IGL/Entry søger hold
10. august 2022 kl. 23:48
ska1ps
mit navn er Jonas "ska1ps" Rasmussen jeg er 22 år gammel og bor på Sjælland til dagligt går jeg på SDU. jeg jeg har spillet på holdpan i snart et år på forskellige hold og stacks. jeg har spillet en halv sæson for Multihunters Esportal hvor vi endte som 5 pladsen i div 4 og en halv sæson for unidad academy hvor vi endte på 4 pladsen men fejlede i oprykningen.
jeg leder efter et hold hvor jeg kan udvikle mig som spiller og hvor vi udvikler os som hold og som kan have det sjovt sammen samtidig med at vi holder fokus på vores mål. jeg er i bund og grund ligeglad med hvor gamle folk er eller hvad elo de er på faceit så længe at de er dedikerede og fokuserede på at udvikle sig.
jeg ser gerne i har et power spot men det er ikke et krav
at folk har ambitioner og et drive til at blive bedre og ligge de timer i det som det kræver.

jeg kan bidrage med en masse erfaring som IGL og som træner hvilket vil sige at jeg køre struktureret pracs og ligger en masse timer i forarbejdet til en kamp i form af demo review og antistrat af modstandere.

jeg har selvfølgelig nogle styrker og svagheder
et plus ville være min erfaring som både IGL og træner.
jeg ligger meget i forarbejdet til en kamp så som princip antistratter jeg alle hold jeg spiller mod
jeg er godt til at hype folk op
min største svaghed er nok at jeg har det svært med at mine holdkammerater ikke snakker eller lytter til mine calls hvilket resultere i at jeg bliver frustreret.
når jeg caller kan jeg godt gå for meget ind i min calling hvis jeg har et dårligt game(dette kan være et plus men jeg ser det som noget der skal arbejdes på.)
hvis der er nogen med interesse kan i kontakte mig på twitter: twitter.com/Ska1psCS
hvis elo er vigtigt er min faceit profil: faceit.com/en/players/Skaips
#1(Med 0 svar)
10. august 2022 kl. 23:50
ska1ps
det også uheldigt jeg ikke kan stave xD
#2(Med 1 svar)
11. august 2022 kl. 00:00
Just101
+rep Skynd jer at sign ham inden et andet hold samler ham op
#3(Med 0 svar)
11. august 2022 kl. 00:05
ska1ps
<3
#4(Med 0 svar)
13. august 2022 kl. 01:57
ska1ps
b
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.