Opret Log ind
North spiller om Majorspot mod CR4ZY
Løverne fra North støder sammen med CR4ZY om få øjeblikke, hvor de med en sejr er klar til den kommende Major.
Skrevet af: mad0    21. juli 2019 17:30      

aizy og North skal fortsætte deres gode spil, hvis de skal besejre et stærkt CR4ZY-mandskab.

North spillede i går mod karrigan og mousesports, hvor de måtte se sig slået efter to maps. Det betød, at de i dag skal spille mod CR4ZY, som sluttede fnatics Majordrøm i går, om en direkte plads ved Majoren. 

Skulle danskerne gå hen og tabe til CR4ZY, vil de stadig have mulighed for en Majorbillet, da de skal spille Play-in, hvor tre ud af fire hold bliver tildelt en plads ved den kommende Starladder Major i Berlin.

Europe Minor - StarLadder Major 2019
Bedst af tre maps
CR4ZY
2 - 0
North
de_mirage 16 - 7 de_mirage
de_dust2 16 - 6 de_dust2
de_nuke de_nuke

#1 cleansation
2019-07-21 18:05
Surprise, North kan stadig ikke spille Mirage
#2 arseface
2019-07-21 18:09
De forsøger at slå Astralis nuke streak. Bare omvendt.
#3 ReqFK
2019-07-21 18:15
Jeg forstår ikke rigtigt hvordan man kan have så svært ved, at spille en standard map som mirage. Jeg kan forstå maps som Vertigo, Cache, Cobblestone osv. Men mirage??? Puha.
#6 Jaegeren
2019-07-21 18:38
Cache og Cobble er ikke i mappool så de er vel irrelevante :)
#19 ReqFK
2019-07-21 19:25
Nu var det jo også mere overordnet ment. Jeg ser lidt mirage som en slags Dust2. En map som alle mere eller mindre kan spille... på nær North selvfølgelig.
#4 Rejin
2019-07-21 18:31
Nu skal folk slappe lidt af med det mirage, de møder cr4zy hvor mirage er deres klart bedste map...
#5 cleansation
2019-07-21 18:37
Derfor giver det jo netop også mening at banne det, især når Mithr er ude og sige at man har praccet Vertigo. På det sidste er man blevet kørt over af næsten alle hold på mappet.
#8 Rejin
2019-07-21 19:07
Det man man argumentere. Men det er lovligt at have et dårligt map I sin pool...
#13 Apnemt
2019-07-21 19:17
Well 20% win rate over hele 10 maps. Bliver smækket 3 gange til dette event tet hæftigt, tror godt vi kan dige mirage ikke er spilbar for north
#16 ReqFK
2019-07-21 19:22
Nu handler det jo heller ikke kun om den her kamp. North har været dybt elendige på mirage siden Valde blev IGL.
#24 Rejin
2019-07-21 19:41
Men hvis de virkelig ikke kan lide vertigo hvad er deres muligheder så?
#29 ReqFK
2019-07-21 20:07
Jamen det er jo lige præcis det som er problemstillingen. Du kan ikke have 2 maps i din pool som du ikke kan spille. Men det har North åbenbart, og det er jo problemet.
Man er dybt elendige på mirage, og vertigo vil man ikke spille. Det gør, at man i en bo3 altid vil ende ud i 3 maps, og det er ikke holdbart.
#30 Rejin
2019-07-21 20:24
Det kan vi sagtens blive enige om, men når man står med 2 maps og du skal spille 1. Så tager man jo det man er mest komfortable på. Også er mirage bare cr4zys bedste map
#7 MrbecherM
2019-07-21 19:02
Det er helt pinligt at se på lige nu ...
#9 Mrnobody
2019-07-21 19:08
Haha få nu Snappi ind, så Valde kan fragge igen..
#10 arseface
2019-07-21 19:09
Komplet nedsmeltning. Det skal nok blive underholdende i playin
#11 cleansation
2019-07-21 19:11
Går også godt med stabile Gade. Når han at få et kombineret 15 frags over 2 maps? EXCITING
#12 p1lsner
2019-07-21 19:16
Gade er jo slet slet ikke god nok. Har han aldrig været det, men måske man havde håbet på det blev bedre. Han er tydeligvis blevet dårligere.
#14 cleansation
2019-07-21 19:18
Det må du ikke sige højt herinde på Gade fan klubben.
#17 arseface
2019-07-21 19:24
Hvor blev du af i forgårs hvor gade topfraggede? Synes ikke du kommenterede der?
#20 cleansation
2019-07-21 19:27
Min pointe har altid været at han er vanvittig ustabil. At han fragger og botter på skift, og at man aldrig kan stole på ham. Han har fantastisk raw aim, men tager alt for mange håbløse beslutninger.
#21 cleansation
2019-07-21 19:28
Men hey, du kan da gå tilbage og læse mit indlæg fra den dag også http://www.dust2.dk/Nyheder/9309-north-er-klar-til..

