Er det okay "vi" kræver kontingent? Og...
12. september 2019 kl. 16:50
theHe
Hej!
En virksomhed og jeg er igang med at lægge vores ideer på bordet angående opbygning af en organisation.
Der er en vis kapital tilgængelig men virksomheden kræver stabilitet af holdet.
Derfor da vi snakkede kontrakter, kom emnet op;
- Hvordan kan vi sørge for at vore spillere tager det ligeså seriøst som baglandet prøver på?

Er det muligt at opkræve en slags lille kontingent i de måneder spillere er under kontrakt, hvorefter de får penge retur hvis de gennemfører kontrakten på lad os sige 6 måneder? Er der nogle lovmæssige eller moralske udfordringer ved den her løsning?
Der er selvfølgelig tænkt at spillere også får deres indskud tilbage såfremt de bliver kicked.
Det handler ikke om penge. Men at fremme dedikationen.
#1(Med 0 svar)
12. september 2019 kl. 17:08
Tox1C
I min optik, er det lidt ala' hvad i vil med Organisationen. **Min holdning**
Hvis i har hensigt på at blive ligesom en forening, såsom Sørby Esport, så ja. For der er det en forening, med events osv.

Hvis i tænker at i vil være en organisation med hensigt i at blive blandt de professionelle på den danske scene, eller internationale scene, ville jeg sige nej. I denne her "klausul" ville jeg kalde det at finde de rette mennesker, samt. selv have den rette indstilling til tingene. Jeg ville mene at i skal samle en masse tilbud fra folk der har henblik i at ville spille under jeres nye organisation, og så veje dem af. I form af at finde ud af hvem der er mest fokuserede på at nå videre, og komme derop af. Jeg vil anbefale at finde et allerede fuldt hold, da det normaltvis ville give et motivations-boost til det hold der bliver hentet når de lige pludselig står på en kontrakt mulighed. :)

- Husk, det er bare min mening / holdning til tingene.
#2(Med 0 svar)
12. september 2019 kl. 17:44
BlipBlop
Nu kan det godt være, at det er lidt off-topic, men jeg tænkte på, om spillerne i organisationen får løn eller ej (noget tyder på, at de ikke gør, når de muligvis skal stille sikkerhed i form af kontigent)?
Og det leder mig til et lidt mere generelt spørgsmål: Ved I, hvor mange semi-pro hold der findes i DK, og hvad de tjener pr måned? Jeg har har hørt omkring 1500-3000, men jeg har ærlig talt ingen fornemmelse af det.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.