Insidertips fra Royal Arena - Del dine erfaringer
28. marts 2024 kl. 23:33
Sandloqqen
Hej!
Jeg skal se semifinalerne på lørdag og er lidt nysgerrig på, om der er nogle aktiviteter, pop-up shops, mm. ude i Royal arena.
Jeg ankommer til KBH i god tid, men vil gerne vide om jeg skal gøre turen lidt "extra" ved at besøge Astralis Nexus først, eller om jeg kan se noget spændende derude :-)
Derudover:
Til dem som har været ude og se kvartfinaler; Har I andre gode tips? ;-)
På forhånd tak
#1(Med 0 svar)
29. marts 2024 kl. 07:50
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der er generelt aldrig særlig mange aktiviteter i Royal Arena. Jeg har hørt, at det er noget med, at der er nogle ret strikse regler i forhold til flugtveje osv., men jeg aner ikke om det er rigtigt. Jeg så et sted i går, hvor man kunne sidde og spille lidt på nogle computere, men ellers stødte jeg ikke rigtig på noget.

Ørestad er et virkelig kønsløst område - ja, undskyld til jer der bor der, men det er det altså - så det er ikke specielt spændende at besøge før tid. Det er faktisk ret sigende at vi på et hotel derude i går så en seddel med 5 aktiviteter nær hotellet og arenaen:
1. Fields (det tror jeg er lukket i påsken, så det kun er lørdag, der er åbent)
2. Lej en cykel
3. Spil golf
4. Tag på stranden
5. Løb en tur

Så jeg ville klart bruge min tid i København i stedet. Anbefalinger til ting i påsken vil jeg lade nogle københavnere om.

Men sørg for at spise godt, inden du tager ud i arenaen, for maden er virkelig sløj og dyr derude 😁
#2(Med 0 svar)
29. marts 2024 kl. 12:10
Sandloqqen
Tak for er kanon svar 5/5 herfra 😄
#3(Med 0 svar)
29. marts 2024 kl. 12:21
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Gå i fields og køb mad i stedet, for det er simpelthen så forfærdeligt derude og helt absurd dyrt. :D Fields mad etage øverst oppe burde have åbent - det havde det i hvert fald i går.
Men ellers ja, så er der metro direkte til byen, hvor der sker lidt mere. Jeg bor selv 10 min. gågang fra Royal arena, og som Sander skriver, så er det ikke et område med en masse aktiviteter desværre.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.