Søger et hold at coache under corona og muligvis fremad rettet
28. januar 2021 kl. 22:14
KRONE
Jeg søger et hold som mangler en coach. Da jeg har fået tiden til at kunne coache igen. grundet nyt arbejde og ja corona.

Hvor længe jeg har mulighed for at hjælpe som coach afhænger af corona og hvor godt det går med holdet, da jeg efter corona igen får flere ting at se til, vil der være nogle dage hvor jeg ikke vil kunne være tilstede.

Jeg hedder KRONE ingame, jeg er 28 og fra Odense,
Jeg har aldrig nået det ville inde for cs, har spillet i diverse turneringer og ligaer dog aldrig blevet til mere end det.

Jeg har fungeret som caller på næsten alle hold, jeg har spillet på, derfor føler jeg en coach rolle vil passe mig fint .

Jeg har altid ville spille en meget struktureret måde med en masse defaults og executes.

Jeg kan bedst lide at der vil blive spillet en strukturet måde med default og executes.

Jeg har altid gået meget op i granader og trade kills. Så det er nået jeg ser bliver øvet og gået meget op i.

Ct siden synes jeg tit folk glemmer når man snakker taktikker, men det er en del jeg går meget op i da jeg mener man virkelig kan få sparket en masse forståelse og god kommunikation hurtig frem på et hold via ct siden.

Jeg vil komme til at stille krav om diverse ting til træning, som at der skal opvarmes med evt skydinng af bots dm osv, og der vil også blive givet "lektier" ud til nogle træninger med eks. granader der skal øves.

Jeg går meget op i kommunikation da det kan vinde en kamp på egen hånd.

Min klart stærkeste side ved rollen som caller/coach har altid været at jeg er yderst god til at se de fejl og gode ting der bliver lavet i løbet af en kamp.

Min svage side er mit temperament til tider godt kan komme til overfladen hvis jeg føler folk ikke vil gøre hvad der bliver sagt eller lamer rundt når der bliver gennem gået taktikker af igl. men det gør også på plus siden at jeg er god til at sætte mig igennem hvis der er ved at blive børnehave snak.

Jeg vil kunne hjælpe med taktikker, fejl og gode ting der bliver lavet ingame, hjælpe med planlægning af træning hold og individuelt. og sikkert også mange andre ting.

Jeg har ikke krav til alder på jeres spillere. Men folk skal have tiden, være modne og have lysten til at kunne spille en masse cs.

Jeg søger et hold som er etableret og har spillet samme længe.

Et hold med ambitioner som vil nået med cs, det vil sige i vil bruge tid på cs egen træning, og en masse tid på taktikker og et hold der selv bidrager til det.

I spiller gerne 4-5 gange om ugen.

I ligger alle med timer på 2 uger over 40, og ja det er et krav.

Og den obligatoriske ingen whine og dårlig kemi.

Mit sidste hold jeg coachede var Falcons som gik fra 2 til 1 div i dust2 ligaen.

Før det var jeg ved Multihunters, hvor jeg ca var coach i +- 1 år.
vi vandt først 2 div dust2 liga og røg i 1 div og blev nr. 4 i Dust2 ligaen.

Sæsonen efter bliv vi nr 2 med en 8-1 score, men tabte i play off til sørby main.

Vi deltog i OMEN ATLANTIC CHALLENGE EUROPEAN QUALIFIER hvor vi blev slået ud af PACT_gg.

esea open sæson 32 hvor vi gik i slutspillet efter 15-1 score.

Jeg kan kontaktes på steam: steamcommunity.com/id/OFFICIALKRONE
#1(Med 0 svar)
29. januar 2021 kl. 13:26
detHolm
Jeg har addet dig på steam - "Holm"
#2(Med 3 svar)
29. januar 2021 kl. 13:48
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg ved at Ringkøbing Esport søger en dygtig coach. Havde en kort snak med dem og de lød enormt fornuftige og realistiske. Det er i øvrigt betalt arbejde :-)
#3(Med 2 svar)
29. januar 2021 kl. 22:59
KRONE
Jeg er fra Odense af tænker de gerne vil have en tættere på, dog tak for hjælpen :)
#4(Med 1 svar)
29. januar 2021 kl. 23:28
Sonny
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det kigger de faktisk ikke så meget på, jeg er fra nordsjælland og de tog kontakt til mig. Så dem også spille lidt og et ret fornuftigt hold. Så 100% tag fat i dem KRONE.
#5(Med 0 svar)
30. januar 2021 kl. 22:18
KRONE
Ser lige hvad der kommer af muligheder, ellers tager jeg 100p fat i dem, tak for det
#6(Med 1 svar)
30. januar 2021 kl. 22:43
Hippi
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Fin ansøgning, held og lykke KRONE.
#9(Med 0 svar)
31. januar 2021 kl. 20:11
KRONE
Tak Hippi
#7(Med 0 svar)
31. januar 2021 kl. 13:07
Bjorn
Har addet Steam - Bjorn
#8(Med 1 svar)
31. januar 2021 kl. 18:28
H3ZY
Guld Sæsonkort Sæson 16
+ i min bog, skide flink :)

:vamos:
:aab:
#10(Med 0 svar)
31. januar 2021 kl. 20:11
KRONE
Tak mate, må sige det går da os meget godt for dig :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.