Opret Log ind
smooya i angreb på refrezh: "Dræb dig selv"
smooya blev for kort tid siden bortvist fra FACEIT Pro League på ubestemt tid.
Skrevet af: SkeeN    6. februar 2019 21:25      

smooya er netop blevet bortvist fra FACEIT Pro League.

smooya blev for kort tid siden bortvist fra FACEIT Pro League på ubestemt tid, efter en episode hvor han fortalte refrezh, at han skulle dræbe sig selv. 

Den voldsomme udtalelse kom som følge af flere frustrende situationer, hvor refrezh eksempelvis løb igennem molotovs, og smooya mente således, at danskeren langt fra spillede seriøst nok.

Herunder ses endnu et mærkværdigt øjeblik fra kampen.

smooya har senere undskyldt på Twitter, og FACEIT har udtalt, at de vil tage hans ban til revision en gang i fremtiden. 

Situationen opstår i en tid, hvor takt og tone på internettet er i fokus, og den danske organisation North kom senest med et opråb, hvor der var vedlagt et screenshot af trusler og voldsomme beskeder fra flere personer.

#1 sirr
2019-02-06 21:28
Fint hvis der kommer endnu mere fokus på det. Det er en mentalitet igennem mange år der skal ændres - tænk før du taler/ skriver.
#2 ZCDK
2019-02-06 21:32
Ja for ikke at tale om vores samarbejde med MOT Danmark

http://www.dust2.dk/Blog/63-din-fucking-noob
#5 Martin
2019-02-06 21:37
Haha 😅
#10 ZCDK
2019-02-06 21:44
man bliver da nødt til at råbe højt når man bliver overset :D
#23 sirr
2019-02-06 22:23
Haha, det er et super fedt initiativ - men der er nu en større forskel på størrelsen af North og Ambush. Hvis de nævnte jer, kunne man så også nævne de utallige store internationale organisationer der også deler samme overbevisning som North :-D
#96 ZCDK
2019-02-07 15:34
Har jeg heller ikke sagt de skal :D nævner det bare selv.. :P
#3 zentic
2019-02-06 21:34
Klippet hvor smooya siger tingene om refrezh:

https://clips.twitch.tv/AttractiveNurturingDinosau..
#9 REIB
2019-02-06 21:44
Jeg ville også blive pisse sur hvis det var min teammate...
#13 str1x
2019-02-06 21:49
Ja, men man opfordrer ikke andre mennesker til at dræbe sig selv.
#17 zentic
2019-02-06 21:58
Nej.
Det er selvfølgelig helt forkert sagt af smooya.

Når det dog er sagt, tror jeg dog, at det bare er en "refleks-rage".
Er 99,9999% sikker på, at smooya selvfølgelig ikke mener, at refrezh skal dræbe sig selv..
#19 str1x
2019-02-06 22:09
Det tror jeg da heller ikke at han mener. Nu er det så bare sådan at som forbillede for sindssygt mange mennesker, så må man sgu blive voksen og lære at tale pænt. Hvis man ikke kan finde ud af det, så er der konsekvenser.
#32 zentic
2019-02-06 22:37
Men, ja du har ret.

At sige en person skal dræbe sig selv pga et game, er helt klart i overkanten!
#20 Opal
2019-02-06 22:10
Om han mener det eller ej, så tænker man før man siger sådanne ting.
Han kunne snildt have sagt "Hvad fanden laver du?" eller "Det var sgu ikke pisse smart.". Måske "Kan vi ikke lige spille seriøst herfra?"

Der er SÅ mange muligheder før "Dræb dig selv".
#34 zentic
2019-02-06 22:37
Er enig.. :D

Som jeg skrev, var det også helt forkert sagt af smooya.
#66 Opal
2019-02-07 05:56
Så misforstod jeg dig - beklager.

Troede din definition som en "refleksrage" var et forsvar af, at det jo er hvad der sker.. :)
#21 Danerswine
2019-02-06 22:16
var det ikke dig der var i en lignende situation forleden? haha det gør din kommentar lidt komisk
#31 zentic
2019-02-06 22:36
Forskellen var, at jeg sagde evt at en person lignede min oldefar, og at smooya siger at en person skal dræbe sig selv..

