Gammel 1.6'er søger folk at spille med!
24. april 2020 kl. 18:18
simow
Hep Hej!

Jeg er en gammel 1.6 spiller, som gik under navnet "cursed", hvis der er nogle gamle folk fra 1.6 scenen, kan det være I kan huske mig. Og så må I meget gerne give lyd, kan sikkert også huske jer!

Jeg dedikerede stort set hele min ungdom (10-16) på at spille CS og vil da mene jeg var rimelig solid dengang, selvom jeg blot var en lille knejt. Nogen kan måske huske mig som en useriøs irriterende lille "onliner" med en lys stemme - det er jeg heldigvis ikke længere ;)

Har holdt en laaang pause og er i dag 27, men er tilbage for hyggens og nostalgiens skyld.

Jeg søger nogle folk at spille med et par gange i ugen, da det er lidt trættende at spille med russere i MM. Jeg er LEM og har 200 timer i spillet. Har ikke spillet så meget faceit endnu, men regner med at jeg skal til at i gang. Jeg forventer at I er helt chill og nede på jorden, +20 år, ikke whiner og generelt bare gerne vil have det hyggeligt og sjovt.

Jeg er stadig all aim no brain! :D

Giv lyd!
#1(Med 1 svar)
24. april 2020 kl. 18:50
TheisN
Du kan tilføje mig her, steamcommunity.com/id/TheisN
vi er nogen irl m8s som spiller lidt faceit engang imellem og kan altid bruge en ekstra, vi er 25+ :)
#3(Med 0 svar)
24. april 2020 kl. 20:51
simow
Cool. Tilføjet :)
#2(Med 3 svar)
24. april 2020 kl. 20:09
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Alternativt kan du prøve oldboysdk.dk/ der er alle 20+ og alt fra silver til global.
#4(Med 2 svar)
24. april 2020 kl. 20:51
simow
Tak for det, vil jeg da tjekke ud!
#5(Med 1 svar)
25. april 2020 kl. 07:35
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det vil du ikke fortryde!

Jeg er selv over 30 i dag og brugte, som du, en masse timer af min ungdom foran skærmen. På oldboys finder du helt sikkert en masse ligesindede. Hvis jeg ikke spiller med irl-mates er det der, jeg finder mine PUGs.

Folk er enormt venlige og der er spillere på alle niveauer :)
#7(Med 0 svar)
25. april 2020 kl. 10:30
simow
Cool cool. Har tjekket det ud og skal helt sikkert lige ha nogle games der inde, virker sgu lidt som det helt rigtige for mig :)
#6(Med 0 svar)
25. april 2020 kl. 09:02
GoffmanN
Kender følelsen med de russere. Jeg er altid frisk på lidt hygge.
Jeg er selv 25 :D

steamcommunity.com/id/GoffmanN4sow/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.