Opret Log ind
Neffo og dfen kommer på prøve i Ambush
En ny coach er netop kommet på prøve, og nu får Neffo og dfen også chancen i Ambush-lejren.
Skrevet af: Arthrangos    5. maj 2019 22:08      

dfen kommer på prøve i Ambush.

Ambush' ejer, Zouheir Creih, har i dag meldt ud, at Neffo og dfen er kommet på prøve på holdet her på Dust2.dk.

Ambush har været uden en fast startfemmer siden afskeden med Remoy og KolibrieN, som desværre måtte forlade holdet, efter sygdom har ramt deres familie.

LÆS OGSÅ
Ambush mister to spillere

Holdet har siden da spillet med Neffo og dfen til blandt andet DreamHack Open Summers åbne kvalifikation, hvor de var én kamp fra at gå videre til den lukkede kvalifikation, men desværre var forZe det bedre hold i opgøret.

LÆS OGSÅ
Ambush taber meget tæt kamp mod forZe

Herefter offentliggjorde Ambush, at siNde er kommet på prøve i organisationen, og i takt med dette har Zouheir Creih fortalt i en kommentar til nyheden, at Neffo og dfen er kommet på prøve i holdet.

Neffo og dfen vil blandt andet kunne ses under Ambush-banneret til Dust2.dk POWER Play, hvor de to spillers prøveperiode slutter, og her deltager de blandt andet sammen med STEPxHYDR og Copenhagen Flames.

Ambush' lineup lyder derfor i øjeblikket som følger:

  • dk BERRY
  • dk raalz
  • dk ckay
  • dk Neffo (på prøve)
  • dk dfen (på prøve)
  • dk siNde (coach, på prøve)
#1 Radski
2019-05-05 22:31
De har også spillet perfekt de seneste kampe :D
#2 Nordby
2019-05-05 22:33
Tillykke med det neffo dreng, tror det hold her kan komme til at gøre rigtig meget skade hvis de kan få aktiveret neffo, dfen og ckay på samme tid.
#3 tHOMSEEE
2019-05-05 22:53
Kunne man ikke have skrevet de her to artikler sammen :D
#4 HumanIC
2019-05-05 22:54
Hårde tider
#5 Del337ed
2019-05-05 22:55
Flere artikler, flere læsere, flere penge
#9 Sander
2019-05-05 23:00
Det er simpelthen så lavt det der. Så langt fra sandheden som det overhovedet kan komme. Desuden tjener vi ikke penge pr. visning af reklame, så det samt clickbait er heldigvis slet ikke noget vi behøver spekulere i.
#6 tHOMSEEE
2019-05-05 22:57
Kan forstå på kommentarerne fra den anden artikel, at det ikke var meldt ud fra Ambush' side, så fino :pppPppPp
#7 Sander
2019-05-05 22:57
Det kunne man godt, hvis det rent faktisk var offentliggjort. Delen med Neffo og dfen kommer først frem en halv time efter vi har published nyheden om sinde.

Kunne man bare have tilføjet det nederst? Tja, vi synes det er for vigtig en nyhed til der bare tilføjes nederst i en eksisterende nyhed som mange desuden allerede har læst. Derfor valgte vi at skrive en mere. Det er trods alt Danmarks 7. bedste hold.
#8 tHOMSEEE
2019-05-05 22:57
#6 :D
#10 ZCDK
2019-05-05 23:21
#6? vi er #7 fyr.. :P
#11 10_Gr0n
2019-05-06 00:42
Tror han mener kommentar 6, det plejer man ihvertfald ved at skrive "#6", så man er fri for at skrive sin mening igen.
#19 ZCDK
2019-05-06 10:10
hahaha.. det var sent for gamle Z i går kan jeg se.. :D
#25 tHOMSEEE
2019-05-06 19:17
Haha ja det var præcis det som # 11 mente 😂.
Men #7 er i også 🤣
#26 ZCDK
2019-05-06 21:08
KÆFT!!! Du får buksevand når vi ses fordi du laver sjov med mig med #25
#27 ZCDK
2019-05-08 22:05
og så alligevel....
#12 Trixitlol
2019-05-06 08:47
Held og lykke Neffo :D
#13 KeyziN
2019-05-06 08:51
hvis neffo snart stepper op, så kan det blive et godt hold. Held og lykke! :D
#14 MichaelJ
2019-05-06 09:27
Snart stepper op? Han har knap nok spillet med dem. Desuden var han deres bedste mand mod forZe sammen med BERRY.
#16 Sander
2019-05-06 09:53
Tænker det er en intern joke, da de har spillet sammen i Vantage :P
#17 MichaelJ
2019-05-06 10:00
puuuuha, vidste jeg intet om. du har nok ret ;)
#21 KeyziN
2019-05-06 10:41
Total intern, som Sander skriver haha.
Neffo skal fandme holdes nede, ikke tro han er noget!!!
#15 Frawfact
2019-05-06 09:49
Helt enig på den der, han skal sku lige til at vise at han er mere en silver 4 :>
#22 KeyziN
2019-05-06 10:42
Silver 4?!?!? Synes du sætter baren højt nu
#18 10_Gr0n
2019-05-06 10:06
Er I sikre på, de skal spille med Ambush til Power play, eller Brutalis hedder de der. De er jo tilmeldt med Barbie :)
#20 ZCDK
2019-05-06 10:11
De endelige rokeringer er ikke offentliggjort endnu, da holdene havde til i går, til at indgive deres opstillinger. Så de bliver rettet snart.
#23 10_Gr0n
2019-05-06 12:27
Okay :D
#24 Buglezz
2019-05-06 16:31
Stabilt hold, godt setup - god coach og uden at kende Zouheir, en rigtig god org.

Lyder som et godt projekt! Spændende, Gl boys! :D