Ny opstartet hold!
7. marts 2017 kl. 17:13
3LAU
Hej Dust2.

Da vi er 2 gutter på henholdsvis 22 & 23 der går med tanken om at starte nyt hold, leder vi efter potentielle spillere.

Vi står lige nu hovedsageligt og mangler en der tidligere har erfaring som IGL, som er frisk på at få noget seriøst op at køre, og hjælpe til med egne input til en startbook når holdet er etableret.

Vi står ligeledes også at mangler yderligere 2 spillere.
Vi har ikke defineret en ordret rolle på spillerne, da vi vil holde alle mulighederne åbne.

Vi er interesseret i spillere der har mulighed for som minimum at kunne træne 2-3 gange i ugen, og weekenderne, når muligheden byder sig. Selvfølgelig har alle deres der skal passes. Skole, arbejde, familie, kæreste, børn - you name it.

Vi er meget interesseret i en vokal på holdet, ergo vil vi meget gerne der bliver talt, og folk ikke er bange for at sige noget. Så er du spilleren der ikke siger en lyd, er dette nok ikke noget for dig.

Der tages fuld respekt for andres spillestil, og vi skal have et hold spillet sammen så der er plads til alle, men mangler lige nu spillere.

Læser du stadigvæk med?
Det kunne være du var interesseret.
Så hører vi meget gerne, smid lidt om dig selv.
- Alder
- Landsdel
- De roller du føler dig tilpas i
- Andre informationer.

Med venlig hilsen

Mads "3LAU" Godiksen & Daniel "db" Boisen
#1(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 17:41
dbARMY
#2(Med 0 svar)
8. marts 2017 kl. 23:29
JakePapa
- Alder: 26
- Landsdel: Nordsjælland
- De roller du føler dig tilpas i: Entry fragger, rifle og awp. Andre kan læres, hvis holdet har behov for det
- Andre informationer: Er meget interesserer i at komme på et hold, tage det seriøst og træne et par gange om ugen. Jeg er rimlig tilgængelig, og prøver at forbedre mig fra cs spil, til cs spil.

Skriv til mig her, eller på mit steam steamcommunity.com/profiles/76561197960279991/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.