Internet disconnects
16. juli 2021 kl. 16:30
Nickname
Hej
Jeg oplever i perioder at mit internet disconnecter i få sekunder og så kommer tilbage igen, hvilket er nok til at smide mig ud af CS runderne og give mig sure teammates. Jeg ville høre om der var nogen som havde oplevet noget af det samme, og evt. har nogle løsninger til det. Jeg er godt klar over alt det lavpraktiske, som at genstarte min router, opdatere softwares osv. Der har også været en internet teknikker ude og se på nettet og der blev der også sagt det var helt fjong, samt når man ringer til dem fra internettet, så kan de heller ikke se afbrydelserne, grundet de er så små og "ligegyldige". Disse disconnects kan kun ske for mig, samt det kan ske for flere personer i husstanden, det variere.
Jeg ville høre om der er nogen som bruger nogle programmer eller andet som ligesom kan gå ind og tracke og evt se hvad årsagen er til de små afbrydelser, googlede mig lige hurtigt frem og fandt noget, som hed "Speedify" dog har jeg ingen forstand på det eller forsøgt mig med det før.
Alt hjælp er værdsat :D
#1(Med 1 svar)
16. juli 2021 kl. 16:43
Butler
Jeg har Hiper internet, og har oplevet det samme den sidste uges tid.
#4(Med 0 svar)
16. juli 2021 kl. 17:10
Nickname
Jeg har Altiboks, har du evt fixes til det?
#2(Med 7 svar)
16. juli 2021 kl. 17:05
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hvordan er du forbundet til din router? Kabel eller wifi?

Hvilken teknologi får du leveret over? Telefonstikket, kabel-tv, fiber?
#3(Med 6 svar)
16. juli 2021 kl. 17:08
Nickname
lige nu har jeg disse google nest routere som jeg så har et direkte kabel fra, dog er nesten trådløs koblet gennem google home appen.
Det er fiber net :D
#5(Med 5 svar)
16. juli 2021 kl. 18:20
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Så er det basically en trådløs løsning. Det er ikke sikkert der er noget galt med dit net. Det kan sagtens bare være dit trådløse miljø der ikke er optimalt - og slet ikke til gaming :)
#6(Med 4 svar)
16. juli 2021 kl. 18:22
Nickname
tjaaa det kan der være noget om, synes bare det er vildt mærkeligt det ligger i perioder.
Men kan godt være jeg skal have fundet det lange kabel frem og så hive den direkte fra routeren.
#7(Med 3 svar)
16. juli 2021 kl. 18:28
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det giver god mening at det er periodisk, når det er wifi. Især hvis der er andre der også oplever udfaldene.
Jeg ville stikke kablet direkte i routeren.
#8(Med 2 svar)
16. juli 2021 kl. 19:09
Nickname
Det er fair, det er kun hjemme ved mine forældre jeg oplever det, så må lige få overtalt fatter til at lade et kabel løbe gennem huset :P
#9(Med 1 svar)
16. juli 2021 kl. 19:13
Felipee
Start med at teste det en aften eller to, alt efter hvor ofte du har de udfald. Så får du meget hurtigt syn for sagen om et kabel er løsningen fremadrettet.
#10(Med 0 svar)
16. juli 2021 kl. 20:12
Nickname
Tjaaa det er bare svært at pinpointe noget præcist ud fra et par aftener, selvfølgelig kan det udelukke noget, det kan nemlig ske alt imellem 1 gang om dagen til 5 gange om dagen, tænkte bare hvis der var et eller andet specielt program som kunne komme med nogle downtime reports.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.