'Tja min pointe var altid at han ikke var stadig stabil. Men lad os da håbe han har fundet en ny form, og han igen kan performe i morgen mod Mouse, og ikke kun tier2/3.'
#15 VamosDK
2019-07-21 19:19
Ærgerligt de ikke når med. Men hvor jeg dog synes crazy er usympatiske. Håber fandme de ryger ud på røv og albuer.
#18 trumme
2019-07-21 19:25
usympatiske? why?
#26 VamosDK
2019-07-21 19:57
http://www.dust2.dk/Nyheder/9326-north-spiller-om-..
#22 JSs
2019-07-21 19:29
De har vel en fair chance for at komme igennem en Minor play in. Ifølge HLTV, så kvalificerer 3 ud af de 4 hold sig til majoren. Man skal aldrig sige aldrig med North, men de bør være favoritter mod nummer 3 fra CIS, nummer 3 Asien og så INTZ.
#23 Buhl
2019-07-21 19:37
Må du gerne lige forklare :)
#25 VamosDK
2019-07-21 19:57
Den måde de råbte efter north da de vinder 2. Sidste runde i sidste map. Det er fandme lavt.
#27 trumme
2019-07-21 20:01
Så har du sgu ikke været til mange lans kan jeg høre. Det bare lan stemning og i kampenshede.
#28 VamosDK
2019-07-21 20:06
Der er forskel på amatør og Pro. Men det nok bare mig.
#31 trumme
2019-07-21 20:37
både og, jeg synes faktisk det hele er blevet alt for "professionelt" og der mangler lidt det omkring tilråb. Men ja det nok også bare en smagssag
#32 Buhl
2019-07-21 21:17
Synes bare det giver et ekstra lag i det og være på lan.

Synes det var mega fedt da Stewie sad og råbte stik piller til coldzera da de slog dem på lan for er stykke tid siden 🙂
#33 Jerry
2019-07-21 21:41
Det må være en lang kontrakt WhImp har, siden han fortsat er sportschef på trods af de enorme skuffende resultater... Den var ikke gået i fodbold.
Efterhånden danmarkshistoriens længste snor, ejerne bag har givet ham... :)

Danmarks med længder bedste 1.6 spiller men han formår desværre ikke at få fundet de rigtige personer.

Jeg tror man bør se på om man skal ryste posen fuldstændigt og få de løn tunge spillere ud og ind med friske og sultne løver...
#34 myhre
2019-07-21 23:36
Med længder bedste 1.6 spiller i DK? Ahh.. Han var god. Men bedst var han ikke :D
#35 Jerry
2019-07-21 23:57
Hvem var bedre af danske spillere ? Jeg er så gammel at jeg også fulgte scenen dengang SoA var kongerne af CS ;-)
#36 myhre
2019-07-22 01:13
Jeg er ikke uenig i at han var hjernedød, men der er mange parametre at måle på. Spillere som trace, sunde og måske ave hvis det taktiske også vægter en del. Men det er selvfølgelig svært at udpege den enkelte :DD