JC1M / qpikka søger hold
9. februar 2021 kl. 18:44
JC1M
Hej gutter og gutinder.

Jeg er en ung gut på 21, og jeg hedder Joachim, også kendt som JC1M / qpikka, og jeg savner at spille på et competitive plan i CS, så derfor søger jeg nu et hold, som evt. er nyopstartet og/eller mangler én spiller.

Lige nu er jeg arbejdsløs, tak corona, og søger selvfølgelig et arbejde, men som det er lige nu, har jeg god tid at lægge i projektet. Slutningen af sidste år flyttede jeg hjemmefra sammen med nogle roomates, og det gør også, at jeg opererer meget individuelt i min hverdag.

Lidt kort info om mig:

IGN: JC1M og qpikka

Timer: 4-5000 sammenlagt på flere accounts igennem årerne. Har dog brugt meget tid i Source.

Erfaring: En del. Har tidligere spillet på en del hold, herunder Cocoon eSport, Deliquents eSport, Toxiavior osv. men det har ikke været noget gennembrydende. Har kort tid også været som træner under Sørby eSport, i deres talent-afdeling.

Spillestil: Jeg er en meget aggressiv spiller, som godt kan lide og tage dueller og læse modstanderen, så det både gavner mit individuelle play samt teamet. Jeg er også meget glad for AWP'en samtidig med, at jeg elsker at ødelægge modstanderen på deres fejl. Hvordan det passer jeres team, er selvfølgelig op til jer.

Niveau/Skill:
2500+ elo på FaceIT.
A+ på ESEA, dog spiller jeg ikke det mere.

Links:
steamcommunity.com/id/jc1mofficial
twitter.com/JC1MOFFICIAL
twitch.tv/jc1m
[email protected]

Jeg håber med mine oplysninger og gå-på-mod kunne have en interesse for jer, og hvis det er korrekt, så er I velkommen til at smide en venneanmodning min vej eller en email.

Rigtig god dag,
Joachim "JC1M" Christensen.
#1(Med 0 svar)
9. februar 2021 kl. 18:52
JC1M
Hov, glemte lige at linke min FaceIT.
faceit.com/en/players/qpikka
#2(Med 1 svar)
9. februar 2021 kl. 19:39
Birdy
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
+rep solid spiller
#3(Med 0 svar)
9. februar 2021 kl. 20:22
JC1M
tak mester <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.