LeLogic søger hold!
23. april 2020 kl. 22:20
Logic
Hey har lige afgsluttet min periode på et start -up team som aldrig blev til noget, og søger nu et nyt.

Lige nu ligger jeg lidt lavt på de 1900 elo (peak 2100+), 3000 timer i spillet.
Jeg har mulighed for lan og bootcamps i hele landet.

Jeg er 16 år og bor lidt uden for Randers mellem Hvidsten og Mariager.

Har aldrig spillet på hold som har deltaget i ligaer da der har været mangel på folk med commitment, hvilket er det jeg søger mest i et hold. Har dog været til lidt LANhidst og her med nogle forskellige mix hold.

Jeg har spiller mest som playmaker og entry, men er i stand til at spille enhver rolle bortset fra IGL.

hvis du vil kontakte mig så add på steam eller komenter dit steam link så vi kan skrive via pm.
steam: steamcommunity.com/profiles/76561198393269872





Hey efter 4 måneder med mit tidligere hold er det tid til at søge en et nyt hold

Lige nu ligger jeg 2100 elo på faceit (peak 2230 elo) 5600 timer ingame
faceit.com/en/players/_-Seal-_ det skal lige siges at jeg ikke er den største fan af pugs

Jeg er lige nu 14 år gammel

Jeg bor på Amager men jeg har mulighed for transport rundt i hele landet så lans, bootcamp osv er intet problem

Jeg har tidligere spillet på multihunters jungle i 4 måneder med 5 forskellige lineups hvor vi spillede blå liga s14 division 3 og endte på en 4. plads også har jeg spillet diverse kvalifikationer

Jeg har mest erfaring med lurker rolleren og det er også den jeg er mest komfortabel med men jeg kan også godt spille entry hvis det skulle være nødvendigt

I kan kontakte mig på steam men jeg ville sætte pris på hvis i lige smed en kommentar inden i adder da jeg for en del invitationer
steamcommunity.com/id/willetheseal/

Tak for din tid
Seal
#1(Med 0 svar)
23. april 2020 kl. 22:24
Logic
fuck. ignorer seals del brugte hans opslag som blue print da jeg ikke har skrevet et før. Glemte at slette hans del igen. men hvis i er intra i ham så add ham i stedet eller gå ind på hans opslag dust2.dk/Community/10191-seal-sger-hold#p26
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.