Søger et team <3
22. marts 2024 kl. 15:40
Metskitv
Hej,

For øjeblikket leder jeg efter et hold, der er åbne for at inkludere en ung spiller som mig, der har de nødvendige mekaniske færdigheder til jobbet. Mens mine erfaringer med holdspil er begrænsede, har jeg tidligere været en del af mindre hold og søger nu muligheden for at deltage i større hold i fremtiden. Jeg forventer et ambitiøst hold, der er dedikeret til regelmæssig træning og praksis.

Jeg kan tilbyde 100% seriøsitet og engagement samt masser af tid til fokuseret træning.

Lidt om mig selv:
Jeg hedder Metski/Nicklas, er 15 år gammel og bliver 16 til sommer. Jeg går stadig i skole og skal til 10. klasse efter 9. Jeg har spillet CS siden jeg fik min første computer for cirka 5-6 år siden. Selvom jeg har haft perioder, hvor jeg har taget pauser, er jeg nu tilbage på sporet. Jeg bor i Skælskør og har for øjeblikket ikke et fritidsjob, men tjener lidt penge gennem Twitch-streaming.

Jeg har omkring 2400 timer i CS. Min gamle konto blev hacket, så jeg havde omkring 1200 timer, men på min nuværende konto har jeg cirka 1250 timer. Min elo ligger typisk mellem 2100 og 2200. Jeg vil være tilgængelig til praksis efter kl. 18:00, da jeg kommer sent hjem fra skole.

Hvis jeres hold er interesseret i en ung spiller med masser af energi og vilje til at lære efter skoletid, er I velkomne til at kontakte mig på en af følgende sociale medieplatforme:
Discord: metski
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561199090108200/
Faceit: faceit.com/en/players/metski-
#1(Med 0 svar)
22. marts 2024 kl. 15:45
Metskitv
Jeg kan spille alt fra rifle til awp'er.
VIl selv anbefale mig spille en lurker, entry eller support rolle.
#2(Med 0 svar)
23. marts 2024 kl. 03:34
rub08450
Du må gerne skrive til min Discord

rub08450
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.