Firex og R3ZZY vi søger tre spillere til et nyt projekt.
24. august 2020 kl. 15:32
Firex
Hey boys, R3zzy og jeg søger spillere til et projekt vi gerne vil have startet op.
Vi er to gavede gutter der er klar på noget nyt, eftersom vi efterhånden har haft siddet på faceit længe nok ifølge os selv.
Vi har ingen org. pt men det er noget vi selvfølgelig vil få kigget på senere hen når vi har lineup på plads, da det er nemmere at finde org. når man er fem mand.

Vi sigter efter at kunne få tilmeldt os liga når alle fem mand er på plads og vi har fået praccet nok til hvad vi mener er det der skal til.

Vores krav til jer:
- Skal kunne tåle kritik
- Vi søger helst 15+ medmindre du synes du er moden nok kan du altid skrive, så kigger vi på det.
-helst lan erfaring eller en form for tidligere online turnering.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Frederik “Firex” Holm
Erfaring:
Jeg har spillet cs siden 2013 og har masser af hold erfaring. Jeg
har meget erfaring som awper men også som rifler. Jeg holder altid hoved koldt
selv i de værste situationer. Jeg har meget lan erfaring, og kan bootcamp samt tage til lans i hele Danmark da jeg selv har bil.
Lans:
NPF#16 ~ Just fun
NPF#17 ~ w/GoDB
NPK 2016 ~ w/Chosen5 ~ 3rd place (Tex,quixzy,Zen0,SMH and me)
Næstved Lan summer 2017 ~ w/ExzenZ ~ 1st (200€) (ÐwaNn, Fezz, Firex, quixzy, Razey)
Næstved Lan winther 2017 ~ 1st with mix team
Næstved Lan Spring 2018 ~ Fun
NæverLan 2019 ~ 1st Place (300$)w/ UpYGz, mik0, Mat, Wackz)
Online:
Yousee liga x2
Dm Yousee 8. plads
Profile:
Mit navn er Freder jeg 18 år gammel og kommer fra Næstved.
Spiller CS. Jeg har været meget on/off med CS her de sidste par måneder da jeg har manglet en del motivation.
jeg er 18 år gammel og er til dagligt i gang med at uddanne mig som elektriker.Jeg er bosat på Sjælland.
Rolle:
Har spillet Awper samt rifler i min karriere. Men mest fokuseret på at spille som awper som jeg har gjort på de sidste par teams jeg har spillet på.
ELO (FACEIT): pt 1750 elo (-700 elo over de sidste 3 måneder 😊)
Tidligere hold:
Choosen5: Tex, G1gs, SMH, quixzy & me
Multi Hunters: Soendergaard, dehn, Zhine, T1ngleff & me
Equlite: Teses, TMB, m3llow, Sander & me
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mit navn er Christian "R3ZZy" hansen. jeg er 17 år gammel. tager kørekort til oktober, så har mulighed for at tage til lans i hele landet.
har spillet cs siden 2015, har været på Glamsdalens idrætsefterskole. under esport linjen så har hold erfaring.
Lans:
Kf lan.

Firex link:
facebook.com/FrederikHolm17/
faceit.com/en/players/-Firex-
steamcommunity.com/id/F_I_R_E_X/
R3zzy link:
facebook.com/profile.php?id=100007010384139
steamcommunity.com/id/rezzy12345/
faceit.com/en/players/T1nGleFF



#1(Med 0 svar)
24. august 2020 kl. 22:02
Beastwithintheboy
+rep til de her flinke ladz =)
#2(Med 0 svar)
30. august 2020 kl. 18:18
BersanG
added på steam
#3(Med 0 svar)
31. august 2020 kl. 16:54
Kjerne2ky
+rep til r3zzy
#4(Med 0 svar)
1. september 2020 kl. 13:39
zakasmaka
added på steam - watcha
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.