#1(Med 4 svar)
18. maj 2021 kl. 09:25
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Vi er umiddelbart ikke mange, der mener, at hele kampen skal spilles om 😅
#5(Med 3 svar)
18. maj 2021 kl. 09:37
zyh
Det er fordi det er underordnet. Faktum er, nu har jeg selv været inde og kigge på demos, at NiP spillerne spiker op og ned mellem 0 og 30% loss. Jeg så ikke rigtigt noget tidspunkt med 40%, men de har retten på deres side her. At folk synes det er synd for anonymo, det er en anden sag.
Hele situationen skal lægges over på Flashpoint. Situation er så dårligt taklet, at det er helt sindsygt. Når nu kampen er spillet færdig, burde det faktisk være en retfærdighed, at anonymo selv vælger "frivilligt", nu hvor beviserne er fremme, at spille tredje map. Havde det været anonymo der havde haft 30% loss on/off, ville de nok heller ikke synes det var så fedt i sidste ende. NiP bliver favoriseret grundet omdømme, muskler og brand, det er der slet ingen tvivl om.

Grunden til at jeg mener at det er fint med et tredje map, er fordi andet map lige så godt kunne have gået til anonymo alligevel. Dertil er NiP på nuværende tidspunkt så smeltet oven i hovedet grundet de konstant loss problemer, at det tager fokus fra deres aktuelle gameplay. 30% loss er forfærdeligt, det ses flere gange i demoerne, hvor mange gange de rent faktisk prøver at trække nades, men ikke kan, eller for den sags skyld ikke kan trække våben og er nødt til at ompositionere sig selv.

Det her er simpelthen en skandale uden lige, at en omkamp overhovedet er en nødvendighed, vidner jo om hvor dårligt arbejde det har været fra Flashpoint.

"Der kom lige en længere smørre, men det er ikke ment mod dig, magtede bare ikke omformulere i en anden kommentar" :D
#32(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 13:20
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jep problemet er jo at vi slet ikke burde stå her til at starte med, men nu vi gør ser jeg bare ikke nogen anden fair måde end at omspille kampen, om man helst vil se 3 map, eller hele bo3'en er underordnet i min bog. Jeg synes ikke man kan give et argument der er godt nok til at resultatet skal stå.
#57(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 16:59
stylez
Well said
#64(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 20:07
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg tror du misforstod mit indlæg mate - den rigtige løsning er enten at spille tredje map eller hele kampen. Så vi er langt hen ad vejen enige.

Fejlen skete, da FP tvang kampen igennem på trods af problemer. At lade resultatet stå vil være en sportslig skandale, da Anonymo har haft en klar fordel, som det andet hold ikke havde.
#2(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 09:28
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
flashpoint kan ikke tage en rigtig beslutning om så deres karriere afhang af det.
#3(Med 6 svar)
18. maj 2021 kl. 09:28
zaecole
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
4. afgør kampen på fy_iceworld
#4(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 09:29
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
med 40% packet loss for begge hold.
#6(Med 2 svar)
18. maj 2021 kl. 09:46
DamiX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
fy_pool_day
#20(Med 1 svar)
18. maj 2021 kl. 11:56
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Gal du magter elite stjerne
#24(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 12:04
DamiX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Nu har jeg også været herinde i længere tid end dig, så synes snart jeg fortjener den!
#7(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 09:48
Ztereo
aim_ag_texture2_advanced <3
#23(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 12:03
detoy
fy_scoutzknivez ville heller ikke være dumt og så et lille dot på skærmen til unscope :D
#8(Med 8 svar)
18. maj 2021 kl. 10:17
Jerry
Den korrekte beslutning er at de maps som havde loss burde spilles om.
Det er ærgerligt at mange tordner mod nip, som blot ønsker fairplay. Det er ikke i orden.
#9(Med 7 svar)
18. maj 2021 kl. 10:37
Hunt
Det er mere ærgerligt at tage en sejr fra et hold som allerede har spillet kampen.
#11(Med 6 svar)
18. maj 2021 kl. 10:57
Jerry
Ja det er da en træls situation for dem, men de må også se indad og erkende at kampen blev vundet mod en modstander med netværks problemer. Hvis man skal vinde, så må det være på lige vilkår og fairplay. Det er jo ikke formel 1, hvor enkelte af bilerne kan køre 5 sek hurtigere end alle andre på banen. Cs er lige for alle modsat fx. formel 1....
#12(Med 5 svar)
18. maj 2021 kl. 11:09
Hunt
Så må NIP også bare se indad og erkende at kampe er spillet og et resultat er et resultat. Problemet er jo nu at hvad er nok til omkamp?

