Russerhygge i Royal Arena
19. marts 2024 kl. 08:19
Thomas
bt.dk/sport/kulturminister-vil-have-russere-smidt-..

Så skal vi atter til at nyde synet af tuneringer skabt af arrangører, med skyklapper så store, at de rent faktisk kunne være i Royal Arena. Man skulle tro, at zonic & co's hoppen og dansen for regimer med blod på hænderne, var ulækkert nok i sig selv, men vi skal åbenbart også til at huse russere i underholdningsøjemed herhjemme, fordi nogle rumænere har booket Royal Arena.

Unreal at eSport er nået hertil, fra en græsrodsbevægelse i gymnastiksale, til samarbejde med folk og nationer, der griner af menneskerettigheder. Sørgeligt.
#1(Med 0 svar)
19. marts 2024 kl. 10:00
Baenke
So true.
#2(Med 7 svar)
19. marts 2024 kl. 11:36
panzerlas
Og hvad skulle der være galt med at have russere til at deltage? Synes du de har gjort noget forkert?
#3(Med 0 svar)
19. marts 2024 kl. 15:27
Thomas
Ja, jeg synes at Rusland har gjort noget forkert, og det sender et mærkeligt signal, at muntre folket med atleter fra en krigsførende nation.
#4(Med 5 svar)
19. marts 2024 kl. 15:27
Thomas
... eller blev jeg trollbaited her?
#5(Med 4 svar)
19. marts 2024 kl. 17:38
panzerlas
Tja det afhænger vel af hvordan man ser på det.
Jeg har en anden holdning end dig og så hellere USA, Tyskland, Frankring, Ukraine med flere udelukket fra div. events, hvis vi skal til at udelukke nationer vi ikke kan lide.
#6(Med 3 svar)
19. marts 2024 kl. 21:49
Thomas
Well, så er katten da ude af sækken. Jeg mener derimod, at en nation ledet af en autokratisk leder, der overfalder et andet land med en invasion, og kidnapper dens borgere og forsøger at udvide sine landegrænser, som jævnligt truer med atomvåben (som også ville ramme dig, hvis det nåede dertil) derimod er pænt nedtur.
#7(Med 2 svar)
19. marts 2024 kl. 22:38
panzerlas
Der er efterhånden mange ting der er "pænt nedtur" i verden i dag, men for at være helt ærlig så er der flere ting der bekymrer mig mere end atomkrig. Og så regner jeg i øvrigt med at bo et så ubetydeligt sted at jeg kan nøjes med lidt blytøj og jod tabletter.
#8(Med 1 svar)
19. marts 2024 kl. 22:39
Thomas
Så fedt skulle Lolland ikke være, men I get it.
#9(Med 0 svar)
19. marts 2024 kl. 22:47
panzerlas
Så kan du da snakke om at katten kom ud af sækken!

Ja det kan godt være de tabere overlever bomben, men de er stadig værdiløse!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.