Den kan ikke rigtig sammenlignes her, vil jeg mene.. :D
#79 Danerswine
2019-02-07 09:50
men som du selv siger, så er der 99,99% chance for at smooya ikke mente det, og du sagde selv, at det du sagde også var for sjov, og i ragede begge to "personligt" til en m8 som små børn, uden i vidste det blev streamet efter en counter strike kamp, så situationen er faktisk 99% den samme haha
#93 zentic
2019-02-07 15:30
Du kan ikke sammenligne, at Smooya siger til en person, at han skal dræbe sig selv, med at jeg siger til en person mht. online-banter, med at han fx ligner min "oldefar" .. :D Altså, de kan ikke sammenlignes - overhovedet ikke.

Den med smooya er jo klart i overkanten.
Mit var også forkert, men den kan du ikke sammenligne :-)
#76 ZARQ
2019-02-07 09:07
Steven det kunne du squ os finde på! 😂
#94 zentic
2019-02-07 15:30
Mads krudt-arm

Du er da også overalt.. :DDDD
#4 ClinT
2019-02-06 21:35
Sjovt at refrezh har rygtet udefra som "den mest seriøse i DPL" og så ser man de her ting. Det giver viiirkeligt ingen mening for mig.. Kan godt forstå man blir tiltet hvis man spiller for indtjening, men jesus christ smooya, tag dig sammen.. :D klovn.
#6 leandr
2019-02-06 21:39
Det er sgu da fucking klart at han bliver sur, hvis refrezh har spillet sådan der hele gamet. Det er jo til grin.
#7 smF
2019-02-06 21:42
Der er mange måder at gribe sådan noget an på.
Den måde smooya gør det på, er ikke en af dem.
#16 ClinT
2019-02-06 21:56
Enig.
#61 leandr
2019-02-07 02:24
Selvfølgelig skal han ikke det. Men den eneste grund til at folk forsvarer refrezh er fordi han er dansker. Latterligt at trolle sådan der i FPL. Synes klart det er refrezh der er mest forkert på den.
#84 ClinT
2019-02-07 10:33
Pointen er strøget direkte over hovedet på dig hvis du har fokus på hvem der er "mest forkert" på den. "fordi han er dansker" come on.
#90 leandr
2019-02-07 14:35
Nej den er ikke. Det er ikke okay det smooya gør, men refrezh burde også bannes.
#91 ClinT
2019-02-07 14:54
Super, så var vi jo faktisk enige fra starten. Den der stråmand omkring at forsvare ham kunne jeg bare ikke forstå.
#92 leandr
2019-02-07 14:57
Fordi folk slet ikke kommenterer på at refrezh også burde bannes.
#101 enuR-
2019-02-07 17:07
Måske fordi at denne her nyhed prøver at sætte fokus på at man ikke skal sige sådan nogle ting til nogle? Selvom man ikke mener det?

Om han er dansk, gør ikke at folk går op i det, der var li så mange der skrev om det på reddit.

Det at han er dansk gør self at der kommer en nyhed.
#102 wake
2019-02-07 17:10
Jeg kender seriøst også reffe for at være den største tryhard i pug games ever ( Ikke at det er nogen dårlig ting overhovedet, det er fedt altid at gøre sit bedste )
Så det her giver ingen mening i mit hovede heller.
Jeg så natosaphix streame sidste dag og da sad folk og whinede over reffe skød dem, og kaldte ham onliner osv i FPL. Det var end da mod smooya, hele holdet tiltede. Så tænker reffe har gjort det her for at vise at han faktisk ikke spiller så seriøst som han bliver pointed ud til hele tiden.
Bevares så forkert af smooya som noget kan være :D
#8 REIB
2019-02-06 21:43
Amen! At folk tager det seriøst hahaha.. Vi ved jo alle at det ikke er noget smooya mener, ligesom alle de andre fans der har skrevet til North!
#14 atephon
2019-02-06 21:51
Hvis han ikke mener det, hvorfor siger han det så?

