Opret Log ind
Førstepladsen i DPL C udelukkes
Grundet reports fra flere brugere og godt arbejde af en admin i Danish Pro League, er HolstC, som lå nummer et i C-hubben, nu udelukket.
Skrevet af: Sander    29. maj 2019 10:30      

Der er rigtige mange spillere i hele Danish Pro League, som har rent mel i posen, men desværre er der også enkelte, som vil snyde sig til sejren, og det var også tilfældet med spilleren, som lå til at vinde DPL C.

HolstC indtog førstepladsen og havde cirka 27 point ned til den nærmeste udfordrer, men takket være flere opmærksomme spillere og godt arbejde af vores admin zavage lykkedes det at finde frem til, hvorfor HolstC lå i spidsen.

Via flere reports blev vi opmærksomme på særligt to brugere i DPL C, som så ud til at tilhøre HolstC, og vi begyndte derfor at kigge nærmere på dem.

zavage kortlagde deres aktivitet på FACEIT, tidligere navne og venne-historik på Steam, og så begyndte brikkerne at falde på plads, da begge konsekvent stackede i mange kampe i DPL C.

Derfor kunne vi skride til at banne brugerne HolstC og DamCarry fra alle Dust2.dk aktiviteter, da HolstC har givet DamCarry til en ven, som brugte den til at booste ham. Kort efter indsendte vi alt materialet til FACEIT, som også har bannet begge kontoer.

Begge er dermed fjernet fra Danish Pro League, og deres point er også fjernet. Sagen er dog ikke helt slut, da vi har en ide om, hvem der spillede på DamCarry, og vi arbejder derfor på at også at få udelukket den person, hvis vi finder de fældende beviser.

#1 DtN
2019-05-29 11:00
Haha, av!

Sådan et ban for multiple accounts på FACEIT, er det permanent eller tidsbegrænset?
#2 FUKT
2019-05-29 11:04
https://support.faceit.com/hc/en-us/articles/20828..

Jeg læser det som alle de "ekstra" accounts bliver permanent banned :)
#3 MadsFJ
2019-05-29 11:32
Godt arbejde Zavage. 👌 må være noget af et nederlag for de to.
#4 Tyze
2019-05-29 11:48
Dejligt at se! Det er jo bare ikke i orden, og så er det jo skide dumt, som de så har fundet ud af nu...
#5 VamosDK
2019-05-29 12:13
Godt arbejde. Det er virkelig lavt at synke, snyde for 1000,-

Zavage er en vellidt admin i DPL-C, forsæt endelig med det du gør!
#6 sirr
2019-05-29 12:46
Når du skriver "snyde" - er det så ift. at stacke eller hvordan? Tror ikke helt jeg forstår hvordan det hænger sammen :D
#7 ClinT
2019-05-29 12:49
Det står i artiklen hvordan de snød! :D Han havde 2 brugere hvoraf han gav den ene ud til en ven :D
#9 sirr
2019-05-29 12:52
Ah. Trætte øjne. Mb! :D
#11 ClinT
2019-05-29 12:52
Hahaha :D du er en ost!
#13 sirr
2019-05-29 13:50
Erkender blankt jeg er lidt af en Port Salut idag. Semi-hård udenpå, blød indeni, smager ..... godt?

Jeg går hjem nu.
#14 ClinT
2019-05-29 13:53
Sikke en sofistikeret ost. Jeg kender den ikke engang! :D
#15 ZaNwish
2019-05-29 14:06
Det må være fordi du ikke handler i fakta eller rema 1000 :)
#17 ClinT
2019-05-29 14:47
Haha synes jeg kommer i fakta tit!!
#19 sirr
2019-05-29 17:49
Haha, den kan findes de fleste steder. Lidt af en børneost 😂👌
#20 ClinT
2019-05-29 17:52
Haha nå! :D Ved hvad en fløde havarti er!
#21 sirr
2019-05-29 19:52
Åh ja. Det er kvalitet 👌
#8 b0ychild
2019-05-29 12:49
Hvis man sidder og smurfer imod folk på et lavere level end en selv.
#10 sirr
2019-05-29 12:52
Ah ja. Det giver mening!

Nu er jeg selv relativt low-lvl-casual-hygge-nøb på Faceit og må erkende jeg er rimelig træt af hvert 2. game har tydelige smurfs med.
#12 AnJ-Fan
2019-05-29 13:05
Jeg synes sgu det svinger meget med folks niveau i DPL-C inkl. mit eget - en kamp 10 kills, kampen efter 30. Nogle gange bliver der snakket helt vildt, andre gange er folk stumme. Så jeg ville ikke kunne spotte en smurf alene på de kampe jeg har spillet, og jeg har vist have en enkelt eller to med HolstC.
#16 Dengzoe
2019-05-29 14:07
godt at se noget admin aktivitet i dpl, godt arbejde!
#18 Buhl
2019-05-29 15:38
Vildt nok :)

Spillet et par spil i DPL-C med ham i forrige weekend mener jeg det var. Synes han var rigtig flink og gik meget op i og få alle på holdet til og yde en indsats.

Jeg spurgte ham faktisk bagefter hvorfor han blev i DPL-C når han var level 9 - hvor han svaret at det var fordi han var begyndt og spille igen efter en lang off periode - Hans plan var og vinde DPL-C også rykke dirkete op i DPL-A.
#22 HolstC
2019-06-12 15:11
God admin! HAHAHHAHAHA
#23 zavage