CS:GO Fællesskab for en 12årig dreng?
22. juni 2022 kl. 10:07
CruxVee
Hej, min søn, på 12år, er begyndt at spille CS men oplever udfordringerne med MM solo-queueing. Jeg vil derfor høre hvilke fællesskaber som vil være super for en 12årig dreng?

Lige nu er han Silver Elite men stiger støt i rang. Han er ikke der endnu, hvor han leder efter et fast team men mere et fællesskab, hvor han kan teame op med andre som også har lyst til at lære og har en god tone.

Nogle forslag/erfaringer?
#1(Med 1 svar)
22. juni 2022 kl. 10:45
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hm, har du overvejet om han skal meldes ind i en forening/klub?

Gutterne hos Tricked (tidligere HYDR) ved, hvad de laver, og her kan man deltage både online eller fra et af deres centre. Det ville jeg nok kigge lidt nærmere på, for så får han i hvert fald nogen at spille med.

Jeg ved ikke om han helt er der, hvor han skal kaste sig ud i FACEIT endnu, men det kan i lige vurdere. Men her har vi et community, der hedder Dansk 5 Mands Stack, så man kun spiller med danskere. Jeg er dog lidt i tvivl om han lige skal op og være lidt bedre, men I kan jo altid prøve. Link er her: faceit.com/en/clan/a0d1151c-1be1-44ab-9c3b-ec97c57..
#3(Med 0 svar)
22. juni 2022 kl. 12:19
CruxVee
Det er en god idé med en fysisk klub. Jeg tænker sagtens at det kunne være en super idé. Jeg vil prøve at undersøge det nærmere.

Det kan være når han er steget i rank at facit communities kunne være en mulighed.
#2(Med 1 svar)
22. juni 2022 kl. 11:10
uedzorn
Alt efter hvor I bor er der fysiske klubber som kan hjælpe med at få det bedste ud af CS og ud af din søn. Der er også ofte fokus på at cs ikke skal blive et shitshow af whine og tilsvininger (som MM ofte kan ende i :) )
#4(Med 0 svar)
22. juni 2022 kl. 12:19
CruxVee
God pointe! Og tak for svaret.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.