Er det igen fordi, at det er så skide morsomt at være en idiot på internettet?
#24 RAMGIBBOVS
2019-02-06 22:25
Tror sgu manden havde sagt det uanset stedet ( internettet eller et event) , opfører en teammate sig som en klovn- skal han da også have det at vide. Vi er alle forskellige og vi siger alle tingene på forskellige måder. Selvfølgelig er det hårdt af smooya, men som der bliver skrevet flere gange er det noget der sker i momentet. Et udbrud fordi han er arrig, så skal folk skam hellere ikke tage det tungere end det.
#39 zentic
2019-02-06 23:12
Tror dette er første gang jeg må se mig enig med dig g1bbo.. :D
#103 enuR-
2019-02-07 17:10
Jeg håber sgu ikke du går rundt og snakker sådan til dine venner.

Hvis en er idiot, er det fair nok at kald ham en idiot, men at sige de skal dø? Come on dude.

At han ikke mere at han skal dø er vi nok enig i, men så må man tænke før man snakker :)
#107 RAMGIBBOVS
2019-02-07 19:29
Hvis du kendte til smooya og vidste hvor begavet han var, ville du ikke tage det tungt.
#108 ClinT
2019-02-07 19:30
Hvis han var socialt begavet så var det ikke sådan han havde håndteret en konflikt nogensinde :)
#25 10_Gr0n
2019-02-06 22:26
Tror faceit/FPL admins gøre det for, at sætte en standard så folk forstår ikke at snakke grimt, om du mener det eller ej, er der andre måder at sige på, at du ikke mener han spiller godt/klogt.
#26 Fuzkeren
2019-02-06 22:27
Du misforstår virkelig pointen hvis du tror at det handler om han mener det seriøst eller ej. Der er sgu da ikke nogen der reelt tror at han mener at refrezh skal dræbe sig selv. Det er slet ikke det det handler om, jesus christ. Det handler om at man skal snakke ordentligt til hinanden, OGSÅ selvom man er sur eller tiltet. At fortælle nogen at de skal dræbe sig selv er langt over stregen og så det er fuldstændig ligegyldigt om man mener det eller ej. Det må du altså forstå.
#29 REIB
2019-02-06 22:34
At folk tager det til sig er joken her! Grin af det og kom videre! Jeg mener refrezh skal kickes fra FPL grundet at han ikke tager FPL seriøst! Igen stop nu med at tage hans (smooya) kommentar seriøst.😂
#35 Fuzkeren
2019-02-06 22:39
Du er præcis hvad der er galt med retorikken online hvis du ikke forstår hvorfor det er vigtigt at tale ordentligt til hinanden, og at det skal have konsekvenser, når man går langt langt over stregen og siger noget der på INGEN måde er okay til andre. Du kan simpelthen ikke være særligt gammel hvis du ikke forstår princippet i at tale ordentligt til andre, og hvorfor det er vigtigt.
#36 REIB
2019-02-06 22:41
Nej, men når man spiller som en arrogant og egoistisk klovn, så må man forvente at sine teammates bliver tiltet over det! Igen det sker i en situation hvor spillerne gerne vil vinde!
#62 Fuzkeren
2019-02-07 02:48
Helt sikkert! Vi er helt enige i at man må forvente en reaktion når man smider et spil eller spiller helt hovedløst. For mig ligner det dog mest bare at refrezh spillede "careless" og ikke decideret throwede med vilje. Det er op til øjnene der ser.
En reaktion er uundgåelig når man spiller sådan der, men det ændrer bare ikke på at det er langt over stregen at sige til nogen som helst overhovedet, online eller IRL, at de skal dræbe sig selv. Det er bundlinjen. Derfor er det også helt fair at Smooya får noget tid at køle ned på så han kan tænke over det.
#73 Torp
2019-02-07 08:48
Det er vel ligemeget om han mener det eller ej? Det er vel for at skabe et eksempel for at vise alle at det ikke er okay at opføre sig sådan, specielt når du er en offentlig person og kan skade faceit branded ved at give et "dårligt" omdømme af deres bedste liga.
#11 KRONE
2019-02-06 21:48
Jeg var også tiltet over det der. man siger ikke folk skal dø, men at folk går ind og spiller dbl fpl osv, hvor der er 9 andre på en server. og lamer rundt og ødelægger det for de 9 andre kommer jeg aldrig til at forstå.
#12 Madsen
2019-02-06 21:49
Helt fint sikke en klaphat
#15 Sucmidic
2019-02-06 21:54
Jeg er skuffet over den opførsel fra Refrezh, men det retfærdiggør på ingen måde reaktionen fra Smooya.
#18 Danerswine
2019-02-06 22:02
hvorfor kan man ikke finde et statement eller kommentar fra refrezh nogle steder ???????????
#27 10_Gr0n
2019-02-06 22:28
Tror ikke han har udgivet noget - han har vidst travlt med DPL.
#22 zlayn
2019-02-06 22:16
Jeg forstår ikke hvorfor han "kun" er udelukket fra FPL, det kunne tolkes som om at FPL er det eneste sted hvor der er et kodeks omkring god opførsel, giv dog i stedet manden et tidsbestemt ban fra hele Faceit.
#33 REIB
2019-02-06 22:37
14 dage maks!
#28 SEBM1337
2019-02-06 22:30
Han skal da’ have 6 måneder ligesom ham danskeren forleden ... LUL
#30 REIB
2019-02-06 22:36
Næ! Er man lidt misundelig på smooya?😂😏
#38 SEBM1337
2019-02-06 23:02
??
#85 Luc4s
2019-02-07 10:52
xD?
#97 stjerN
2019-02-07 15:41
??
#37 jollarn
2019-02-06 22:46
smooya ser farlig ud, men faktisk også en anelse sød.. Jeg ku egentligt godt.


