spillere til holdet
25. oktober 2016 kl. 10:48
birdfromsky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hej dust2.dk brugere!

Vi er 2 mates, som har spillet en del counter igen, eftersom at vores dejlige spil hon (heroes of newerth) ikke har en competitive scene mere. Derfor har vi valgt at få spillet noget mere seriøst cs igen. Vi har begge spillet på nogenlunde niveau i 1.6, med resultater som: 9-12 plads HK Lan 2 eller 3 (dårlig hukommelse), vundet b rækken til Copenhagen games, 2x 13-16 plads ved de gode gamle slap live.
Vi føler ikke at vi har ramt vores top niveau endnu, da det som sagt har været hon, som de fleste timer ved computeren er gået med. Vi har dog vidst at allerede nu, kan vi skyde igen mod nogle af landets bedre/bedste hold.
Vi er i begge 23 og har studie til at få hverdagen til at gå med. Vi er begge oprindeligt fra Esbjerg, men en af os bor i Ålborg nu.
Vi spiller primært på vores rutine og uforudsigelige planer, som vi har haft stor succes med. Aimet er begyndt, at komme tilbage, men mangler stadig det sidste.
Da vi ikke har spillet på noget hold i en længere periode, har vi som sådan ikke en fast rolle vi plejer at spille, dog var vores gamle roller lurker og support, men vi er åbne for ændringer.
Vi spiller for at vinde og udvikle os på alle punkter. Det meste af vores fri tid går foran computeren. Vi spiller flere timer hver dag, dog har vi begge to mandag og onsdag aften booket i nogen timer, så vi kan få dyrket vores sport (basket og fodbold).
Da vi har været igennem de fleste år mht. fest og alkohol, bruges weekenderne mere eller mindre kun på gaming.
Ingame Går vi under navnene: Birdfromsky og baba
Pt. Går timerne på faceit hvor den ene af os ligger til at spille FPL-c efter denne måned og den anden regner stærkt med, at det bliver ham snart.

Vi har ikke som sådan krav, men det vil være en bonus hvis du kan opfylde følgende som spiller:
- Omkring de 2000 timer, gerne mere
- Skal gerne kunne pracce tirsdag, torsdag og søndag aften
- Kun bonus hvis du også er på til hygge i weekenderne i ny og næ
- Være over 18 år gammel
- Være moden og tale med respekt til andre
- Skal være klar på lans overalt
Vi regner selvfølgelig med at mødepligt og kommunikationsevner er i orden, så vi ikke spilder hinandens tid.
Vi har ikke en skill cap, men hvis du har struglet med at blive global/komme i level 5 på faceit eller lignende, ser vi gerne at du ikke bruger din/vores tid.
Vi er allerede i gang med, at teste diverse spillere, men alle skal selvfølgelig have en mulighed for at vise hvad de kan 

Hvis du er interesseret eller har nogle spørgsmål, så kontakt mig på steam:
steamcommunity.com/profiles/76561197964604204/

Med venlig hilsen
Os
#1(Med 0 svar)
25. oktober 2016 kl. 12:38
bobbeR
Hey du, du har kontaktet mig på steam. Jeg kan efter dette opslag give dig klart svar, jeg kan ikke tirsdag og torsdag - Da jeg coacher Amerikansk fodbold fra 16-20 i Valby. Desværre. GL med at finde nogle FLÆK spillere!!
#2(Med 5 svar)
25. oktober 2016 kl. 16:02
xtopher
To flinke spillere! :) Held og lykke med det
#3(Med 1 svar)
25. oktober 2016 kl. 16:51
Pertew
Hvorfor joiner du dem så bare ikke nu når der ikke er nogen andre der vil have dig
#4(Med 0 svar)
25. oktober 2016 kl. 16:52
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
av
#5(Med 2 svar)
25. oktober 2016 kl. 16:53
Pertew
Ellers har jeg hørt at alle andre idioter der ikke kan finde ud af CS starter orgs
#7(Med 1 svar)
25. oktober 2016 kl. 20:55
xtopher
Kan du ikke tage på ferie igen? :D
#9(Med 0 svar)
25. oktober 2016 kl. 21:08
Pertew
Jo, har hørt kina skulle være fed
#6(Med 2 svar)
25. oktober 2016 kl. 17:31
tornadomikkel
Hvorfor gør du så ikk det ? :D - pertew
#8(Med 1 svar)
25. oktober 2016 kl. 21:08
Pertew
Har jeg allerede... :D
#10(Med 0 svar)
25. oktober 2016 kl. 21:08
Pertew
Jeg var en af førnævnte bobs
#11(Med 0 svar)
25. oktober 2016 kl. 21:09
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Lyder spændende :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.