20 vs 5 ping?
5% loss?

Er du ved at tabe? hiv et stik et sted og få en omkamp. Det er da det mindste sportslige udfald det her. Det ville klæde NIP at tabe den kamp i aften, det er alt for pinligt for dem nu.
#14(Med 3 svar)
18. maj 2021 kl. 11:25
Arize
Jeg forstår simpelthen ikke den store had mod nip, når det er Flashpoint som har lavet en kritisabel håndtering.

Det må da være fuldt forståeligt, at NiP laver et opråb, når der har været så store problemer. Tildels kan jeg godt følge argumentet om, at NiP favoriseres pga deres brand, men det er vel kun Flashpoint, der kan bebrejdes for det.

Hvad er det du synes, som NiP har gjort forkert i situationen? Er det forkert at kritisere en turneringsarrangør for dårlige forhold?

Det jo Flashpoint, som står for beslutningen.. Enlighten me pls ;D
#27(Med 2 svar)
18. maj 2021 kl. 12:13
Hunt
Det er ikke et had mod NIP, tænker vi alle kan være enige om at FP har lavet fejl. Så hvordan retter man de fejl? a) ved at lave flere fejl og gøre "ondt" mod endnu et hold? eller b) tæt på alle andre muligheder.
#30(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 12:20
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Flashpoint har jo egentlig håndteret det præcis efter deres egen regelbog. At det så er nogle mærkelige regler, er en helt anden sag. Men de skriver i reglerne at kampen skal spilles færdig hvis man oplever problemer, og så kan man indsende en klage, hvor se så vil se på om det er nok til at spille en omkamp
#33(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 13:26
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Problemet med det er jo at du min bog hvis du er anomyno bare vil snige dig til en sejr du nok ikke skulle have vundet hvis ikke du vil omspille kampen. Det er da ikke ''synd'' for dem at de ikke får lov til at få en sejr de vandt på grund af dårligt net hos modstanderne. Min største grund er dog at det nu er blevet bevidst at problemet ikke lå hos NIP, men nogle server settings. Så er det da på ingen måde fair at de skal ryge i lower bracket fordi flashpoint er fjolser. Jeg er personligt mere fan af at de gør som de gør lige nu og siger: Vi var nogle fjolser og det er vores skyld, i skal spille en omkamp så ingen spiller sig videre på grund af vores fejl.
#17(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 11:52
livit
At hive et stik hos NiP er ikke det samme, og vil ikke blive set på samme måde. Det altafgørende er, at uanset hvad NiP gjorde var fejlen hos Flashpoint. De kunne have 3 internetlinjer og et ekstra gamer-hus de kunne rulle over i - det havde ingen forskel gjort.
#10(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 10:39
donfrankie
Den ene forkerte beslutning efter den anden.
Det var aldrig sket hvis det havde omvendt.
#13(Med 7 svar)
18. maj 2021 kl. 11:23
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Den kamp skal aldrig spilles om, flashpoint lavede en fejl og må erkende at det udelukkende er deres fejl.
Det er pisse synd for NiP, men man kan simpelthen ikke tage en sejr, flere dage efter, og omdømme den. Der må kune findes måde at kunne kompensere fejlen, uden det skal gå ud over Anonymo, man kunne eventuelt kigge på SirScoots twitter opslag om det.


