Counter Strike hold
4. april 2017 kl. 14:33
Meme_Niko
Hejsa folkens

Jeg søger et hold til min organisation som jeg driver sammen med en ven.
Navnet på holdet er Beyond Belief Gaming og vi har lige nu et Rocket League hold der ligger top 3 i Danmark. Derfor søger vi et counter strike hold der kan matche præstationerne fra vores Rocket League hold. Vi har lige fået et sponsorat af Binary Hosting, de udbyder en server til os i Counter Strike og de har også givet os en teamspeak server.

Det vi forventer af jer som hold er at i er surpreme/global. Ligger højt i esea og/eller faceit. Vi forventer at i vil deltage i on- og offline turneringer og at i er aktive, altså træner ofte og kommer med feedback til os.
Det som vi tilbyder jer lige nu er jeres egen csgo server og teamspeak server. Vi er lige nu igang med at anskaffe os flere sponsorater der kan give vores egenkapital et boost så vi vil have råd til at dække udgifterne når i skal ud og spille til offline turneringer. Det vil sige indtil dette er anskaffet vil det stå på jeres egen regning ;).

I skal også være omkring de 17-18 år og derover.

Hvis i er interesseret i at spille for os kan i kontakte mig på steam:
steamcommunity.com/id/OGNiko/
eller på min mail:
[email protected]

Hvis i har nogen spørgsmål må i gerne skrive her i tråden.

Yours truly
Nikolaj Korsvold
CEO og co-owner Beyond Belief Gaming
#1(Med 1 svar)
4. april 2017 kl. 14:45
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg tror i får det svært før i får nogle flere sponsorer på banen, men så længe i er realistiske omkring hvad i kan tilbyde, så tror jeg ikke det kan gå helt galt.
Men et held og lykke skal i da have :)
#2(Med 0 svar)
4. april 2017 kl. 14:47
Meme_Niko
Jeg er positivt stemt overfor at få nye sponsorere. Vi er jo top 3 i dk med vores Rocket League hold og vores 2 største konkurrenter har jo massere af store sponsorere. Så med et godt CS hold bliver det jo "nemmere". :D Men tak skal du have mester :)
#3(Med 2 svar)
4. april 2017 kl. 15:01
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
"Navnet på holdet er Beyond Belief Gaming og vi har lige nu et Rocket League hold der ligger top 3 i Danmark. Derfor søger vi et counter strike hold der kan matche præstationerne fra vores Rocket League hold."

Altså et hold der kan komme op omkring top 3??
#4(Med 0 svar)
4. april 2017 kl. 15:25
thiezen
Ja det tænker jeg også bliver svært haha :D
#5(Med 0 svar)
4. april 2017 kl. 15:32
FISK3NNN
tænker da nok Heroic vil lade sig signe,,, de har trods alt servere :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.