SOP om Esport
14. januar 2022 kl. 13:00
xDrude
Hej allesammen

Jeg sidder og skal til at skrive den berømte SOP. Derfor tænker jeg at skrive om Esport, men problemet ligger bare i jeg ved ikke hvordan jeg kan få det til at passe sammen bedst. Vil gerne ind og skrive om fremtiden indenfor Esport og har allerede lavet noget research, men mit dilemma ligger bare i hvad for nogle fag kombinationer vil være bedst.

Jeg har
VØ A
Afsætning B
Informatik C
IØ B
Matematik A
Engelsk A

Så hvordan det kommer til at indebære ved jeg ikke. Har tænkt på at skrive om seertallet og den store stigning der har været de sidste mange år, men der ved jeg ikke hvordan jeg kan implemantere Virksomhedsøkonomi med en virksomheds analyse hvor jeg kommer til at kigge på deres regnskab.

Håber i kan hjælpe mig med det her og glæder mig til at høre jeres mening :)
#1(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 14:05
JakobHelms
Jeg er et sted i livet, hvor jeg - heldigvis - ikke engang aner hvad SOP står for, men mht. at lave en virksomhedsanalyse og kigge på regnskab, så tænker jeg umiddelbart at det kunne være spændende at se på udviklingen hos f.eks. BLAST (som er danskejet, så deres regnskaber ligger i cvr-registeret), som stadigvæk leverer et (så vidt jeg husker) stigende underskud.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.