Hvad med de hold som er blevet slået ud af cheaters i en kval (skete det ikke for apeks?) som får at vide 'too bad', hvis de ikke var det seneste hold der blevet slået af dem, inden de bliver taget? Hvordan er det ikke pisse unfair for de hold, men her kan TO godt stå fast i deres beslutning.

Det der irriterer mig mest ved beslutningen er, at den var aldrig blevet taget hvis det var omvendt, da Anonymo ikke har nogen kommerciel magt til at tvinge igennem.
#28(Med 6 svar)
18. maj 2021 kl. 12:16
Hunt
Derfor hjælper det at være NIP og krænge sin sjæl ud med at det er en major, det er vigtigt for dem og at de jo er svenske og det er en svensk major.

Det lyder dumt hvad jeg skriver, men det er svært at komme uden om at det er rigtigt
#35(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 13:39
livit
Reglerne er stadig sådan. Det bliver jo rent cirkus hvis en TO ikke skal overholde sine egne regler.
#36(Med 4 svar)
18. maj 2021 kl. 13:50
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Lige bortset fra, at nip havnede i en shitstorm, mens Anonymo trender med #vistårmed Anonymo og profilbilleder med cykelhjelme.
#47(Med 3 svar)
18. maj 2021 kl. 14:59
Hunt
NIP havnede i en shitstorm på grund af den måde de skrev ud på twitter. Hvis nip bare havde sagt fra og ikke ville spille kampen. Men de går jo med til at spille videre og så brokke sig.

Anonymo er ikke fejlfrie nej, men en sejr i den kamp ville betyde en direkte invite til næste rmr (næsten) og tæt på 50% chance for at komme med til majoren. (hvis der kun bliver 2 rmr tuneringer) Så at smide noget over på dem er kun endnu mere forkert end alt det andet i første omgang.

Synes det overgår alt det andet, når man vælger at tage en sejr fra et hold efter en kamp er færdigspillet.
#52(Med 2 svar)
18. maj 2021 kl. 15:33
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Jeg skriver ikke noget om, om Anonymo er fejlfrie eller ej.
Jeg synes der er gode argumenter både for og imod at omspille kampen, og jeg ville nok personligt sige, at den ikke skulle omspilles.

Men det jeg kommenterer på, er når du skriver:
"Derfor hjælper det at være NIP og krænge sin sjæl ud med at det er en major, det er vigtigt for dem og at de jo er svenske og det er en svensk major.

Det lyder dumt hvad jeg skriver, men det er svært at komme uden om at det er rigtigt"

Altså, hvor kommer det fra? Hvornår har de sagt det? Om noget har hele den her sag jo bare svækket NiP's position. De har indsendt en klage og fulgt reglerne til punkt og prikke.
Og nu bruger du selv argumentet med at majoren er vigtig til anonymos fordel?

Du kan jo ikke klandre NiP spillerne for at spille videre, efter de brokker sig ved stillingen 1:1 på første map, når der står i reglerne, at man skal spille videre, selvom man er uenig i forholdene og så derefter indsende en klage.

NiP er havnet i en shitstorm både fordi de har været uklare i deres udmeldinger på twitter, men også fordi Anonymo og nogle rapportere der elsker drama har været ude og køre på historien om, at det er den store org NiP, der presser den lille org Anonymo til en omkamp, når det i virkeligheden slet ikke er muligt.
Hele sagen foregår jo mellem NiP og Flashpoint.
Så det er altså den store stygge org NiP, der mobber sig til deres vilje overfor de små orgs Cloud9, Mibr, Envy, Mad Lions, Dignitas, FPX, c0ntact, Gen.G og faceit.
Nåh nej, så er historien lige pludselig ikke så stærk.

Det eneste sted, hvor NiP kan have en direkte magtkamp med Anonymo er jo på twitter, og der tabte NiP.
#53(Med 1 svar)
18. maj 2021 kl. 15:52
livit
Kæmpe +1.
Men mit indtryk er, at størstedelen af scenen deler holdning som Hunt her, uden at have sat ind i sagerne, og kun følger overskrifter/twitch chatten. Sidstnævnte kommer uden tvivl til at gå helt amok i aften.
#55(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 16:54
Hunt
Kender godt reglerne og nip har sådan set bare fulgt dem. Reglerne er i første omgang lavet på en dum måde og når de bliver taget i brug helt legit så ser folk bare dumme ud her nip og fp.

