5. september 2017 kl. 10:34
whitey
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Spændende :)
#12(Med 1 svar)
5. september 2017 kl. 10:38
Holztan
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Har du nogle eksempler på produktioner I kan levere? Nogle VoDs?

Skriv gerne priserne i PB for en 4-6 timers produktion af en onlinecup.
#13(Med 0 svar)
5. september 2017 kl. 14:06
Bjerre
Jeg/ har ikke produceret et stykke arbejde 100% selv med et studie, srtvers, grafik og observers men kig på de events jeg nævnte.

Vi vil pt. levere en lækker 720p60 Stream med grafik og evt cam på cardters.

Server med lækker grafik klare vi også
#14(Med 0 svar)
6. september 2017 kl. 09:17
Django
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
+rep

Simon er energisk, ambitiøs og dygtig til hans fag. Anbefaling herfra.
#15(Med 3 svar)
6. september 2017 kl. 09:56
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Held og lykke. Nogle af de vigtigste mennesker for en stream, er det nok rimelig vigtigt at du lige lærer og stave korrekt. Carstens hedder det ikke, ej heller cardters. Du virker ikke ordblind, derfor dette virkede ret pudsigt. Casters my man. Lykke til endnu engang.
#16(Med 2 svar)
6. september 2017 kl. 10:15
Bjerre
Sprog er ikke min stærke side, det ved jeg godt som det er. Tak for at fortælle det på en pæn måde, i stedet for at gøre grin med sådan noget.
#17(Med 1 svar)
6. september 2017 kl. 10:20
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Selvfølgelig, du virker som en fin gut med gåpåmod. Jeg ville bare lige rette en væsentlig fejl, nu hvor du netop har med casters og produktion at gøre. Takker for at du ikke blev sur :)
#18(Med 0 svar)
6. september 2017 kl. 18:12
Bjerre
Hvorfor blive sur? Det ville jeg gerne have at mange i det Danske com ville spørge sig selv inden de kommentere :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.