mums
#40 er1K
2019-02-06 23:13
Stop stop stop stop, nu skal det her lort med at tage alt så fucking bogstaveligt stoppe. Jeg er ked af at sige det, men han siger "kill yourself" til en spiller der griefer - han er ikke ligefrem personlig, eller udstiller ham på nogen måde. Det er fucking computerspil, ord slår ikke nogen ihjel. Hvis en person gør alt for, at ødelægge en holdkammerats dag, humør og generel oplevelse med spillet, så er det fandeme i orden han smider nogle ord hans vej. Der var intet personligt i det, og jeg er forholdsvist sikker på, at refrezh ikke er på vej til nærmeste bro for at kaste sig selv ud derfra.

Nu må folk seriøst også tage sig sammen, og indse, at selvom ord kan gøre ondt, så er det her ikke andet end bare mudderkast. Er der nogensinde nogen der er døde af det? Der er intet personligt, det er ikke gentagende gange, der er intet. Han siger "kill yourself" til en der åbenlyst ødelægger hans aften med vilje.

Giv ham 48 timer for verbal abuse og kom videre i livet. Det er seriøst sindsygt hvor tyndhudet folk er blevet. North's kampagne med #StopToxicity er fin når det kommer til, at man skriver personligt til X hold's spillere fordi de taber og man har bettet på dem, og kalder dem fra A til Å og truer dem og deres familie, men stop nu forhelvede med at tage alting så pisse personligt.

https://twitter.com/tylerthecreator/status/2856708..

I overlever nok. Smid personen på ignore og kom fucking videre, seriøst.
#41 D3x
2019-02-06 23:22
Aner ikke hvem du er men håber du stadig er ung. For du problematiser den forkerte side af denne sag. Jeg er skolelærer og problem ved denne opførsel her er at børn tager den til sig. Samme årsag til at Bendtner skal overveje hans valg af ord.

Jeg håber virkelig at Pimp læser det her og overvejer hans sprogbrug. Det har jeg også tidligere problematiseret. Med det samme du er en front figur skal man overveje sine udtalelser.
Jeg syntes et godt eksempel er magisk der siden sin ankomst til astralis er blevet meget mere professionel på det punkt. En anden er komfig der også på north gik overstregen.

Man er forgang billeder ved at være Pro og man lever af at andre ser på en så må man også tage det ansvar der følger med.

