Opret Log ind
Percy fortsætter ikke sammen med eFuture
eFuture og Percy går hvert til sit, men det danske hold er allerede klar med en ny spiller, som skal på prøve.
Skrevet af: Sander    18. april 2017 13:59      

Percy er færdig hos eFuture.

Efter et ellers godkendt Copenhagen Games er det nu blevet offentliggjort, at Percy ikke fortsætter sammen med eFuture. Det fortæller holdets caller, sycrone, til Dust2.dk.

Percy og NaToSaphiX kom på prøve hos eFuture kort inden Copenhagen Games, da de mistede mertz og acoR til North Academy. Siden da har holdet fået en andenplads i eOddset Masters #8, en delt 3.-4. plads i DM og en 9.-12. plads i Main turneringen ved CPH Games.

De helt store resultater er derfor udeblevet, og det hænger muligvis sammen med, at Percy ikke passede så godt ind på holdet. Derfor er begge parter blevet enige om at gå hver til sit.

Det udtaler sycrone til Dust2.dk, mens han også fortæller, at de nu hiver den tidligere moDstand og OPAA spiller, Basso, ind på prøve i stedet for Percy.

Vi har fra dags dato valgt at sige et gensidigt "nej tak" til hinanden i forbindelse med optagelsen af Martin "Percy" Wessel. Vores tid sammen har været 1½ uges tid, og vi har fået et lille indblik i hvordan hinanden er som spillere. Her har det været meget tydeligt, at vi ikke helt passer sammen ingame. Percy har ikke kunne finde sig til rette, og derfor ville det også være tåbeligt, at tvinge ham til at spille med videre. Umiddelbart efter CPH Games arbejdede vi med en løsning der hed sig, at vi stadig spillede videre alle 5 og gav det den ekstra tid, som det kunne have brug for. Her stod det ret tydeligt for percy og holdet, at vi ville have svært ved at gå videre med hinanden i sidste ende.

Percy har hele tiden undervejs været super engageret og opsat på at pracce og forbedre sig, men det er svært med motivationen og fremtidsudsigterne, når man ikke kan finde sig til rette og man tydeligt kan mærke på personen, hvordan han har det. Derfor er det også blevet til en gensidig beslutning om, at vi ikke kommer til at fortsætte sammen. Vi ønsker Martin alt det bedste og håber, at han finder noget nyt snarest, hvor hans kvaliteter og lyspunkter kan træde i karakter.

Holdet vil fremadrettet fortsætte med NaToSaphiX på tryout, og vi vil i mellem tiden overveje vores muligheder til at udfylde de(n) sidste plads(er). Hastværk er lastværk, og vi vil gerne få set alle muligheder an, så vi har de bedst mulige vilkår fremadrettet. CS er heldigvis ikke en 100 meters spurt. Til en start vil vi gerne prøve Sebastian "Basso" Aagaard, og han skal lige som alle andre have en fair chance for at vise hvad han duer til. Jeg har altid haft et godt øje til Basso, og efter at have overvejet mulighederne, så virker han helt klart som et af de aller stærkeste talenter, der er ledige på markedet. Han har godt movement, kan kaste granater, og har positivt godt styr på mange af aimet's facetter (preaiming, prefiring, spray, bursting osv.). Generelt har det været rigtig lækkert at se nogle af hans POV's, da jeg har skullet overveje spillere (hovedsageligt talenter). Vi satser på at få et bootcamp op at køre snarest muligt, så vi kan få et tiltrængt boost til vores map pool's bredde og dybde.

eFuture består dermed af følgende fem:

  • dk sycrone
  • dk rezex
  • dk SandeN
  • dk NaToSaphiX (på prøve)
  • dk Basso (på prøve)

Det danske mandskab skal nu bruge det næste stykke tid på at teste NaToSaphiX og Basso, før de endegyldigt vil melde holdkortet ud.