Hele ideen om at det skal være retfærdigt overfor nip, står bare ikke lige med at fjerne en sejr fra et hold som på papiret intet har gjort galt. At det så samlet set er et resultat af at reglerne blev fulgt er fp som burde have lavet de regler bedre i første omgang.

Bare fordi fp først laver lort i den med nip, betyder det jo ikke at hvis de lige laver lort i den for det andet hold så er alt ok igen. Så valget står for fp om at lave lort i den flere steder pga deres egne regler eller forsøge at ligge låg på det ene sted det allerede er gået galt.

Du skriver selv det er mellem nip og fp, hvad skal div andre orgs hives med for? Udover de er partner hold hos fp. Det er jo heller ikke astralis skyld af big mistede deres epl spot, bare fordi astralis er et partner hold.
#15(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 11:42
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det er træls både for NIP og Anonymo. Jeg forstår ikke hetzen imod NIP, dog.
Flashpoint er bare noget værre juks.
#16(Med 12 svar)
18. maj 2021 kl. 11:42
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg er ikke fan af omkamp. Skal vi også til at spille fodbold kampe om pga. fejlkendelser ?
Resultatet skal stå ved, og så må Flashpoint søger for at det ikke sker igen, og/eller have nogle klare retningslinje.
#18(Med 5 svar)
18. maj 2021 kl. 11:54
livit
Ikke at jeg synes det giver vildt meget mening at sammenligne med fodbold, men hvis du insisterer, så er vi mere ude i at det ene hold blev tvunget af dommerne, til alt spille med støvlerne sat omvendt på.
#21(Med 4 svar)
18. maj 2021 kl. 11:58
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Okay, så tager vi et andet eksempel. Banen bliver vandet inden kampen, da hjemmeholdet godt kan lide st spille hurtigt langs jorden. Det godt en hurtigere bane. Skal kampen så spilles om?
#22(Med 1 svar)
18. maj 2021 kl. 12:01
livit
Ens for begge parter i så fald - var CS kampen her ikke.
#62(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 18:12
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Kan godt se din point. Min point står jeg dog stadig ved. At det er Flashpoint som fucker up og derfor mener jeg ikke den skal spilles om :)
#56(Med 1 svar)
18. maj 2021 kl. 16:58
stylez
Svageste eksempel til dato.
#61(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 17:31
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tjaaa det er vel også en måde at være uenig.
#63(Med 5 svar)
18. maj 2021 kl. 20:06
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det her er mere som hvis NIP var blevet tvunget til at spille en fodboldkamp, hvor de ikke fik mulighed for at binde støvlerne og havde klap for det ene øje....

Det skulle aldrig være tvunget igennem, men når nu den fejl er sket, så er det kun rimeligt, at kampen spilles om på lige vilkår :)
#65(Med 4 svar)
18. maj 2021 kl. 20:50
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Kan sagtens følge argumentet. Jeg er dog ikke enig i at den skal spilles om. Synes det åbner op for flere problemer fremadrettet.
#66(Med 3 svar)
18. maj 2021 kl. 21:27
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvilke problemer?

Den her situation, hvor der åbenlyst er serverproblemer, men hvor TO tvinger holdet til at spille, for så derefter at opdage, at problemet var hos dem, den kommer vi ikke til at se mange gange. I den her specifikke situation er der vel ingen andre reelle bud på løsninger, som yder konkurrenceelementet tilstrækkelig respekt?
#67(Med 2 svar)
18. maj 2021 kl. 21:32
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nej enig. Der er ikke en”god” løsning. Jeg er ikke fan at, st spille kampen for derefter at kalde omkamp. Så heller få det stoppet mens den er i gang.
#68(Med 1 svar)
18. maj 2021 kl. 21:34
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det havde været den rigtige løsning, helt enig - men sket er sket, og så man tage den derfra.

