Opret Log ind
Status: Akademiholdet overrasker; ingen strøm hos flere computere*
GGW er fortsat godt i gang, hvor vi for kort tid siden så en større overraskelse efterfulgt af strømproblemer.
Skrevet af: Arthrangos    12. januar 2018 22:26      

Lauritz og resten af Sørby Academy overraskede mod Vulture, da de vandt deres åbningskamp til GGW.

Geeks Gone Wild #23 er skudt godt i gang, hvor flere af kampene er blevet spillet. Blandt disse kampe havde vi Sørby Academy mod Vulture, hvor det nyetablerede hold overraskede og vandt kampen. Kort efter dette stod turneringen med flere sorte skærme, da strømmen er gået hos flere computere.

De to hold skulle mødes på Overpass, hvor de unge drenge fra Sørby Academy viste fra start, at de var kommet for at vinde. Scoren kom hurtigt op på en massiv 13-1 føring, men Vulture havde endnu ikke givet op, og formåede at få kampen helt ud i den 30. og sidste runde. Her fik Sørby Academy dog langt om længe lukket kampen, og med flere tilskuer bag deres skuldre kunne de juble højt, da de lukkede kampen 16-14.

Derudover har favoritter som Fragsters, SUBLIFE, LPSP.GG, Tricked, MSE, og Ignite også sikret sig toppen af deres gruppe, da de har vundet alle deres kampe. Holdene er derfor tæt på at have sikret sig pladser til playoffs, hvor Odense i øjeblikket er de eneste bekræftet, da de løb med førstepladsen til TLP.

LÆS OGSÅ
Odense Esport vinder Thy Party #9

Efter Sørby Academys flotte sejr over Vulture begyndte flere skærme at vise sort, da strømmen var gået. Bestyrelsen er fortsat i gang med at finde en løsning på problemet, men fortsat uden held.

Bestyrelsen forsøger i øjeblikket at få lyset tilbage i computerskærmene.

Dust2.dk vil fortsat dække hele GGWs turnering, hvor I kan forvente interviews med spillere, status på eventet, opdatering på turneringen og lignende.

*OPDATERING
Den manglende strøm hos flere computere er netop kommet tilbage, og spillerne har derfor sat sig i deres sæder igen.

#1 Sander
2018-01-12 22:30
Lol godt gået Sørby!
#2 mamas
2018-01-12 22:33
!bracket ... xd
#3 tHOMSEEE
2018-01-12 22:35
lauritz maskin
#18 lauritzz
2018-01-12 23:56
<3
#4 klimox
2018-01-12 22:35
Flot af Sørby ACD!
#5 thiezen
2018-01-12 22:36
Laurtiz xd
#6 thiezen
2018-01-12 22:36
kig tekst til billede btw
#7 Hannibalx
2018-01-12 22:37
Gratz bois kæmp vidre!! Lauritz og winspai all thr way!!!
#19 lauritzz
2018-01-12 23:56
<333
#8 Martin
2018-01-12 22:37
Good job good job good job!
#9 Narky
2018-01-12 22:40
Det seriøst dine ynglingsord :D
#11 Martin
2018-01-12 22:42
"Fri bar"
#13 Narky
2018-01-12 22:49
True. & "Ses bitches"
#22 LolGirafPr0n
2018-01-13 02:07
Topløs bar!
#12 DMGZ
2018-01-12 22:43
Hans twitter er fyldt med det :D
#10 TheAndrew
2018-01-12 22:42
Sådan gutter!!
#14 lauritzz
2018-01-12 23:07
Laurtiz er da også et ok navn :DDDDDDDD
#15 PallePop
2018-01-12 23:12
Sindsygt af Sørby acd..dagens største upset?
#16 Sander
2018-01-12 23:16
Ser sådan ud, men nok også det eneste lige umiddelbart. Jeg mindes, at gruppespillet engang var fyldt med overraskelser til danske events, men dunno om springet op til holdene omkring top 10 er blevet større?
#17 gravityy
2018-01-12 23:56
Jeg tror ikke nødvendigvis at forskellen er blevet større, man husker bare bedre når der er upsets end når topseeds går igennem uden problemer. Jeg har deltaget til flere lans i gamle dage hvor vi sagtens kunne vinde 4v5 eller 3v5 mod nogle hold i gruppespillet, og sådan føles det ikke rigtigt mere fordi bundniveauet er højere.
#21 Sander
2018-01-13 01:06
Kan sagtens være, jeg husker helt forkert, men også fra LANs jeg dækkede i Source husker jeg det som at have en del flere overraskelser, end vi ser nu.

Men når du siger gamle dage, er det så tilbage til über g33kz? :D for det svarer vel reelt set til Astralis eller North i dag. Men altså, hvis jeg kigger på resultaterne i dag, så kunne de fleste top10 hold da have vundet minimum én kamp 4v5 eller 3v5 - at bundniveauet hos holdene i top 15-25 så er blevet højere, det tror jeg, du har ret i
#20 Twin
2018-01-13 00:07
Laurtiz du ligner en kæmpe gokke på det billede :D