#1 arNolder
2017-04-18 14:00
JEG ER SÅ FAN! BASSO GUMMISTØVLER INC!
#2 Zebbe
2017-04-18 14:02
Basso kom nueeeew
#7 bobbeR
2017-04-18 14:07
Hej
#3 PerleN
2017-04-18 14:03
Var NaToSaphiX ikke lige hoppet i en HLTV trøje?
#4 eZo
2017-04-18 14:05
Det var en aprilsnar ven :DDD
#35 PerleN
2017-04-18 20:13
Nå forhelvede, det har sgu da lige været 1. April. Der kan man bare se :D
#5 Mads
2017-04-18 14:06
Det var jo en aprilsnar
#15 Pertew
2017-04-18 14:18
Jo, må være en fejl fra Dust2's side.
#17 KaspR_
2017-04-18 14:22
nice troll pertew
#6 bobbeR
2017-04-18 14:07
BASSO OG HANS KLAMME HÅR!!! Så skal der satme skydes HS MATE!!!
#8 b0ychild
2017-04-18 14:07
Håber Basso får chancen for at lege med hvor niveauet er højt. Han er fandeme god
#9 granzales
2017-04-18 14:10
Gl hf til alle! <3 Evigt dejligt at læse dine velformulerede tekster, Dennis.
#13 sycrone
2017-04-18 14:15
Tak mate! :D
#10 Winspai
2017-04-18 14:10
Basso???? Basso er skrald ham skyder jeg ud :) <3

Alt held bro :) <3
#11 SEVEN
2017-04-18 14:11
I ringer bare
#12 s0mmer
2017-04-18 14:14
Sygt Bas', held og lykke!
#14 BYRTz
2017-04-18 14:18
Kæft der bliver skiftet meget på efuture pt. :D
#18 Ukendt
2017-04-18 14:25
Der bliver ikke skiftet. Det bliver prøvet forskellige muligheder af ;)
#19 Sander
2017-04-18 14:26
Synes faktisk det er meget federe, at de rent faktisk tør gå ud og sige, nu prøve vi ham her, og når det så ikke fungerer mere, så er man ærlige omkring det. Der er mange hold, som tester en spiller, og når man så ser dem spille officielt med ham, så kalder de det bare en standin. Det er som om man nogle gange er bange for at sige, at vi prøve nogle forskellige af, og det synes jeg sgu ikke, for det er da federe end det andet, hvor alle godt ved, at de lyver ;-)
#20 BYRTz
2017-04-18 14:27
Det er heller ikke negativt kan man sige. De prøver jo bare at finde det bedst mulige lineup. :-D
#21 Sander
2017-04-18 14:35
Well, så beklager jeg, læste den som ret negativ nemlig :D
#36 BAKKI
2017-04-18 20:27
det kan sagtens være det er fedt, men jeg tror ikke at end org syntes det er fedt, når ens hold ligner mere et mix hold en et 5 stack semi pro hold fra danmark.
#37 Sander
2017-04-18 20:34
Gør det nogen forskel at de bare stiller med forskellig stand-in hver tredje dag uden at melde nogen grund ud osv? Synes det er mere professionelt at man melder ud, at nu tester man de her osv
#38 BAKKI
2017-04-18 20:38
helt sikkert, men hvis du ser på de hold som har en stærk bag sig, har allerede vist hvem de er før de tager de forskellige stand ins og prøver dem, hver 3 dag.
#16 zypath
2017-04-18 14:19
Held og lykke til alle parter :-)
#22 HooXi
2017-04-18 14:39
Basbas, nu er det jo mig der skal spørge dig om billeder forhelvede :DD
#23 mkG
2017-04-18 14:45
gl basso din maskine!
#24 hug
2017-04-18 14:47
gl bass0 <3
#25 NaToSaphiX
2017-04-18 14:52
Sgu pænt af jer fra Dust2 at skrive vi fik en andenplads til Masters, men det blev vist kun til semifinalen for os :D
#26 Ukendt
2017-04-18 14:53
Snitch!
#27 KarK
2017-04-18 15:13
Stabilt arbejde af efuture at se realiteterne i øjnene inden man kommer for langt i forløbet :) håber de er gæsde for nato!

Og basso held og lykke <3 ved du nok skal flække med så god en caller ved din side !
#28 AlexBorg
2017-04-18 17:18
Held og lykke basso! :D Giv den gas ;)
#29 ThuE
2017-04-18 17:33
GL Basso!<3:D
#30 Messias
2017-04-18 17:39
Percy skød desværre ikke så mange på scenen til CPH games. Normalt er han også ok flæk så forståeligt hvis man ikke kan adapte til spillestilen og shine.

GLHF
#31 Twinx
2017-04-18 18:19
GL homie :*
#32 wake
2017-04-18 18:28
bazzoka <3
#33 e1z
2017-04-18 20:04
Held og lykke til alle sammen ;)
#34 CABBI
2017-04-18 20:06
glgl bas9 ! <3
#39 jiG
2017-04-18 20:57
:D
#41 SnaL
2017-04-19 08:20
Gl med det Basso :)