Opret Log ind
Holdlisten til finalerne i Odense er snart fuldendt
fnatic og FaZe er de to seneste hold til at tilslutte til ESL Pro League Finals i Odense.
Skrevet af: Sander    18. november 2019 08:45      

NiKo og coldzera tager begge turen til Odense i næste måned.

Efter rigtig mange gruppespilskampe, der har budt på både op- og nedture for danske mandskaber, er holdlisten til ESL Pro League Sæson 10 Finals i Odense ved at være fuldendt.

fnatic og FaZe er de to nyeste hold på listen, der nu består af 14 stjernespækkede mandskaber, der rejser til Odense i starten af december:

  • dk Astralis
  • dk Heroic
  • dk North
  • us Evil Geniuses
  • us Liquid
  • us ATK
  • eu mousesports
  • eu FaZe
  • br Sharks
  • br MIBR
  • ru Na'Vi
  • fr G2
  • se fnatic
  • cn TYLOO

Der mangler dog forsat at blive fundet de to sidste hold til finalerne. Det ene af holdene kommer fra det amerikanske gruppespil, hvor 100 Thieves lige nu ligger rigtig godt i svinget til at kvalificere sig foran FURIA, eUnited og Isurus.

Den sidste plads går til et af de to australske hold, Grayhound og ORDER. Begge mandskaber har seks point i gruppen, mens de to andre hold har nul point. Det bliver dermed det indbyrdes opgør mellem Grayhound og ORDER, der afgør det hele.

ESL Pro League Sæson 10 Finals spilles fra den 3. til 8. december i Jyske Bank Arena i Odense. De i alt 16 deltagende hold kæmper om lige over 5 millioner kroner. Der er kun billetter tilbage til den første dag af slutspillet, som du kan købe her.

#1 DFINE
2019-11-18 09:15
16 danskere, 9 amerikanere, 8 brasilianere, 6 svenskere.



Hatten af for den danske cs scene, at have 3 hold med samt, at have 7 spillere mere end den næst mest repræsenteret nationalitet er fandme stærkt.
#2 sirr
2019-11-18 10:03
Helt enig i at det er en flot repræsentation af den danske scene. Men hvordan får du det kun til 9 amerikanere? I så fald må der da være fejl ved flagene - eller hvordan? :D
#3 DtN
2019-11-18 10:08
Uden at have kigget nærmere vil jeg gætte på, at det er 3x amerikanere på hvert hold, og så de resterende er fra EU, Canada eller andet. :)
#9 sirr
2019-11-18 11:00
Haha, jamen jeg ér med på at der kun skulle være 3 hvert sted, men tænkte alligevel at det var usandsynligt at samtlige 3 hold alle "kun" har 3 amerikanere - men den tager jeg på min kappe, hvis det er tilfældet og DFINE vidste det om alle 3 hold :D
#15 Nordby
2019-11-18 13:13
Eg har cerq fra bulgarien og stanislaw fra canada. Liquid har 2 fra canada i naf og twistzz. ATK har 2 fra sydamerika i sonic og JT så det passer skam :D
#16 sirr
2019-11-18 13:21
Forhelvede I er skarpe. Den tager jeg på min kappe :D
#4 trumme
2019-11-18 10:10
er du helt ny Jonas ;)
#10 sirr
2019-11-18 11:00
Slet ikke, ér med på "3-mands-reglen", men tænkte at det var usandsynligt at 3 amerikanske deltagende hold alle kun havde 3 amerikanere ;-)

edit: Usandsynligt, men dog ikke nysgerrig nok til selv at Google det :D
#20 trumme
2019-11-18 14:47
du ved intet John Snow.
#22 sirr
2019-11-18 19:22
Hold kæft Russki!
#5 TryingToLose
2019-11-18 10:10
Fordi de tre NA hold, kun har 3 amerikanske spillere pr hold 😄
#6 vedde
2019-11-18 10:12
EDIT: gid man ku' fjerne kommentarer
#7 whitebear22
2019-11-18 10:33
For mig er det stadig overraskende, at der er så mange brasilianere.
#11 yez
2019-11-18 11:17
Du glemmer da at nævne at der også er 8/9 fra Australien (afhængig af om det bliver Order eller Greyhound)
#17 Krak4334
2019-11-18 14:10
Har lige set at det er dickstacy og co, der kommer til odense derfra🙂
#12 JSs
2019-11-18 11:53
Og lige for at færdiggøre flueknepperiet, så er der vel også 9 brasilianere. 5 hos MIBR, 3 hos Sharks og så Coldzera i Faze ;)
#19 DFINE
2019-11-18 14:42
Du har fuldkommen ret🙈
#8 MrBlond
2019-11-18 10:42
Synes det er så fedt med så mange danskere🔥 og så lige et plus Faze og Fnatic gik videre i går!
#13 tromlereN
2019-11-18 12:08
Bliver sjovt at overvære, udemærket lineup af hold.

Hilsen tromlereN
#14 MrBlond
2019-11-18 12:14
Var sidst med til ESL i Odense med en kammerart i 2017. Glippede det i 18 fordi min mor skulle fucking giftes, mens det kørte altså the fuck.. Men har købt Premium bilet til i år solid lineup af godt kæft jeg glæder mig! :-D
#18 NaToSaphiX
2019-11-18 14:36
Jeg var med første år, men missede i 18 pga en turnering i Rumænien med Sprout

Jeg har lavet det man kalder en “taktisk free agent” i år
#21 MrBlond
2019-11-18 15:45
Ja okay, der er ikke noget og sige til du missede den tunering i 18, da du selv skulle spille jo. xD en “Taktisk fred agent” jeg er fan! Skal du så med til ESL i Odense i år.?

Og du skal nyde året ud så! Så må vi se hvad der sker næste år har du planer om at vende tilbage det competitive igen.? :-)
#23 AnderseNCS
2019-11-18 21:49
Shit der er fart på. Bliver en vild tunering :O