Opret Log ind
Byttehandel mellem Tricked og CEPTER BITSKINS
En byttehandel mellem de to organisationer fandt sted tidligere i dag.
Skrevet af: JSand    2. juni 2021 21:45      

Tricked og CEPTER BITSKINS har lavet en større byttehandel i dag, hvor to af mandskabernes spillere er blevet byttet.

Det meldte Tricked ud på Twitter tidligere i dag.

Byttehandlen ser CEPTER BITSKINS sende jekuzih tilbage til Tricked, mens holdet samtidig har hentet zyp som en erstatning for den talentfulde AWP-spiller.

LÆS OGSÅ
Alpha præsenterer talentfuld AWP'er

Det er ellers ikke mere end halvanden måned siden, at CEPTER BITSKINS hentede jekuzih fra Tricked Academy, men nu er han altså tilbage i de røde og sorte farver. Ind er i stedet kommet en ganske anden spiller, da Trickeds nu tidligere IGL zyp, er blevet hentet ind som erstatning.

Dust2.dk har været i kontakt med Trickeds coach, Winspai, som ikke ville afsløre, hvorvidt jekuzih er tiltænkt en plads på førsteholdet, og det bliver derfor spændende at se, om den unge AWP-spiller er på vej tilbage til akademiholdet i Tricked-lejren, eller hans fremtid ligger hos kiR og co.

CEPTER BITSKINS består nu af:

  • dk zyp
  • dk wAGNR
  • dk hug
  • dk LUMSEN
  • dk TOBIZ
     
  • dk b0ychild (coach) 

Tricked består nu af:

  • dk Lucky
  • dk PR1mE
  • dk kiR
  • dk Kwezz
     
  • dk Winspai (coach)
#1 Kristja
2021-06-02 22:17
Vel blot et spørgmål om tid før zyp røg videre igen. Så det ikke som nogen upgrade ihft Sycrone.
GL til alle parter! Det bliver spænde at se hvem Tricked hiver ind som IGL.
#2 leandr
2021-06-02 22:20
De har da været langt bedre, vundet flere ting, højere oppe på diverse ranglister og sådan. Jeg forstår sku ik udskiftningen
#3 Kristja
2021-06-02 22:21
De kunne have opnået det samme med Sycrone, det er jeg slet ikke i tvivl om. Men nej det er ikke fordi de har set dårlige ud med zyp tværtimod. Dog skal de finde en IGL som kan byde ind med mere overall. For at kigge på facts/stats. Så er der marginaler til forskel mellem Zyg og Sycrone, så igen ikke en upgrade på papiret :)
#4 leandr
2021-06-02 22:26
Tjo kan du vel godt have ret i. Nu spillede de dog med sycrone i meget længere tid end med zyp, og synes de opnåede flere ting i den korte tid med ham end med sycrone. Men der er ikke kommet nogen grund, så man ved vel aldrig om han selv har bedt om det. Tvivler dog
#5 Kristja
2021-06-02 22:27
De har klaret sig flot uden tvivl! Måske passede de bare ikke sammen, mon ikke de kommer med en udmeldig på et tidspunkt :)
#6 zEden
2021-06-02 22:34
2 igls på et hold?

og spændende handel mon ikke det betyder vi ser lucky tage skridetet videre? også Jekuzih ind med Andree også de satser mere på det unge eller ligende?
#9 Winspai
2021-06-02 23:45
Ja de andre er vel også kommet op i alderen! :D
#10 zEden
2021-06-02 23:50
nejnej ikke det jeg mente men måske at satse på "sin egen" unge istedet for at hente folk udefra
#11 Winspai
2021-06-02 23:52
Korrekt det kunne man vel. God pointe :D
#12 zEden
2021-06-02 23:53
Man har lov at håbe jo men uanset hvad der kommer til at ske ønsker jeg alle held og lykke i projektet og det skal nok blive godt med dig bagved
#13 Winspai
2021-06-02 23:55
Tusind tak! :D Betyder en del at hører :)
#7 JaySomz
2021-06-02 22:35
Mon ikke vi ser AcillioN i Tricked.
#14 ClinT
2021-06-03 00:01
Det tror jeg også. Synes jeg kan lugte det helt herude i provinsen
#15 Tyze
2021-06-03 09:14
Hold da op 😅 det må være en kraftig dunst 😂
#17 ClinT
2021-06-03 11:18
Det lugter af penge
#8 Digita
2021-06-02 23:43
Hmm, Lucky til Astralis og Jekuzih op på førsteholdet?
Spændende med IGL tho, kunne enten være en hentning af Acillion eller de fortsætter med Andree, tror ikke de henter Sycrone igen
#16 Hippi
2021-06-03 10:21
Håber ikke de sætter Jekuzih på AT igen..
#18 K0rs_