Så pimp og smooya gør som magisk ;)
#45 er1K
2019-02-06 23:38
Jeg er 26, og jeg synes stadigvæk at det er fint, at han siger noget fuldstændigt upersonligt til en person, som render rundt og ødelægger hans aften. Talk shit, get smacked. Jeg forstår ikke hvorfor folk har så pisse travlt med at pakke alt ind i vat? Hvis man ikke kan holde til, at folk taler grimt på internettet, så bliver det seriøst et langt liv alle har foran dem.

Jeg har det helt fint med, at så mange er gung-ho på at tale pænere til hinanden, det ville sgu være fint da, men jeg har det også helt fint med, at folk siger præcist hvad der passer dem. For mig er det sgu helt fint at det er op til den enkelte, hvordan de vil håndtere brugen af ytringsfrihed.
#52 warwhale
2019-02-07 00:18
Det hele handler jo blandt andet om, at få folk som dig til at forstå, at det aldrig er ok at sige til nogen at de skal dræbe sig selv. Også selvom det er på internettet.
#60 RAVN
2019-02-07 02:15
Men det er jo blandt andet det der er problemet, fordi det er på internettet, så tror folk er man har ret til at sige hvad der lige passer en. Hvem ved sin fulde fem ville nogensinde sige “dræb dig selv” til en, ansigt til ansigt?
Vær på internettet som du også er i din hver dag uden for nettet.

“Det er fucking computerspil”
#64 D3x
2019-02-07 04:38
At du har det fint med det ,gør det jo ikke mere rigtig ?

De andre skriver det så fint, de udfordringer vi har pga. Internets afstand til mellem menneskerne der er involveret.

Jeg kan konkludere ,at de unge mennesker der går op i csgo er let påvirkelig af Proernes kommentare. De ser op til dem som alle andre der har forbilleder, så hvis pimp på en stream siger citat “ what the fuck are ny fag team duing “, har det den afledte konsekvens at eleverne jeg har i skole siger det til hinanden. Det er ikke altid der kan holde til det. Men personen der har sagt det, mener jo at at der er fint for det kan pimp tillade sig at sige.
#49 bobbeR
2019-02-07 00:09
Hvor kommer Pimp ind i denne sammenhæng?`
#53 bUSB0RG
2019-02-07 00:18
Hej Dex. Jeg tager parti med Erik. Jeg vil dog gerne henvise dig til "styr kommaet"af Gitte Luk. Jeg bliver meget forvirret når du skriver en hel roman, uden at sætte ét eneste komma. Jeg er også en smule forvirret, i forhold til faktum at du indblander pimp. Glæder mig til at du vender tilbage, på forhånd tak :)
#57 sutminpicasso
2019-02-07 01:31
Stort xd til dig. Ikke kast med sten, når du selv bor i et glashus.
#58 bUSB0RG
2019-02-07 01:34
?
#59 Vster
2019-02-07 01:35
?
#99 noche
2019-02-07 16:32
Det han henviser til er kommafejlene i sætningen; "Jeg bliver en smule forvirret, når...."
#63 D3x
2019-02-07 04:32
Kommaet er lige det første der ryger væk ,når telefonen er i brug sorry.

Grunden til at jeg blander pimp ind, er at han også er en person som har misset hans rolle. Hans stream, samtnogle gange på facebook-kommentere, er i et sprog der bare ikke er iorden.

