Dedikeret riffler med sabbatår og høje ambitioner søger hold
15. december 2021 kl. 12:57
JHook
Mit navn er August, jeg bor i Kolding og er en 20-årig riffler, der søger et dedikeret hold.
Jeg er igang med mit andet sabbatår, hvor jeg fokuserer på at forbedre mig i cs, da jeg har en drøm om at gå pro.
Jeg har været igang i et års tid, hvor jeg har arbejdet deltid (ca. 7 timer i ugen) og brugt resten af min tid på at spille cs og streame. I det år har jeg spillet for Frag Out Esport og løftet mit niveau helt vanvittigt meget, hvis jeg selv skal sige det. Og jeg er sikker på, at jeg kommer til at bruge mindst halvandet år mere med sabbatår, hvor jeg fortsat er all-in på cs.
Jeg er pt. 2700 elo på faceit (peak elo på 3300 for et par måneder siden)
Jeg har spillet en del som entry og som lurker og vil helst fortsætte med det, da det er der jeg føler jeg shiner. Men kommer jeg på et hold med stærkere aimere end mig selv, er jeg sikker på, at jeg også godt kan finde ud af at tage et step back og være en brandvarm supporter, hvis holdet har brug for det.
Hos Frag Out spillede vi en enkelt sæson ESEA open og en enkelt sæson i Metalligaen, som vi vandt rimelig overbevisende på trods af mange roster changes og en del modgang i løbet af sæsonen.
Jeg er super klar på at spille i nogle bedre ligaer for at få mere erfaring og ser mig helst på et hold, der skal til at spille Dust2 liga. Jeg vil meget gerne på et hold med dedikerede spillere som mig selv, der er klar på at være sammen i lang tid og grinde sig mod toppen af de danske ranglister.
Hvis mit opslag vækker interesse, kan jeg kontaktes på:
Mail: [email protected]
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198072074037/
#1(Med 0 svar)
15. december 2021 kl. 13:00
JHook
Jeg er btw også mere end frisk på at træne mindst 3-4 gange i ugen og finde tid til bootcamps og LAN's rundt i landet
#2(Med 0 svar)
15. december 2021 kl. 15:31
jakesimon
Esport Harte ligger i Kolding og vi er igang med nyt projekt.
Jeg synes du skal kontakte os og høre mere ;)
[email protected]
#3(Med 0 svar)
22. december 2021 kl. 23:08
Hannibalx
+rep super flink og dedikeret fyr, kan anbefales da han er brandvarm!
#4(Med 0 svar)
23. december 2021 kl. 02:33
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Har aldrig spillet med dig, men har hørt dig på Emilios stream og du virker udadtil som en virkelig flink gut. GL
#5(Med 0 svar)
29. december 2021 kl. 17:04
d0nut
+rep, ud og flæk
#6(Med 0 svar)
29. december 2021 kl. 23:02
Cirgo
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
+rep man er heldig, hvis man får et stykke af ham her
#7(Med 0 svar)
9. januar 2022 kl. 19:37
JHook
Søger stadig hold
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.