Søger sidste mand til hold
5. september 2019 kl. 18:34
buNNy
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Vi er 4 friske og dedikerede gutter mellem de 16 og 20 år som leder efter en sidste mand. Grunden til at vi leder, er at vores tidligere 5 mand ikke var i stand til at fortsætte grundet en ”skade” i håndleddet.
Det vil også sige at vi allerede er tilmeldt diverse ligaer som ESEA og blå liga og vi har også et par Lans i syne.

Lidt info om os -

Jeg hedder Sigurd ”buNNy” Fritzbøger og jeg er en 16-årig dreng fra Nordsjælland.
Jeg har spillet på hold siden 2017 og har altid haft ambitioner om at blive set på den danske scene. På tidligere hold har jeg for det meste spillet Main awp, Som det er nu ligger jeg omkring de 3000+ Elo, men pugs er aldrig noget jeg sådan rigtigt har været fan af. Jeg har spillet cs i omkring 8 år, og har nok 8000+ timer i de forskellige spil fordelt over et par accounts.
Steam - steamcommunity.com/id/sigurd03/
Faceit - faceit.com/en/players/buNNyXD

Mit navn er Lucas, jeg er 17 år gammel og jeg bor på Fyn. Jeg har spillet CS i næsten 11 år og jeg har omkring de 8k timer i de forskellige spil. Jeg er superdedikeret og motiveret, og jeg bruger det meste af min tid foran skærmen. Jeg ligger omkring de 3000 Elo og jeg kan pracce alle ugens dage. Jeg spiller gerne fuldt ud entryfragger.
Steam - steamcommunity.com/profiles/76561197994021936/
Faceit - faceit.com/en/players/gnoffe

Jeg hedder Mattias og jeg er 17 år og bor i København. Min Elo er omkring de 3.4k. Jeg spiller gerne supporter, men er ikke helt låst fast på en specifik rolle. Jeg spiller hver dag og er superdedikeret og motiveret. Jeg startede med at spille CS i 2015 og har godt 4k timer i det.
Steam - steamcommunity.com/id/m4ttCS/
Faceit - faceit.com/en/players/_m4tt

Mit navn er Ayman og jeg er 20 år fra København. Jeg har spillet Counter-Strike siden 2011 og begyndte min CSGO-karriere i 2013. Jeg har spillet i team førhen og været med i forskellige turneringer. Derudover ligger jeg over 3k elo på Faceit og har over 7000 timer på CSGO. Jeg er engageret, støttende og fuld seriøst når vi spiller og praccer. Min rolle på holdet er rifler og support.
Steam - steamcommunity.com/profiles/76561198040431168/
Faceit - faceit.com/en/players/aymankaka11

I forhold til organisationer har vi selv tænkt os at spille vores ligaer færdigt, og se hvordan det går og så tage den derfra. Vi vil dog ikke udelukke noget endnu hvis nogle nu kunne være interesseret.

Forventninger til spillere -

- Man er engageret og ambitiøs og har lysten til at spille CS på "topniveau".
- Vi ser gerne at man er klar på at pracce en 5 gange om ugen.
- Man er mødestabil, altså at man er der til tiden, og har masser af fritid.
- Vi forventer også en spiller der er klar på både Lans, bootcamps og andre ting. En masse Lan erfaring ville også være en kæmpe bonus.
- Niveaumæssigt forventer vi helst at spilleren ligger omkring de 3000+ elo, men vi ser selvfølgelig undtagelser.
- I forhold til rolle ser vi gerne enten en fuldt ud dedikeret igl eller en ren aim maskine, der også har styr på nades til support rolleagtigt.


Hvis vi har glemt noget eller I er interesseret er i velkomne til at adde mig på steam, og efterlad gerne en kommentar først så jeg kan holde styr på det. 😊
steamcommunity.com/id/sigurd03/
#1(Med 2 svar)
5. september 2019 kl. 19:30
QPR
16 år. 8000 timer. Husk at gå udenfor engang imellem os :)
#2(Med 1 svar)
5. september 2019 kl. 19:33
buNNy
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Arhh udenfor er da helt overvurderet ;)
#4(Med 0 svar)
6. september 2019 kl. 12:38
disty
xd
#3(Med 0 svar)
6. september 2019 kl. 07:37
WeiZ
Ey, har smidt et add. - weiz :D
#5(Med 1 svar)
6. september 2019 kl. 16:49
WastedS
Dygtige drenge. puhaaaaa!

+rep
#6(Med 0 svar)
6. september 2019 kl. 19:52
buNNy
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Tak Matti <3
#7(Med 0 svar)
7. september 2019 kl. 17:54
counterfreak
+rep det var nogle gode 6 måneder
#8(Med 0 svar)
8. september 2019 kl. 21:22
buNNy
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
b
#9(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 13:22
viggo-_-
+rep
#10(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 15:17
Pogbazooka
+rep Bunny er en fornøjelse. Kæmpe talent.
#11(Med 0 svar)
13. september 2019 kl. 20:32
zER0B0y
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
+rep rammer sinds, allerbedst igennem smokes!!!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.