Opret Log ind
Tricked skriver med tre spillere; snedker bænkes
Tricked præsenterer nu holdets tre nye spillere, som skal fuldende den amputerede startfemmer, Tricked har haft i et par måneder.
Skrevet af: Sander    5. januar 2019 17:01      

24-årige PERCY vender hjem efter et ophold i tyske Sprout.

Tricked kan nu igen prale af en fuldtallig startfemmer, da den traditionsrige danske organisation nu præsenterer tre nye spillere til CS:GO holdet.

acoR er den ene af de tre nye ansigter, som nu officielt er en del af Tricked, men det kommer ikke som nogen overraskelse, da han siden slutningen af oktober 2018 har spillet med det danske hold.

Derudover ankommer HUNDEN og PERCY også, som Dust2.dk kunne afsløre allerede i december.

LÆS OGSÅ
Dust2.dk erfarer: Tricked henter HUNDEN og PERCY

Begge spillere kommer fra et ophold i tysk Counter-Strike, da de spillede for de to konkurrenter, ALTERNATE aTTaX og Sprout, men nu vender de altså hjem og iklæder sig de røde og sorte farver.

Det betyder dog samtidig, at den blot 18-årige snedker bliver bænket. Det er nu anden gang, at han bliver droppet i Tricked, efter de hentede ham i Odense i 2017. Ifølge annonceringen er det fordi snedker ikke kan spille på så højt plan og gå i skole samtidig

Tricked består nu af:

  • dk Lukki
  • dk b0RUP
  • dk HUNDEN
  • dk acoR
  • dk PERCY
     
  • dk Rejin (Coach)

Holdet kan allerede opleves fra den 25. til 27. januar i Gigantium i Aalborg, hvor Tricked har en plads i GGW #24 Pro-turneringen.

I nedenstående video kan du høre spillerne fortælle om at joine Tricked:

#1 Mort
2019-01-05 17:06
Held og lykke til Hunden og de andre :)
#2 ZorsiX
2019-01-05 17:07
:D
#3 JsV
2019-01-05 17:12
Puha, håber sku en fyr som snedker kommer meget stærkere tilbage!!!
#4 zyh
2019-01-05 17:13
"Det har b0RUP"
#5 TheSmilingGun
2019-01-05 17:19
Dejligt at se både HUNDEN og PERCY tilbage på danske hold! acoR er en ren maskine! :D Håber I kommer til at flække!
#6 DMGZ
2019-01-05 17:19
https://twitter.com/Kaptajnmolen/status/1081585512.. :)
#7 sirr
2019-01-05 17:41
Fedt at se tricked blive fuldtallige, om end det selvfølgelig er træls at se en spiller som snedker lade livet - men skolen, i den alder, vil jeg altid mene kommer i første række.

Det bliver spændende at se hvordan det går til GGW - helt sikkert et slagkraftigt og erfarent hold!
#8 wake
2019-01-05 17:43
Held og lykke til dawg, havde fornøjelsen af at fragte ham hjem fra cbe, dejlig mand, han skal nok få noget teknisk spil ind blandt sine spillere :D
#9 Ryxxo
2019-01-05 17:51
Held og lykke Hunden og Percy, glæder mig til at se jer til GGW :D, dog stadig syndt at snedker ryger lige pt
#10 yez
2019-01-05 18:50
HUNDEN er tilbage!!! Tricked #2 i Danmark snart :-)
#11 AnJ
2019-01-05 18:59
Alt efter hvad der kommer til at ske i optic med refrezh, hvor niko ender og hvor godt det kommer til at fungerer i Tricked tror jeg virkelig toppen under Astralis bliver endnu sjovere at følge nu. Tror det her Tricked lineup kommer til at blive et af de stærkeste vi har set og jeg tror Morten har ramt rigtigt den her gang!

Held og lykke mates <3
#12 whapz
2019-01-06 10:14
Havde gerne set snedker blive over percy :-)
#13 LGK
2019-01-06 11:37
Det kan han ikke pga. skole
#14 whapz
2019-01-06 16:17
Måske jeg skulle læse artiklen :-D men tak for belysningen!
#16 LGK
2019-01-06 17:35
Np
#15 Ga-lau