Opret Log ind
Dansk succes i Flashpoint 3
Complexity har sikret sig endnu en dag i turneringen, mens fnatic må sig se slået ud.
Skrevet af: mad0    16. maj 2021 10:35      

blameF spillede en god kamp mod svenskerne i går aftes.

Sent i går aftes blev fnatic elimineret fra Flashpoint 3, som er en RMR-turnering, efter de tabte med 2-0 til et velspillende Complexity-mandskab.

Kampen blev skudt i gang på Mirage, hvor Complexity hurtigt viste, hvem der bestemte, efter de kom i front med 11-4. Det svenske mandskab havde dog lidt gnist tilbage i sig, da de forgæves ormåede at gøre det lidt tættere i sidste ende.

Dernæst var holdene i duel på Inferno, hvorpå Complexity igen kom hurtigt i front med 11-4. I denne omgang lukkede de kampen lidt hurtige end tidligere.

Med sejren er Complexity videre til 2. runde i lowerbracket, hvori de møder taberen mellem Heroic og G2. Svenskerne må derimod se den resterende del af turneringen fra sidelinjen.

Flashpoint 3
Bedst af tre maps
Complexity
2 - 0
fnatic
de_mirage 16 - 12 de_mirage
de_inferno 16 - 10 de_inferno
de_vertigo de_vertigo

#1 Sander
2021-05-16 10:54
Nu er det jo farligt kun at kigge på stats men JW med en rating på 0,50 og Golden på 0,58 i hele turneringen er virkelig skidt for et hold som fnatic. Golden har så i det mindste lidt gode flash stats, men hvad JW lige bidrager med ser jeg ikke.

Men nu har jeg ikke set deres to kampe, men baseret på stats er de langt fra at have et højt nok niveau til et storhold, som fnatic altid har været.
#2 Bjelanden
2021-05-16 11:07
JW har været en skygge af sig selv i en årrække nu synes jeg. Den eneste grund til jeg umiddelbart kan se det giver mening at have ham på holdet, er grundet hans pr værdi, som nærmest må være irrelevant nu til dags.

Golfen har haft enkelte gode perioder hvor han både som ingame leader og spiller har præsteret, men der blev jo ikke lagt skjul på for et stykke tid siden, at de ikke ønskede at spille med ham.

Mest ærgeligt for en spiller som Brollan i min optik, knægten er for vild og alt for meget ser ud til at afhænge af enten ham eller Krimz.
#4 7ri
2021-05-16 11:39
Han er pinlig ringe at se spille. og han har slet ikke det samme niv som vi kender ham for. jeg er helt sikker på at fnatic skal have gang i nogle nye spillere. fordi JW er alt for ringe og kan efterhånden ikke følge med. og golden, bevares som du selv nævner, så flasher han lidt til sine m8s, men han er også helt til hest, med de planer han har.

mange gange lyver de stats bare ikke. og 2 nøgle personer for fnatic MÅ ikke falde sådan igennem.
#5 cellar32k
2021-05-16 11:51
Var ret "sjovt" at se deres reaktioner efter nederlaget, da deres cam blev ved at kører og flashpoint viste den i noget tid + diskuterede det efterfølgende. De var fuldstændig nede, specielt JW og golden. Jeg tror godt de var klar over at det her var sidste chance.
#3 Wasin
2021-05-16 11:38
Den her sæson og kommende major må alt andet lige være den sidste for JW+Golden og måske endda Krimz. Så må de bygge noget nyt op omkring de to unge drenge, det her projekt hvor JW ikke engang skal være awp spiller er så HÅBLØST.

Der må simpelthen være så absurd meget PR værdi i at have JW med på det hold, fordi han har ikke bidraget med en skid på serveren i gud ved hvor længe.

Form sejr for coL, moving on!
#6 Kristja
2021-05-16 12:01
Ind med Pepperzor for fanden da!!!! 🔥🔥🔥🔥
#7 Hunt
2021-05-16 14:55
Det er vel oplagt at skifte JW med Nawwk.

Golden spiller heller ikke optimalt, men han er samtidig presset på alle fronter ud over sine stats og med en awp som spiller så dårligt bliver det også svært.
#8 Martin
2021-05-16 15:02
God ide!
#9 Wasin
2021-05-16 15:05
Man henter jackinho som er awp spiller og nu har man endelig smidt JW væk fra awpen og lader Jackinho spille sin bedste rolle og så vil du hente endnu en rendyrket awp spiller ind?

Hvori ligger det oplagte?
#10 Hunt
2021-05-16 15:31
Den del havde jeg lige glemt, så en riffelspiller og giv jackhinho awpen.
#11 Wasin
2021-05-16 15:50
Thats more like it!