Underholdning til julefrokost
14. december 2021 kl. 20:21
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Hey!

Vi holder julefrokost med "drengene" på lørdag og i den forbindelse er jeg på udkig efter ideer til underholdning.
Jeg kan godt afsløre at internettet er mega kedeligt. Ved en simpel google søgning får man hits som: Kahoot, pakkeleg, Seddel under tallerken osv.
Faktisk ved jeg ikke helt, hvad jeg søger efter, men overrask mig med jeres ideer eller erfaringer!

Som et lille twist(og alligevel mega klassisk), er jeg igang med at lave en jeopardy - i stedet for en almindelig quiz/kahoot.

PS. vi er i alderen 29-30 og bliver (desværre) kun 5 til dette års julefrokost.
#1(Med 2 svar)
14. december 2021 kl. 20:25
Lepke
En julefrokost der ikke er aflyst? SIG MIG HAR I IKKE SAMFUNDSSIND?
#2(Med 1 svar)
14. december 2021 kl. 20:37
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Vi er bare nogle slamberter...
#3(Med 0 svar)
14. december 2021 kl. 21:08
Lepke
Til vores julefrokost i lørdags blev der hevet en sangbog med julesange frem til alle mand. Det var efter at der var røget rigeligt med snaps osv indenbords, og så slog vi om hvem der valgte sangen. Det var en spontan ide som endte med at blive aftenens sjoveste indslag da der blev valgt julesange ingen kendte, og ham der valgte så synger for med en melodi han mener passer bedst ind. Vi andre fulgte trop og som du nok kan forestille dig så lød det af helvedes til! det var kanon og jeg anbefaler det sgu :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.