Hvad vil i ændre ved Astralis?
16. juli 2022 kl. 18:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Lad os prøve at lave en reel debat omkring hvad Astralis kan gøre bedre og hvad der kan ændres.
Det kan være alt fra
- Spillere
- Spillestil
- Roller
- T sites
Osv osv

Lad os prøve at have en god debat hvor det ikke bare er KICK FARLIG, BAITF mm.
#1(Med 0 svar)
16. juli 2022 kl. 21:17
MrFreddy
Synes intet skal ændres, de er ved at finde ud af det, de har spillet et flot cologne og taber til verdens bedste, giv dem mere tid og de skal nok få det gjort, eneste jeg kan sige er der er for meget inconsistensy, så måske de forskellige individuelle spillere skal lægge nogen flere timer i spillet som BlameF.
#2(Med 1 svar)
16. juli 2022 kl. 21:37
Ostekuglen
Smid nu Xyp ud … Valde er free!?!
#4(Med 0 svar)
17. juli 2022 kl. 10:52
JakobHelms
Det er han da ikke; angiveligt var det derfor, at de ikke var interesseret.
#3(Med 3 svar)
17. juli 2022 kl. 10:37
tinzuldateN
Der er for mange der er for passivt indstillet.
Xyp - de finder ikke en bedre mand til rollen, han skal jo ikke lave 1.20 rating - se evt. på perfecto der har samme rolle i NAVI.
For 1 måned siden havde jeg sagt at Glaive burde skiftes ud, men virker til at han er ved at omstille måden hvorpå han kalder, det har set bedre ud og de har alle stået tættere og knap så mange dumme 1 og 1 dueller.

Den eneste jeg synes på nuværende tidspunkt burde udskiftes er Farlig - han er alt alt alt for passiv, han spiller en bedre riffel end han spiller AWP, hans impact med AWP'en er alt for lav til at være AWP på det niveau. 0.99 rating i 2022.. Det er bare ikke godt nok.
Der skal en AWP ind med højere aggresivitet og impact.
Ved så godt at de ikke lige hænger på træerne, men så må man fandme gøre Konfig til AWP'er og hente valde eller en klasse riffel ind (eller en vild bobbel Staehr).
#5(Med 2 svar)
17. juli 2022 kl. 11:35
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg føler måske os man burde prøve at lege lidt med blamef rolle på T siden, der er simpelhen for mange runder hvor han ingen impact har, han er klart deres bedste aimer, men bliver ikke brugt til andet end at skyde folk i ryggen også deres afterplants.

Jeg føler egentlig heller ikke at man kan pege fingre af andre end farlig lige pt, han misser flere skud end han rammer med awp pt, de bedste aktioner han har med awpen er når han får lov til at spille virkelig aggresivt på CT siden.

Valde har jeg egentlig aldrig rigtig følt ville tilføje det helt store, eller jo måske lige da han kom fri på markedet, men henover de sidste måneder så nej..

Jeg tror grunlæggende du skal prøve en periode at sætte runderne op til farlig, så han kan få lov til at tage nogle High risk plays, fordi udefra set, ser det altså ud til han rammer sine skud når han endelig får lov.
Derudover så skal de finde ud af noget med blameF på den t side!
#6(Med 1 svar)
17. juli 2022 kl. 11:47
tinzuldateN
Altså slet ikke enig.. Du bruger heller ikke en ropz som entry bare fordi han rammer godt...
Og Farlig er ikke en offensiv AWP - du snakker jo om at ændre på deres grundlæggende måde at spille individuelt på.. Det kommer der ikke noget godt ud af. Det er bare forkert castet med farlig.. Længere er den ikke.
#7(Med 0 svar)
17. juli 2022 kl. 12:47
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Farlig er da lige præcis en aggressiv awper? Det har han da altid været.
Jamen måden de spiller på, skal jo grundlæggende også ændres, deres T sider er jo nærmest ikke eksisterende. Hans rolle skal ikke ændres 100% men varieres noget ofrere.
#8(Med 0 svar)
17. juli 2022 kl. 15:42
JakobHelms
En af de styrker, som det gamle Astralis havde, og det her line-up havde tidligt, var at deres map pool linede suværent op med de hold, de plejede at møde, og at det komplet styrede sagens gang. Liquid var jo engang nødt til at designe deres map pool ud fra hvad Astralis spillede og var gode til at spille, for ellers fik de ikke et ben til jorden.

Det er fandeme en ærgerlig omgang at de ikke kan lukke Mirage i går, og at NaVi får spillet dem helt ud CT-side. Sådan er det. Det er sgu bedre end at blive slagtet. Jeg synes de burde overveje at spille Dust2, og så få BlameF til at calle der, ligesom han gør det på Mirage. Det var trods alt bedste map, da de var på Complexity. Jeg forstår bare ikke helt, hvor det er de vil hen med deres map pool. Det virker ikke logisk at spille Nuke, når nu de hold, der er bedre end dem, er vanvittigt gode til mappet pt. Så hellere sørg for at have noget, hvor man kan spille ind mod det andet holds svagheder.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.