Opret Log ind
Tricked besejrer BIG; nu venter G2
Det blev til en flot 2-0 sejr til Tricked over BIG i den lukkede ESL One New York kvalifikation, og danskerne møder derfor G2 i semifinalen.
Skrevet af: enits    9. juli 2019 14:53      

Tricked besejrer BIG i første kamp i den lukkede ESL One New York kvalifikation.

Den lukkede ESL One New York kvalifikation blev skudt i gang her til eftermiddag, og her har vi danske Tricked med blandt de otte hold.

Tricked skulle i det første opgør i aktion mod BIG, og her startede kampen ud på Nuke. Danskerne lagde ud på T-siden, hvor de formåede at hive hele syv runder hjem. Da Tricked kom over på CT-siden, viste de utrolig flot spil og kunne derfor lukke første map med en 16-11 score.

På andet map skulle holdene ud på Dust2, og her var det tyske BIG, som bragte sig i front 9-6 frem mod pausen. Efter pausen kom danskerne i front, men BIG fulgte med danskerne og sendte kampen i overtid. Her var det dog Tricked, som var stærkest og på flot vis formåede at lukke kampen med en 19-15 score.

ESL One New York 2019 Europe Closed Qualifier
Bedst af tre maps
Tricked
2 - 0
BIG
de_nuke 16 - 11 de_nuke
de_dust2 19 - 15 de_dust2
de_train de_train

Senere skal Tricked møde franske G2 i semifinalen, mens Sprout møder vinderen af mousesports og CR4ZY.

ESL One New York 2019 Europe Closed Qualifier
Bedst af tre maps
G2
2 - 1
Tricked
de_train 9 - 16 de_train
de_dust2 16 - 7 de_dust2
de_inferno 22 - 19 de_inferno

ESL One New York 2019 Europe Closed Qualifier
Bedst af tre maps
Sprout
0 - 2
CR4ZY
de_dust2 10 - 16 de_dust2
de_mirage 5 - 16 de_mirage
de_train de_train

Du kan se og følge kampene på HLTV Live.

#1 Tyze
2019-07-09 14:56
BIG er seriøst dårlige....
Og flot spillet af drengene også, hvem kan de ikke slå, hvis Hunden også fragger?
#2 zaecole
2019-07-09 14:59
Dårligt af BIG
Vanvittigt af Tricked
#3 Buglezz
2019-07-09 15:07
WP af tricked!
Gl mod Kenny:D
#4 glx0
2019-07-09 15:51
Sådan Tricked, smukt arbejde 💪
G2 turn too be Tricked😉
#5 QPR
2019-07-09 16:19
Imponerende resultat. Men G2 bliver nok for stor en mundfuld i forhold til en BIG ude af form
#6 Apnemt
2019-07-09 17:03
Struggler mod cph flames og svensk mix team taber til nordavind, smadre Big 2-0 og smadre også g2!!! All right tricked SINDSYGT!!!!
#7 Pogbazooka
2019-07-09 17:06
Saving strats 🙃

Ej, det ser for mig ud til at Hundens system fungere bedst mod hold, som ikke spiller hovedløst CS.

Jeg tror de de vinder denne qual.
#14 HUNDEN
2019-07-09 20:31
Tror du har fat i noget. Ikke så meget flames, men nordavind og pyths hold lignet to hold som godt vidste hvis de skabte kaos og spillet tilfældigt CS - så havde de bare en større chance mod vores spillestil.

For hvis man sammenligner minoren og SMB kampen mod nordavind. Så prøvet de at følge deres spillestil i minor kvallen, men i smb var det hovedløst CS.
#15 Arize
2019-07-09 21:31
Det er seriøst fedt, at flere af jer tricked-gutter er så aktive her på D2, det giver både insight, og så virker i sgu nede på jorden, når i deltager aktivt i debatterne.

Kæmpe cadeu til jer for jeres flotte spil og repræsentation af tricked som dansk organisation.

Kunne være fedt, hvis den øverste top (North/Astralis) gjorde det samme, det skaber bare et bedre community herinde..

Kom igen mod g2, det var noget af en kamp i leverede selvom, at i ikke endte med sejren! ;)
#16 Phy
2019-07-09 21:41
Du er seriøst en chef!
#17 ZaNwish
2019-07-09 21:54
Arize er helt enig :) . Det er fedt og se at de er aktive herinde samt kommer med deres mening/synspunkt. Så også b0rup skrive herinde tidligere, det er vel kun Nato som rigtig skriver herinde også. Men ikke for at nedgøre tricked på nogen måde så tror jeg at Astralis har nogle stramme regler omkring udtalelser på nettet. Men kan godt lide at tricked spillerne skriver herinde :) .
#19 Arize
2019-07-12 00:10
Yes det har du self ret i, det havde jeg da lige glemt. Mener faktisk næsten alt skal inde om deres kommunikationsmedarbejdere i North og Astralis, men det burde vel ikke være umulig for dem at udarbejde nogle retningslinjer, som de så skal overholde.

Tricked-spillerne har da sikkert også fået at vide, at de skal agere ordentligt herinde, men ærgerligt hvis det er blevet for professionaliseret hos North og Astralis. Man savner vel bare de gamle dage, hvor alle spillere helt fra den absolutte top til bund var samlet i et community :D
#8 SEVEN
2019-07-09 17:21
Uanset udfaldet af den her kamp, så er det simpelthen for vildt...
#9 Tyze
2019-07-09 19:24
OT let's go boys
#10 Buglezz
2019-07-09 19:31
Der er smæk på !!!
#11 Apnemt
2019-07-09 19:49
Hvor det synd de smider den 1vs3 på match point!!! Kom igen boys
#12 Buglezz
2019-07-09 19:50
Puha... Av, den var der, men ét dårligt valg at retake 1by1by1 når der er en smoke midt i det hele koster bare mod et hold som G2.. Better luck next time, NT - WP!
#18 QuaLy
2019-07-09 23:04
tak for din umådeligt store indsigt
#13 wazorntB
2019-07-09 19:53
Bittert. Den 3v1 de smed væk ved 18 - 17 score.. Øv.