Basser søger hold
9. juni 2020 kl. 18:48
Basser
Hey, mit navn er Karl ”Basser” Michelsen, jeg er 19 år og kommer fra kbh.

Lidt om mig:
Jeg er relativ ny i den danske CS scene, da næsten alle mine tidligere hold har været internationale hold. I CSS har jeg 2400 timer, dog spillede jeg ikke seriøst, og i CSGO har jeg 4800 timer. Jeg har spillet på flere forskellige hold i ca. 5 år nu, hvor jeg gennem alle disse hold har spillet som support, IGL og en smule lurker. Her er et par af de orgs jeg har spillet for tidligere:

Venatus Esport
Module Esport
XiT-Frag
Team Static
Fulgur.Main
(Samt flere, men dette er dem som jeg umiddelbart kan huske)

Mine foretrukne roller: Som sagt har jeg tidligere mest spillet som IGL, men jeg vil gerne udfordre mig selv og øge mit niveau som spiller, og søger derfor efter et hold som har brug for en support/rifle spiller. Jeg er dog ikke lukket overfor tilbud som IGL, men foretrækker support/rifler.

Jeg er en moden spiller, som fokuserer mest på map prac for at sætte holdet op for succes.

Mine stærke sider:
- Mit mindset. Jeg tilter sjældent og har altid mentaliteten om at vi kan vinde.
- Jeg gør altid hvad der skal til for at holdet vinder selvom det ikke betyder jeg har en god K/D
- God gamesense
- Meget hold erfaring
- Ikke toxic
- Kan tåle konstruktiv kritik
- Kan finde ud af at møde til tiden

Mine svagheder:
- Er meget selvkritisk som gør at jeg kan tvivle på mine plays
- Mit aim er ikke super consistent, da jeg fokuserer mere utility og map prac end aim. Det er dog ikke noget som jeg ikke træner.
- Er en emotionel spiller, så hvis nogle fra holdet tilter rammer det også mig

LANS:
Pga internationale hold har jeg kun spillet med mix teams til LANS, men har været til NPF 4 gange, dog uden noget mærkværdigt at fortælle.

Lige nu kan jeg spille 24/7 pga den nuværende situation. Jeg kan generelt træne alle dage efter skole (ca. kl. 16) men til tider er der aftaler eller lektier som skal laves.

Lige pt ligger jeg lvl 10 faceit med 2033 elo med 2250 peak, men spiller det sjældent.

Hvad jeg forventer af jer:
- Pracc Server
- Helst en 3-4 stykker på holdet, da jeg foretrækker ikke at samle et helt nyt hold.
- LAN muligheder i fremtiden
- Mødestabile

Hvis i er interesseret så fang mig på steam: steamcommunity.com/id/Basserr
Faceit: faceit.com/en/players/Basser
#1(Med 1 svar)
9. juni 2020 kl. 19:47
Cacci
+rep Flink fyr :D
#2(Med 0 svar)
9. juni 2020 kl. 20:24
Basser
Mange tak mate <3
#3(Med 1 svar)
10. juni 2020 kl. 01:52
disty
+rep :D
#4(Med 0 svar)
10. juni 2020 kl. 12:03
Basser
Ty m8 <3
#5(Med 0 svar)
12. juni 2020 kl. 19:34
hjuler
har addet dig stream Zanity
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.