Jeg kan stadig ikke se, hvilke problemer det evt. kan åbne op for 🤷🏼‍♂️
#69(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 21:43
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Om der skal være omkamp ved andre tekniske problemer.

Men jeg kan muligvis havde læst reglerne forkert. Hvis der, ifølge Flashpoint, kun kan være omkamp såfremt det er TO’s skyld at der ikke er styr på tingene. Nej så er der ikke flere problemer.
#19(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 11:56
livit
Jeg synes man kan argumentere for begge dele.
Det er skadeligt for sporten generelt, at man skal omstille kampen. Det bør aldrig kunne komme så vidt - jeg håber alle TOS lærer af denne situation. Dermed sagt, har NiP fulgt reglerne, og kampen er blevet tvunget igennem under unfair forhold for NiP.

Lader Flashpoint kampens resultat stå, og ikke tilbyder omkamp, går de imod deres egne regler, hvilket ville gøre det hele endnu mere til et cirkus.
#25(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 12:10
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Selvfølgelig skal kampen spilles om? Der står i flashpoints regler, at hvis man oplevet problemer, skal man spille kampen færdig og sende en klage ind efter kampen er spillet, og så vil de se på om problemet er slemt nok til at den skal spilles om. Man kan så diskutere om det er en god eller dårlig regel. Så i princippet har flashpoint fulgt deres regler til punkt og prikke, ved at lade kampen blive færdigspillet i stedet for at stoppe den, og ved at give NIP en omkamp. Klart det er ikke fedt for anonymo, fordi de er kæmpe underdogs og sikkert taber omkampen. Men regler er regler, og hvis de ikke bliver overholdt kommer der endnu større kaos.
#26(Med 2 svar)
18. maj 2021 kl. 12:11
XUqrudt
Den helt korrekte beslutning vil havd været NIP nægtet og spille fordi der var problemer med serveren. Så frem man vælger og spille videre. Tvang eller ej så har man accepteret forholdene.
#29(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 12:22
livit
Tja. Hvis alternativet er at blive taberdømt? Men kunne godt være det havde været for det bedste. Men for lige at krydre hele situationen, så må ingen NiP staff komme ind til spillerne mens alt dette foregår, grundet RMR regler.
Så (mis)kommunikationen bliver lidt spidset til.
#48(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 15:00
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
i øjeblikket vidste spillerne jo ikke om det var serveren det var galt med, eller om det var deres eget setup. Det samme galdt for flashpoint admin, som håbede på at det ikke var serveren den var gal med.
#31(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 13:20
JENS_LYN
Hele kampen om eller tredje map om. Jeg er ligeglad, men det er fint at lade Anonymo bestemme.

Folk har travlt med at hænge NiP ud. Det er sgu ikke deres skyld, at der ikke var styr på forholdene. Svarer til at du skal kvalificere dig til OL i 100m løb og så er din løbebane smækfyldt med huller. Der er grænser for hvor mange chancer man har for at kvalificere sig og hver eneste tæller max.

Kampen burde bare have været pauset og udskudt. Jeg kan sagtens forstå hvor frustrerende det må have været, at forsøge at løse situationen, men blive ved med at opleve loss.

Havde dette ikke været en totalt vigtig kamp for NiP, så havde de nok ikke presset så meget på, men det er en vildt vigtig kamp og det er bare for lamt at de i første omgang blev tvunget til at spille kampen under kritisable forhold.

