Aquiver Esports SØGER entry!
28. august 2019 kl. 21:32
roliver
Hej folkens

Aquiver Esports RED søger en entry fragger!

Hvad søger vi?

Aquiver Esports søger en langvarig og stabil spiller, som har ambitionerne for at nå langt med holdet, og inden for den danske scene.
Vi søger en målrettet og seriøs ENTRY-fragger, som er villig knokle for at nå lang. Vi ser gerne, at du har spillet entry fragger rollen før, og at du har erfaring med rollen.

Krav til jer!:
14 - 18 år
Spiller rollen: Entry-fragger og har erfaring med det.
2200+ elo (undtagelser kan ske)
Stabilitet samt mødestabilitet til træninger
Kan træne 3-5 gange om ugen
Har mulighed for at komme til LAN rundt i landet
Kunne give/modtage konstruktiv kritik, da det er vigtigt for holdets/spillernes udvikling
Villig til at træne hårdt, og danne et godt fællesskab
Gerne have erfaring inden for at spille på hold
Vi vil meget gerne du er målrettet og seriøs omkring det hele og ikke hopper fra, så vi ikke spilder hinandens og Aquivers tid.
Vi ser gerne at du IKKE skal på efterskole næste år
Vi ser gerne du er aktiv udover træningerne, så man også udvikler sig individuelt.
Kan bidrage med forskellige ting til vores træninger.

Hvem er vi, og hvilken organisation spiller vi for?

Vi er 4 friske gutter William, Schack, Simon og Oliver mellem 14-17 år. 2 af os bor i København og 2 af os er fra Jylland. 3 af os har kendt hinanden i 3-4 år, og Schack kom på holdet for omkring 3 måneder siden. Vi er meget gode venner også udover når vi sidder ved computeren.
Vi elsker alle at spille CS og gør det på daglig basis. Derfor kunne det også være fedt, hvis du har samme ambitioner og mål som os andre. Vi har alle mellem 4000-7000 timer, og ligger mellem 2100 - 2700k Elo på Faceit.
Vi har allesammen meget hold erfaring (prioriterer også team prac over faceit), og har spillet sammen på hold i omkring 2-3 år. Dermed har vi også Lan erfaring.

Hvad kan Aquiver Esports tilbyde?

Organisationen Aquiver Esports er en organisation som har været oppe at køre siden 2015. Organisationen er startet på et nyt koncept, som er talentudvikling. De er meget hjælpsomme, og nemme at snakke med. De bidrager også med ressourcer.

Tilskud til LAN og transport dertil
Betaling af ligaer
TS Server
Prac/Scrim Server
Der vil være en kontrakt som SKAL underskrives hvis du bliver optaget på holdet.
Designet trøje med spillernavn (Fås efter kontraktskrivning)
Hold logo
Der er 2 hold i Aquiver, derfor tilbyder vi også et godt fællesskab med det andet hold og en god scrim partner.
Desuden sørger Aquiver for coach, fysioterapeut, og 3 friske ejere som brænder for det, og hjælper med alt!
_________________________________________________________________________

Hvis opslaget har fanget din interesse, eller hvis du har yderlige spørgsmål, så kontakt mig via Steam-linket.
Steam: steamcommunity.com/id/roliver/


Fortsat god dag - Aquiver




#1(Med 0 svar)
28. august 2019 kl. 21:34
stjerN
b
#2(Med 0 svar)
28. august 2019 kl. 22:11
TAUSON--
+rep
#3(Med 1 svar)
28. august 2019 kl. 22:14
madsteR
et stykke fra lvl9 til 21-2700 eller er det bare mig :D
#8(Med 0 svar)
29. august 2019 kl. 11:02
roliver
Det er der vi normalt ligger, og jeg var for 5 games siden.
Som sagt går vi meget op i holdets udvikling, og har virkelig team praccet de sidste 2 måneder. Derfor har der ikke rigtigt været tid til faceit, da vi nemlig prioriterer andre vigtigere ting på holdet :)
#4(Med 1 svar)
28. august 2019 kl. 22:17
Disguss
Jeg er mega frisk! - har tilføjet din steam. (//diguss)
#9(Med 0 svar)
29. august 2019 kl. 11:02
roliver
Har addet tilbage :)
#5(Med 1 svar)
28. august 2019 kl. 22:33
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hvad gør jeres fysioterapeut? Og er det en som er tilknyttet udefra eller er det en af ejerne som "tilfældigvis" er uddanet fysioterapeut?
Det er ikke fordi jeg kan se meningen I at have en tilknyttet, men tænker at der normalt er et par steps før man tilknytter én. ;)

Derudover en fin ansøgning, men husk nu at få skrevet linieup på holdet, hvem ledelsen består af og hvem som er coach.
#7(Med 0 svar)
29. august 2019 kl. 10:51
roliver
Det er en af vores ledere der ”tilfældigvis” er udannet fysioterapeut, og da ledelsen kommer med til Lans, har vi en fysioterapeut omkring holdet, hvis der skulle ske en skade eller noget.
Tak for din feedback 😊

Ingame leader: Oliver ”roliver” Raczkowski, 17 år, København.

Awp: Schack ”Stjern” Sommer, 17 år, Vejle

2nd Entry: William ”Wizzy” Bjarnt, 14 år, Storkøbenhavn

Support/2nd awp: Simon ” EnJ0y” Hansen, 17 år, Thyborøn



Staff:

CEO/Founder: Nermin Pekaz

Co-Owner: Martin Hansen

Co-Owner: Admir Osmanovic

Coach: Mikeal ”Womme” Centner
#6(Med 1 svar)
29. august 2019 kl. 10:24
viggo-_-
Har i lyst til at give mig en try? Er 16 år, fra jylland og er 2600 elo toppede med 2900.

Jeg har spillet hold i lidt mere end 3 år samlagt.

I kan add mig her: steamcommunity.com/profiles/76561198410330360

Kan sagtens add linket som i har linket, er dog på telefon pt.
#10(Med 0 svar)
29. august 2019 kl. 11:04
roliver
Yes, har addet dig på steam :D
#11(Med 1 svar)
29. august 2019 kl. 13:23
UpYGz
+rep meget dedikeret hold
#13(Med 0 svar)
29. august 2019 kl. 14:05
EnJ0y
<3
#12(Med 0 svar)
29. august 2019 kl. 13:54
Helten
+Rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.