zaZi søger hold (IGL/Riffel)
7. marts 2021 kl. 22:45
Cacci
Jeg søger pt. hold efter et forsøg med bl.a. et udenlandsk projekt, som ikke gik som forventet.

Lidt om mig:
Jeg hedder Christian, er 19 år gammel, og har en elevstilling ved siden af CS. Jeg har spillet cs i lidt over 11k timer, og ligger omkring 2700 elo på faceit.

Roller:
Ideelt set, ser jeg mig selv som værende en IGL/en spiller der har en stemme på holdet, da det er der jeg føler, at jeg kan have mest impact som spiller.
Som IGL føler jeg mine kompetencer ligger i at jeg kan skabe et stærkt udviklingsmiljø, gennem forskellige tools i praccs, samt bruger jeg generelt meget tid på at forberede mig til vores næste prac, således at vi hele tiden udvikler os som hold. Men generelt set caller jeg en mere loose stil, som kræver at folk er villige til at tage initiativ, og at alle har mulighed for at have indflydelse på både mid round, men samtidig også hvis de har et read fra spawn.
Udover IGL rollen, er jeg som spiller en mere holdorienteret type, som ikke er bange for at skabe plads for matesne.

Erfaring:
Erfaring mæssigt er nok der jeg lacker en smule, hvor jeg ikke på papiret har spillet særlig store/særlig mange turneringer, hvor jeg har deltaget i diverse esea Intermediate/open sæsoner, samt 2-3 dust2 sæsoner.

Styrker:
-Arbejder hårdt for at nå til tops, og ligger de timer i spillet der skal til.
-Er god til at holde hovedet koldt under pressede situationer.
-Ved hvordan man skaber et stærkt udviklingsmiljø på et hold, og føler at jeg har en god idé om hvordan vi udvikler os konstant.
-Har en god spil forståelse.

Svagheder:
-Lacker på erfaring.
-Relativ ny til IGL rollen.
-Spiller visse situationer for passivt/giver modstanderen for meget rum.

Prac tider:
Kan pracce hver dag fra 16 til og med 22:30.

Hvad jeg søger:
Jeg søger i virkeligheden nogle spillere der er villig til at ligge en masse tid i spillet, og har samme mentalitet omkring udvikling som jeg (være åbne for kritik, samt være villig til at fornye jeres spil fra prac til prac). Niveaumæssigt ser jeg helst at vi stort set med det samme kan spille op imod ihvertfald 2. division hold, men vær ikke bange for at henvende jer hvis det ikke er tilfældet.

I kan blot skrive over steam hvis dette opslag skabte interesse :)

steamcommunity.com/id/-zaZi/






#1(Med 1 svar)
8. marts 2021 kl. 12:23
Marden
+rep, følger mig på twitter
#2(Med 0 svar)
8. marts 2021 kl. 14:06
Cacci
:D tak
#3(Med 1 svar)
8. marts 2021 kl. 21:01
SnaQe
+rep super nice fyr med ambitioner og motivation.
#5(Med 0 svar)
8. marts 2021 kl. 22:04
Cacci
<3
#4(Med 1 svar)
8. marts 2021 kl. 21:01
A1msterG
+rep til fyren <3
#6(Med 0 svar)
8. marts 2021 kl. 22:04
Cacci
<3
#7(Med 2 svar)
13. marts 2021 kl. 15:13
Cacci
B
#8(Med 1 svar)
14. marts 2021 kl. 20:03
Cacci
b
#9(Med 0 svar)
17. marts 2021 kl. 15:48
Cacci
B
#10(Med 0 svar)
24. marts 2021 kl. 12:48
Cacci
Søger stadig :D
#11(Med 0 svar)
26. marts 2021 kl. 10:16
VonGreve
Sendt PB
#12(Med 0 svar)
26. marts 2021 kl. 11:45
Cacci
Søger ikke længere
#13(Med 0 svar)
28. marts 2021 kl. 17:27
Fre1ten
hey m8 søger du stadig ?
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.