Ja, det er synd for Anonymo, men de var udemærket godt klar over at NiP havde store problemer, som ikke var selvforskyldte.
#34(Med 16 svar)
18. maj 2021 kl. 13:28
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Flashpoint er nogle klaphatte og så er den ikke længere. Når det så er sagt er der i min bog kun 1 ting at gøre og det er at omspille kampen. Er nogle uenige så skriv gerne, er nysgerrig på om nogle har et argument jeg synes der holder for hvorfor kampen ikke burde blive spillet om.
#38(Med 15 svar)
18. maj 2021 kl. 13:59
MadsS
Det er simpelt
Anonymo tilbød at stoppe kampen da de blev informeret omkring de tekniske problemer.
Siden det blev tilbudt men ikke taget imod går det selv udover NIP.
#39(Med 13 svar)
18. maj 2021 kl. 14:00
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Men problemet er at det ikke kun var NIP der ikke ville, Flashpoint ville jo ikke lade dem. Så endnu en gang fejl begået af flashpoint der skal gå udover NIP?
#41(Med 12 svar)
18. maj 2021 kl. 14:05
MadsS
Så i stedet går det udover Anonymo? Så Find en anden løsning hvor man heller ikke skider Anonymo ned af ryggen i stedet.
#42(Med 10 svar)
18. maj 2021 kl. 14:07
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Men det er jo ikek at skide dem ned at ryggen og sige vi er nogle idioter, men det er ikke fair for NIP at tabe kampen på grund af os. Hele min pointe er kan man som anomyno spiller eller management ikke lægge sin utilfredshed til side og spille kampen om så det er mest fair for alle hold, så synes jeg sku man er en flok babyer der lader det gå udover NIP at Flashpoint er nogle idioter.
#44(Med 9 svar)
18. maj 2021 kl. 14:12
MadsS
Derfor skal man finde en bedre løsning en en skide omkamp eller at bruge den gamle kamp, fordi de to muligheder er ikke fair for en af holdene.
#45(Med 7 svar)
18. maj 2021 kl. 14:18
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Men hvad er en bedre løsning, hvis det ikke er fair at lade resultatet stå er det mest fair vel at spille kampen om da det giver begge hold en lige god chance. Langt fra en optimal løsning og skulle slet ikke have været nødvendigt at vi står her nu, men sådan er det og så synes jeg ikke der er bedre løsninger.
#46(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 14:23
MadsS
Nu er det ikke mig der er uddannet professionel event planlægger. Det er ikke fair at lade kampen stå, og heller ikke fair for Anonymo et omspille kampen. Så en anden måde man i det mindste prøve at finde ud af.
#49(Med 5 svar)
18. maj 2021 kl. 15:01
Hunt
Det er da langt fra en lige gode chance når man skal vinde over et hold 2 gange for at gå videre.
#51(Med 4 svar)
18. maj 2021 kl. 15:32
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jo hvis man mener den første kamp er ugyldig på grund af omstændighederne, som jeg gør :D
#54(Med 3 svar)
18. maj 2021 kl. 16:47
Hunt
Så skulle den have været stoppet før den blev færdig til at starte med (ikke ifølge reglerne, men rent moralsk og praktisk)
#59(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 17:07
stylez
Det var jo det admins ikke ville, så hvad prøver du at komme frem til?
#71(Med 1 svar)
19. maj 2021 kl. 16:26
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nogen der siger den ikke skulle det? problemet med din logik er at du vil straffe NIP for at flashpoint er idioter, alene af den grund at du synes andet er synd for anomyno.
#72(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 17:41
Hunt
Nej, alene af den grund at af man straffer anynomo endnu mere.
#70(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 12:47
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men er det fair, at Anonymo har vundet, fordi de havde en klar fordel?
#73(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 18:26
weenie
Alle er jo blevet skidt ned ad ryggen? Først NiP fordi de bliver tvunget til at spille.. Så anonymo som bliver tvunget til at spille om..

Flashpoint er nogle amatører og sådan er det bare.
#40(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 14:03
livit
Ikke helt sådan det forløb.
#37(Med 2 svar)
18. maj 2021 kl. 13:56
zaioh
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ved man om Anonymo overhovedet vil stille op?
#43(Med 1 svar)
18. maj 2021 kl. 14:11
livit
De siger de vil spille.
#50(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 15:01
Hunt
Deres ceo skrev at de ville spille kampen
#60(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 17:09
FragR
Mildest talt en skandale at det sker sådan her. Den første vurdering/konklusion af hvad der skulle ske må være den gældende fremover.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.