Hold uden org?
13. september 2019 kl. 14:07
BlipBlop
Ved I hvor mange af holdene i DUST2-ligasystemet, der ikke er ejet af en organisation? Og evt også hvor mange af de hold, der kunne være interesseret i at få en organisation bag holdet?
#1(Med 3 svar)
13. september 2019 kl. 14:17
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Kommer nok meget an på, hvad en eventuel organisation kan tilbyde.
#2(Med 2 svar)
13. september 2019 kl. 14:27
BlipBlop
Det er selvfølgelig klart. De fleste hold vil jo helt sikkert gerne kunne leve af det, men det er også et urealistisk scenarie for de fleste organisationer at kunne tilbyde det. Derfor er det jo interessant at forventningsafstemme. Hvad ville du f.eks. forvente af en organisation? Betaling af omkostninger mht gebyrer til ligaer og LAN, transport og logi, bootcamps?
#8(Med 1 svar)
13. september 2019 kl. 14:51
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Kommer jo meget an på niveau, men hvis vi tager udgangspunkt i et hold som maquinas, der er nummer 9 i DK pt, så skal de formentlig have:
- Betalt LANs (indgang, transport og overnatning)
- Spillertøj
- Betalt online ligaer (POWER Ligaen, ESEA etc)
- Et bootcamp hist og pist
- 1k-2k i løn pr. spiller

Bare lige for en god ordens skyld: Jeg aner ikke om maquinas kræver det der, men plejer at være deromkring et hold på deres niveau gerne vil ligge.
#13(Med 0 svar)
13. september 2019 kl. 15:13
BlipBlop
Det lyder jo helt fair. Men som skrevet andetsteds her i tråden, så kan transport være en stor udgift, hvis holdet er spredt ud over DK.
#3(Med 3 svar)
13. september 2019 kl. 14:32
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ifht hvor mange der er ikke er under en organisation, kræver det vel bare lidt research på de forskellige hold for at finde ud af?

-Derudover, så tænker jeg da at alle hold er interesseret i at spille under en org, hvis det org'en kan tilbyde, er interessant :)
#4(Med 2 svar)
13. september 2019 kl. 14:35
BlipBlop
Ja, så er spørgsmålet vel bare, hvad der er interessant for et hold. Hvad ville du forvente af en org?
#5(Med 0 svar)
13. september 2019 kl. 14:40
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det hele kommer jo an på hvilket niveau man befinder sig på.

Da jeg ikke spiller på hold, er det derfor også lidt svært for mig at svare på. Men umiddelbart ville jeg da sige en server, og betaling til liga/esea/osv.

Det ville for mig være et udemærket startskud.
LAN betaling, og særligt med transport/logi, kan sagtens falde hvis/når resultaterne bakker op om en sådan udgift :D
#6(Med 0 svar)
13. september 2019 kl. 14:41
WeiZ
Hvis det var mig. Ville jeg ikke forvente det store før jeg kunne vise resultater. Jeg synes som en god standardpunkt ville være league fee’s. Og måske Lan billetter. Men det kommer også lidt an på hvilket niveau vi er ude. :D men helst league fee’s som en standard. :)
#7(Med 6 svar)
13. september 2019 kl. 14:45
Mankz
Sølv Sæsonkort Sæson 16
ECSTATIC
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
DropOuts tror jeg vidst søger org :)
#9(Med 5 svar)
13. september 2019 kl. 14:59
BlipBlop
Hehe. Og hvad leder I efter sådan mere specifikt? Er det noget lignende ovenstående svar, eller søger i fuld lønpakke med feriepenge og pension?
#10(Med 4 svar)
13. september 2019 kl. 15:04
Mankz
Sølv Sæsonkort Sæson 16
ECSTATIC
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
League fees hvor vi skal repræsentere, lan billetter,transport og hotel/airbnb (om nødvendigt) hvor vi skal repræsentere.
#11(Med 3 svar)
13. september 2019 kl. 15:10
BlipBlop
Det lyder som en rimelig forventning. Transport kan dog være en udfordring, hvis holdet er spredt ud over DK. Hvordan er jeres situation?
#12(Med 2 svar)
13. september 2019 kl. 15:13
Mankz
Sølv Sæsonkort Sæson 16
ECSTATIC
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Vi er 2 fra Midtjylland og 3 fra Sjælland. Men vi gør selvfølgelig alting så økonomisk så muligt. Så når nu vi f.eks. skal til DEF her i næste weekend, køre vi 3 i samme bil fra Sjælland
#14(Med 1 svar)
13. september 2019 kl. 15:32
BlipBlop
Hvad er jeres mål med det nuværende setup? Er det verdensherredømme eller top10 i DK, eller hvordan?
#15(Med 0 svar)
13. september 2019 kl. 17:06
Mankz
Sølv Sæsonkort Sæson 16
ECSTATIC
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.