I forbindelse med denne sang, som helt sikkert er en principiel sag. Syntes jeg at det var nærliggende at rejse denne tiltale.
#70 bUSB0RG
2019-02-07 07:24
Selvfølgelig er det ikke fair at smooya, fortæller refrezh at han skal slå sig selv ihjel. Jeg er personligt heller ikke den største fan af smooya i forvejen. Men jeg mener dog at det er vigtigt, at kigge på hændelsen som gør at smooya bliver sur. Refrezh "thrower" kampen, og det er tydeligt at smooya ALTID spiller for at vinde. Smooya overreagerer som altid, men jeg synes også at refrezh foretog sig noget dumt i situationen. Folk bliver bannet i normal queue hvis de troller, så jeg synes kun at det er fair hvis refrezh også får et ban.
#89 Sheru
2019-02-07 13:02
Stop dig selv. Du kunne jo selv starte med at sætte dine kommaer korrekt...
#42 LGK
2019-02-06 23:24
Smoooooooooooooya
#44 Apnemt
2019-02-06 23:36
Begge 2 burde få et Ban..
#98 stjerN
2019-02-07 15:42
+1
#48 KRONE
2019-02-07 00:04
Hold nu op hvor folk tager det personligt, der er sku kommet for mange curling børn. alt kan ikke pakkes ind i vat., man må ikke sige nået forkert på nettet mere, man må ikke kalde mænd for mænd og kvinder for kvinder fordi det støder folk , alle institutioner, skal have vegansk, vegetarisk, mad uden grisekød. osv som det er ved at blive i det danske samfund for folk er bange for at støde nogen. er sku godt nok bange for fremtiden hvis man skal passe på alt og alle hele tiden..
#50 warwhale
2019-02-07 00:15
"WUUUSH" sagde det, da hele pointen fløj hen over hovedet på dig :)
#54 KRONE
2019-02-07 00:24
Jef forstår skam godt pointen. og er en med north's kampagne, men at folk siger nået i kampens hede osv er sku for meget, det næste bliver at man ikke må råbe ved lan's
#55 warwhale
2019-02-07 00:27
Men du skriver, at fordi jeg som 31 årig, ikke mener at det er okay at sige til andre at de skal dræbe sig selv. Så bliver jeg til Vegansk curlingbarn?

Er det mig, der er problemet? Og ikke jer, der synes det er ok at sige til folk at de skal dræbe sig selv?
#68 zanoj
2019-02-07 07:13
Du har altid været et problem, min ven!
#74 KRONE
2019-02-07 08:57
Jeg har selv skrevet længere oppe det ikke er iorden. At skrive folk skal dø. Men som jeg skriver mener jeg det er gået for vidt. Smed fik 6 måneder ban for at skrive dut min pil. Alle var efter zentic efter det han sagde om en og nu det her. Og så er det sku blevet for meget hvis man ikke kan fortælle en idiot at han er en idiot.
#75 Opal
2019-02-07 09:05
Det kan man også snildt. Der er bare sindsygt mange måder at gøre det på. Måder der alle kommer længe før "Kill yourself" kommer frem på listen.
#81 WeiZ
2019-02-07 09:57
Bare gå direkte til sagen, så spare man masser tid. Derfor vælger man altid og sige at han bare skal begå selvmord. KappaPride
#95 zentic
2019-02-07 15:32
+1
#51 cleansation
2019-02-07 00:15
lol
#77 Torp
2019-02-07 09:07
Der er forskel på lidt banter og så en direkte opfordring på at begå selvmord. Hvis scenen skal kunne tages seriøst og man skal kunne kalde de bedste for proffesionele, så bliver de også nød til at være et forbillede og opføre sig sådan
#104 enuR-
2019-02-07 17:18
Hvordan skal man IKKE tage det personligt hvis man bliver opererede til at begå selvmord?

Enig i at curlingbørn er et problem, men det her er vist ikke et af dem. Jeg håber da hele ikke du opfordre dine venner til at begå selvmord?
#56 SiberiaHusky
2019-02-07 00:35
Refrezh kræver også en straf.
#87 ratzB
2019-02-07 12:23
+1
#65 strogie
2019-02-07 05:02
Smooya er en typisk englænder bare god til cs
#67 Mrnobody
2019-02-07 06:32
Haha den var nok fortjent.
#69 MichaelJ
2019-02-07 07:19
Ligesom at se braadz i en dpl-a. Smooya underdriver med hans kommentar. Når det så er sagt, så må man aldrig fortælle en anden person han skal dræbe sig selv med det ansigt
#72 Luffe-
2019-02-07 08:40
Den er sgu ikke svær. Vil du ikke bannes, så opfør dig ffs ordentligt.
#78 Jerry
2019-02-07 09:31
Klassisk eksempel på dårlig opførsel som ikke skal tales ned. Hvis cs go verdenen ønsker en ordentlig tone, så skal spillerne satme internt gå forrest. Faceit bør i den her case opretholde deres beslutning og klart lægge linjen for hvad der accepteres og ikke.
#80 polarbear
2019-02-07 09:53
Så er der forhåbentlig ingen Copenhagen Games til smooya!
#82 whitey
2019-02-07 10:11
Fedt og se flere institutioner er begyndt og tage ansvar, og give straffe, for så hovedløs en opførsel.

