Sælger: RTX 3060 ASUS TUF OC V2
2. december 2021 kl. 16:57
9ne
Det sælges da jeg fik det i gave for et par måneder siden, men da mit streaming PC projekt gik i vasken sælger jeg det så.
Det er hverken blevet brugt eller pakket ud, boksen har få skrammer, udover det er der ikke noget galt.

Jeg har forsøgt at få kvittering af personen som købte det, men den er desværre gået tabt.

Vi kan mødes på Frederiksberg eller Nordvest(Kun Fredag d. 3/12) og kun Face to Face, så jeg sender det ikke.
Jeg modtager kun Mobilepay og IKKE kontant/bank transfer eller lign.
Prisen er 5600,-

Du kan kontakte mig enten i kommentarfeltet eller DM.
#1(Med 2 svar)
2. december 2021 kl. 17:15
Wasin
Så man sparer rundt regnet hvad? 1000 kr for at gå på kompromis med kvittering og derved alt sikkerhed/garanti?

Hvis det er tilfældet så skal man da være ret vingeskudt før man bider på krogen - men held og lykke med salget selvfølgelig!
#2(Med 1 svar)
2. december 2021 kl. 17:18
9ne
Jo tak for det.
Jeg kan sagtens følge dig i det, men 1000 kr er alligevel mange penge for nogle mennesker.
Jeg har heldigvis ikke travlt med at sælge, og man ved aldrig, måske prisen bliver sat ned i fremtiden.

Folk er selvfølgelig også velkomne til at byde.
#3(Med 0 svar)
2. december 2021 kl. 17:20
Wasin
Du må selvfølgelig helt selv om din salgsstrategi - men når vi er oppe i en prisklasse af den her kaliber, så tvivler jeg stærkt på de 1000 kr til eller fra der er den afgørende faktor. Men der kan selvfølgelig være nogle derude - ellers må du jo bare sænke prisen som du selv siger :)!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.