Ambitiøs fynbo søger hold
9. november 2019 kl. 19:21
NixzPille
Navn: Nicolaj*
IGN: NixzPille
Alder: 22 år

Lidt om mig:

Jeg hedder Nicolaj. Jeg er meget ambitiøs inden for CS. Jeg er åben og venlig. Jeg har spillet på nogle forskellige hold, så ved godt hvad det indebærer. Jeg studerer lige pt, så vil primært være tilrådelighed om aftenen. Jeg har venner, familie og kæreste, som jeg også prioriterer, men vil dog gerne træne 3 gange om ugen.

Forventninger:

Jeg forventer et hold, som er meget engageret. Jeg vil rigtigt gerne spille for et hold, som har et mål om at spille LAN turneringer, og som går efter at nå så langt frem som muligt. Jeg forventer et hold, hvor folk kommer hver gang og der ikke er dårlige afbud. Kort sagt vil jeg spille for et hold, som går all-in.

Facts om mig:

Faceit lvl: 5-6 lige pt.
CSGO rank: Global
Timer: 2k
Har spillet CS siden 2004.
Har spillet CSGO on and off siden betaen. ^
Jeg kan stå for de fleste roller, for hvis jeg bliver sat til noget, så træner jeg det som en sindssyg, for jeg vil være den bedste og vil absolut ikke holde mit hold nede.

Kontakt mig på steam, eller i tråden:
steamcommunity.com/profiles/76561198040717885/
#1(Med 0 svar)
9. november 2019 kl. 19:24
NixzPille
Har bil, så Lan-turneringer behøver ikke at være inden for den fynske grænse. Bare helst ikke Sjælland (Broen er dyr, for en studerende) ;)
#2(Med 0 svar)
10. november 2019 kl. 22:42
Berg18
Har smidt dig en anmodning på steam :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.