En fyr der tilfældigvis strejfer din jakke på gaden - det er sjældent man ser folk vende sig om og bede dem om at tage sig selv af dage, ikk?
#83 muttley
2019-02-07 10:15
Det var kun et spørgsmål om tid, før krænkementaliteten gjorde sit indtog i dette regi... Eller har den altid været der. ?
#86 warwhale
2019-02-07 11:03
"wuuush"
#88 granzales
2019-02-07 12:52
Folk, der forstår det her som krænkepoliti og mener vi er blevet curlingbørn er helt væk. Det har intet med krænkning at gøre.

Du kan trække krænkekortet, hvis en person bliver stødt over at få at vide, man er dårlig, eller man kun kan finde ud af AUG. At sige “Kill yourself” er langt over stregen, og har intet med krænkning at gøre - det har alle dage været forkert at sige sådan noget lort.

At folk i samfundet finder det krænkende, at toiletterne er opdelt i Herre og Dame har absolut intet at gøre med, om man siger “Dræb dig selv” til en person på gaden. Selvfølgelig er det ikke i orden, og smooya kommer forhåbentligt ikke til at repræsentere en organisation med millionsponsorater indtil manden/drengen har fixet sin adfærd.

Med det sagt, kan jeg godt forstå han bliver sur... Men at jokke så meget i spinaten, når han lige er gået fri af BIG clan udvider ikke ligefrem chancerne for et superhold. Kæmpe klovn.
#105 enuR-
2019-02-07 17:20
Enig, det er for sygt folk ikke kan se det som et problem eller forsøger at retfærdiggøre det.

Ja en kan være nederen men det betyder ikke du er nød til at være 3 gang så nederen.
#106 Bromose
2019-02-07 17:26
+1
#114 muttley
2019-02-12 14:07
Mit problem er bare, at hvis jeg skal gøre op i procenter, hvor mange gange jeg høre sindssyg outrage, med fraser der ikke ligefrem bare kan tolkes som spøg, så lander vi et godt stykke oppe...
Hvor mange herinde, kan se sig fri for, at de på et eller andet tidspunkt, har sagt noget, som måske ikke burde bliver sagt i en kamp ? Men folk er der med det samme... Ja, smooya er en person med meget fokus, så han bliver selvfølgelig sat i spotlightet, men hold nu op, hvor er det generelle community toxic ... Der er jo ingen der gør noget ved det, medmindre det er folk med en smule fame, der bliver taget i det. Til dagligt får gamers frit slag, når det gælder tilsvining af grov karakter... Kan hver og en der læser denne kommentar, se sig fri for, at de på et given tidspunkt, har talt over sig? Om det så er pga. følelser eller at man bare er en skidt person. Det er fint at man bliver krænket, men 90% af dem der bliver krænket, er ikke en skid bedre selv.
#100 noche
2019-02-07 16:43
Forkert ageren i begge henseender, den ene person går desværre meget længere end den anden. Det gode ved det situationen er, at det kan belyse begge områder. For det første at folk bliver bevidste om at der er en konsekvens ved aggressivt sprogbrug, og for det andet at gå ligeglad ind i kamp kan være ligeså negativt som selve sproget.
#109 wake
2019-02-07 19:33
https://youtu.be/B7KSx7ZG1_U?t=488

Det ban der skal bare forlænges indtil knægten lære at styre sig.....
UK toxicity
#112 10_Gr0n
2019-02-07 20:11
Tja, han er lidt toxic :D
#110 Houd
2019-02-07 19:49
Der er gået børnehave og politisk korrekthed i hele verden.
#111 warwhale
2019-02-07 20:09
"WUUUSH!"
#115 muttley
2019-02-12 14:26
Tror du ikke snart du skal have købt nye "-W-U-S-H-!-" keys til dit tastatur?