LANGE søger hold som IGL
23. november 2022 kl. 09:42
KMcs
Hello Team,

Efter lidt over 2,5 sæson med Aab søger jeg ny et nyt hold, der har potentiale til at spille i første division.

Lidt om mig først:
Navnet er Frederik "LANGE" Lange, er 20 år, studerer finansøkonomi i Herning (Og bor ligeledes i Herning). Jeg har været IGL gennem det meste min CS-karriere, og det er en rolle jeg trives i.
Før jeg blev IGL har jeg været coach og support/anker spiller.

Kolde fakta:
Elo mæssigt er jeg omkring de 3,4k
Jeg har spillet nogle sæsoner i ESEA Open og Intermediate
Jeg har spillet lidt over halvdelen af sæsonen i første division (Joinede lige før transfervinduet)
x2 anden division (x2 playoffs)
Anden plads til NPF2022

Mig som IGL:
Jeg er en IGL, der giver meget frihed til mine spillere, og især AWPen. Det betyder man som spiller, under mig som IGL, selv har ansvaret for at udvikle sig på sine positioner og lære nye ting, fordi jeg kommer ikke til at fortælle dig hvordan du skal spille. Jeg kan komme med nogle idéer, men ansvaret ligger hos jer selv. Det betyder også, at vi nok ikke er et match, hvis jeg skal til at lære 14-årige at tage map kontrol eller at spille på kontakt.

Min IGL-stil er præget af Heroic, Furia og Spirit. Jeg kan godt lide at være unpredictable og spille hurtigt, risikofyldt, men fundamentalt godt CS. Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort, men det er den stil jeg forsøger at skabe på et hold.

Men hvor meget kan jeg så prac?
Lige nu er det kun mit studie der tager min fritid, og der kan der være arbejdspukler op til eksamener (vinter- og sommereksamener), men har prøvet en eksamen endnu, så kan ikke svare på hvor meget tid jeg har til CS i de perioder.
Normalvis kan jeg prac alle ugens dage, men foretrækker at have torsdage og fredage frie.
Ideelt set praccer vi Man, Tirs, Ons, og så en Power-prac på 5-6-7 timer enten lørdag eller søndag.
Der skal også være tid til indviduelt prac, og at jeg kan forberede mig til pracs.

Krav til jer/holdet:
Pracc- og scrimserver
TeamSpeak server
At man ikke giver op efter 3 måneder, men man snakker konflikter igennem
Vi spiller enten Power Liga eller ESEA
I kan stå for jeres egen udvikling og er selvstændige
I kommer med input til praccs.

Her er nogle links. Skriv til mig på Twitter eller Steam.
twitter.com/FrederikTLange
steamcommunity.com/id/LANGEw0w/
faceit.com/en/players/LANGEw0w-/stats/csgo
play.esea.net/users/1491438 (Har ikke spillet for det ESEA hold jeg er tilmeldt, er bare klar som stand-in)
#1(Med 0 svar)
23. november 2022 kl. 19:34
B68
Hej
Jeg er ved at starte nyt hold op First Step bliver navnet på E-sport holdet, vi vil gå hele vejen, mangler 5 spillere, har måske 1 der har ca 4000 elo, som er klar, det bygges helt fra bunden, jeg er ejer og min opgave bliver at skaffe sponsor og sørge for spiller opføre sig ordenligt, sammen med igl og coach. Hvis du vil høre mere så kontakt mig, så vi kan tage en snak på min discord
Mvh
Brian
First Step
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.